lg swift l7 brak dźwięku migawki

Data: 2013-06-07 23:46:14
Autor: m4rkiz
lg swift l7 brak dźwięku migawki
"DanW" <mybox@wp.pl> wrote in message news:koqs8a$1o2$1speranza.aioe.org...
Przeszukuję różne strony ale nie znalazłem rozwiązania. Wszystkie dyskusje mówią o tym jak wyłączyć dźwięk migawki a u mnie problem w tym, że w nowym telefonie tego dźwięku brak - nie wiem czy zdjęcie aby na pewno zostało zrobione. W ustawieniach wybierałem wszystkie z czterech dostępnych dźwięków ale wszystkie to cisza.
Jeśli ktoś może udzielić cennych wskazówek będę wdzięczny.

dzwiek migawki jest wyciszony jezeli telefon (dzwonek, lub media -
w zaleznosci od producenta) jest wyciszony

po zrobieniu zdjecia powinno ci sie pokazac w aplikacji aparatu w
okienku podgladu  galerii (tak samo, w zaleznosci od producenta)

Data: 2013-06-08 09:50:48
Autor: DanW
W dniu 2013-06-08 00:46, m4rkiz pisze:
[...]

Wszystkie dźwięki są ustawione na max, a dźwięku migawki nie ma. W okienku podglądu oczywiście pokazuje się zdjęcie ale dźwięk by się przydał.
Pozdrawiam Dan.

lg swift l7 brak dźwięku migawki