liberalizm w praktyce !

Data: 2009-09-10 10:38:47
Autor: Jan-xx
liberalizm w praktyce !
nawiązując do popularnego wątku :)

kto nie ma uboezpieczenia ? AC, kto nie ma OC ? i na ilu samochodach ?
o gaśnicach i przeglądach nie wspomnę ;)

chwalić się :) a nie teoretyzować :)

OC mam na obu, AC nigdy nie mialem i nigdy nie bylo potrzebne. Czasem kupuje ubezpieczenie typu - holowanie do najblizszego warsztatu. Z przegladami czasem sie spozniam do kilku tygodni, albo robie na odleglosc, ale samochody utrzymuje w bezpiecznej kondycji. Gasnicy w jednym nie mam, a w drugim mala i przeterminowana o kilka lat, ale przyznam, ze przydalyby sie do obu duze i pewne - kiedys sie tym zainteresuje.

--
Jan-xx

liberalizm w praktyce !