licencja

Data: 2013-08-31 21:34:02
Autor: Utkinson
licencja
Witam !
Konczy mi sie waznosc licencji PPL, jaka jest procedura wydania nowej?
Pozdrawiam !

Data: 2013-09-01 13:24:35
Autor: Pan Anatol
licencja
W dniu 31-08-13 21:34, Utkinson pisze:
Witam !
Konczy mi sie waznosc licencji PPL, jaka jest procedura wydania nowej?
Pozdrawiam !

Ze strony ULC ściągnąć, wydrukować, uzupełnić odpowiedni Wniosek. Dołączyć załącznik, wysłać do ULC i.... czekać na odbiór licencji.

Data: 2013-09-02 15:50:21
Autor: Maciek K.
licencja
.... i wnieść opłatę! Co ciekawe, jeżeli przy okazji wymiany licencji zechcesz np. aktualizować dane adresowe, to opłatę za wymianę licencji musisz wnieść dwukrotnie.

Maciek K.

licencja