licencja Windows 7

Data: 2010-03-24 16:54:14
Autor: Piotr Wozniacki
licencja Windows 7
Wiem, ze sprawy licencyjne to inna grupa - ale mam szybkie pytanko:

Czy kupujac laptopa z W7, moge go takze zainstalowac i aktywowac na stacji roboczej - przy zalozeniu, ze niegy obu nie uzywam jednoczesnie?

Rozne sa umowy licencyjne w tym wzgledzie (np. Sony Vegas moze byc zainstalowany na dowolnej ilosci maszyn, ale oczywiscie uzytkowany na jednej w danej chwili).

Dzieki i pozdrawiam

Piotr

Data: 2010-03-24 16:16:27
Autor: januszek
licencja Windows 7
Piotr Wozniacki napisał(a):

Wiem, ze sprawy licencyjne to inna grupa - ale mam szybkie pytanko:

Wiem, że znam odpowiedĽ na Twoje pytanie ale... ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-24 17:01:18
Autor: Radosław Sokół
licencja Windows 7
Piotr Wozniacki pisze:
Wiem, ze sprawy licencyjne to inna grupa - ale mam szybkie pytanko:

A co to zmienia?

http://www.ntg.prv.pl/

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2010-03-24 17:05:05
Autor: JoteR
licencja Windows 7
"Piotr Wozniacki" napisał:

Czy kupujac laptopa z W7, moge go takze zainstalowac i aktywowac
na stacji roboczej - przy zalozeniu, ze niegy obu nie uzywam jednoczesnie?

Ależ takie zainstalowanie laptopa na stacji roboczej nie przeszkadza w jednoczesnym ich używaniu - co prawda trochę to niewygodne no i trzeba uważać, bo upadek z wysoko¶ci obudowy ATX może się fatalnie skończyć dla matrycy laptopa lub jego dysku.

JoteR

Data: 2010-03-24 17:37:58
Autor: Piotr Wozniacki
licencja Windows 7

"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message news:hodd8m$1rt$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No i macie satysfakcję - tyle się opisać, aby NIE odpowiedzieć na proste pytanie...

Jakie to polskie :(

Data: 2010-03-24 18:25:23
Autor: Marek K
licencja Windows 7
W dniu 2010-03-24 17:37, Piotr Wozniacki pisze:

No i macie satysfakcję - tyle się opisać, aby NIE odpowiedzieć na proste
pytanie...

Jakie to polskie :(

A ty nic nie zrozumiałeś :(

M.

Data: 2010-03-24 18:28:52
Autor: Maciek
licencja Windows 7
Piotr Wozniacki napisał(a) w <hodf9p$h20$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

No i macie satysfakcję - tyle się opisać, aby NIE odpowiedzieć na proste
pytanie...

Jakie to polskie :(
Zadawać pytania na niewła¶ciwej grupie i liczyć na odpowiedĽ, bo tak. jakie
to polskie.
Kupować jedn± licencję na dwa komputery i liczyć na to, że będzie to
legalne. Jakie to polskie.
Wkurwiać się, ze inni nie akceptuj± takiego zachowania. Jakie to polskie.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-03-24 18:40:05
Autor: Radosław Sokół
licencja Windows 7
Piotr Wozniacki pisze:
Jakie to polskie :(

Raczej "Jakie to polskie to cwaniactwo, żeby wiedzieć, że na
tej grupie dyskusyjnej pytania o licencje nie maj± prawa się
pojawiać, a mimo to zapytać, bo nie chce się subskrybować
wła¶ciwej grupy".

Takich "szybkich pytanek NTG" pewnie jest więcej. Gdyby na
nie zezwalać, a nie likwidować je w zarodku, na grupie był-
by całkowity ¶mietnik.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2010-03-24 19:38:23
Autor: JoteR
licencja Windows 7
"Piotr Wozniacki" napisał:

[...]

Bardzo przepraszam, na *tak sformułowane* pytanie odpowiedziałem bardzo merytorycznie.
A że niektórzy nie potrafi± sklecić prostego pytania - cóż, jakie to polskie... :-/

JoteR

Data: 2010-03-24 18:46:33
Autor: qwerty
licencja Windows 7
Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hodd8m$1rt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Wiem, ze sprawy licencyjne to inna grupa - ale mam szybkie pytanko:

Czy kupujac laptopa z W7, moge go takze zainstalowac i aktywowac na stacji roboczej - przy zalozeniu, ze niegy obu nie uzywam jednoczesnie?

Zobacz sam. Nic nie masz do stracenia.

Data: 2010-03-24 21:42:45
Autor: Grzegorz Krukowski
licencja Windows 7
On Wed, 24 Mar 2010 16:54:14 +0100, "Piotr Wozniacki"

To jest OEM więc na 200% nie.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-03-25 07:47:16
Autor: BETON
licencja Windows 7

Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7ukq5hbjl321iou3gn6an5m72nhm8ghao4ax.com...
On Wed, 24 Mar 2010 16:54:14 +0100, "Piotr Wozniacki"

To jest OEM więc na 200% nie.
-- Grzegorz Krukowski

czy 200% daje wieksz± pewno¶ć niż 100 ?

Data: 2010-03-25 07:03:20
Autor: januszek
licencja Windows 7
BETON napisał(a):

[...]

czy 200% daje wieksz± pewno¶ć niż 100 ?

Sprzętowo? Tak ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-25 08:55:08
Autor: ..Aldi..
licencja Windows 7

czy 200% daje wieksz± pewno¶ć niż 100 ?

możnaby zaryzykować stwierdzenie, że dwukrotnie ;))))

Data: 2010-03-25 12:01:46
Autor: Piotr Wozniacki
licencja Windows 7

"Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> wrote in message news:h7ukq5hbjl321iou3gn6an5m72nhm8ghao4ax.com...
On Wed, 24 Mar 2010 16:54:14 +0100, "Piotr Wozniacki"

To jest OEM więc na 200% nie.
-- Grzegorz Krukowski

To mnie zaciekawiłe¶ (przy okazji, dzięki za konstruktywny wkład :)).

Gdybym odwrócił sytuację, tzn. np.:

- zbudował sobie desktop
- kupił do niego, zainstalował i aktywował na nim W7 (nie-OEM - w pudełku)
- użył tego samego klucza do aktywacji na laptopie (którego NIE używam jednocze¶nie z desktopem)

- to moja sytuacja licencyjna się zmieni?

Data: 2010-03-25 15:22:48
Autor: MarcinCz
licencja Windows 7
Dnia Thu, 25 Mar 2010 12:01:46 +0100, Piotr Wozniacki napisał(a):

[...]

Poczytaj o licencjach na soft, który chcesz kupić a nie wymy¶lasz jakie¶
bzdury. Powiedzianio Ci już, że nie jest to grupa, na której się o czym¶
takim dyskutuje więc zaprzestań.
http://www.microsoft.com/About/Legal/EN/US/IntellectualProperty/UseTerms/Default.aspx
--
Marcin

Data: 2010-03-25 15:50:55
Autor: Grzegorz Krukowski
licencja Windows 7
On Thu, 25 Mar 2010 12:01:46 +0100, "Piotr Wozniacki"

Teoretycznie tak, bo BOX nie jest przypisany do sprzętu więc aktywacje
możesz przenosić między kompami i wszystko powinno być OK tak długo
jak w danej chwili używasz tylko jednego. Tylko że po której¶ tam
aktywacji musisz to robić chyba telefonicznie i znudzi ci się to.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-03-26 07:32:07
Autor: Artur M. Piwko
licencja Windows 7
In the darkest hour on Thu, 25 Mar 2010 15:50:55 +0100,
Grzegorz Krukowski <registered.user@op.pl> screamed:
Teoretycznie tak, bo BOX nie jest przypisany do sprzętu więc aktywacje
możesz przenosić między kompami i wszystko powinno być OK tak długo
jak w danej chwili uĹĽywasz tylko jednego. Tylko ĹĽe po ktĂłrejĹ› tam
aktywacji musisz to robić chyba telefonicznie i znudzi ci się to.

A po którejś aktywacji telefonicznej w końcu pójdzie online...
Przerabiałem z Vistą.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
[ 07:31:37 user up 12388 days, 19:26,  1 user, load average: 0.18, 0.71, 0.80 ]

             /home/ftp/graphics/gif/naughty/filthy/disgusting/wow!

Data: 2010-03-25 18:24:32
Autor: nom
licencja Windows 7

Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hoffvb$bkn$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Wszystko zależy co jest napisane w licencji. W 1999 roku kupiłem Office 97 box i zainstalowałem na serwerze WinNT i udostępniłem, ale w ten sposób, że w danej chwili tylko 1 osoba mogła z niego korzystać i to było zgodne z licencj±. Ale teraz to może być różnie. :-)

Data: 2010-03-25 19:21:07
Autor: Gupik
licencja Windows 7
przestancie z tym, te aktywowanie to jaka¶ głupota, czy kto¶ wam to sprawdza ?

Data: 2010-03-25 18:28:24
Autor: Szymon von Ulezalka
licencja Windows 7
nie. kupujac lapka z W7 windows jest licencjonowany do uzytku tylko na
tej maszynie. nie mozesz go (przynajmniej- nie powinienes) instalowac
na czyms innym.

Data: 2010-03-26 18:42:19
Autor: MAR
licencja Windows 7
W dniu 2010.03.26 2:28, Szymon von Ulezalka pisze:
nie. kupujac lapka z W7 windows jest licencjonowany do uzytku tylko na
tej maszynie.

Nie da się licencjonować na konkretną maszynę.

--
Mar

Data: 2010-03-26 19:05:32
Autor: Chichotek
licencja Windows 7
Był 26 marzec (pi±tek) gdy o godz. 18:42 *MAR* napisał(a):

Nie da się licencjonować na konkretn± maszynę.

Alez da sie, dlatego na licencjach każdego laptopa jest wypisana dodatkowo
nazwa tego producenta, jednocze¶nie w oparciu o taki klucz z tej licencji
bardzo trudno jest aktywować ten system bez instalacji z płyt recovery.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2010-03-26 19:26:50
Autor: tg
licencja Windows 7
"MAR" <marITYLKOMARabc@spox.org> wrote in message news:hoirlo$pfc$1news.dialog.net.pl...
nie. kupujac lapka z W7 windows jest licencjonowany do uzytku tylko na
tej maszynie.
Nie da się licencjonować na konkretną maszynę.

Prawo nie zabrania, mozliwosci sprawdzenia sa, co wiec stoi wg. ciebie
na przeszkodzie?

Chyba ze chcesz sie czepiac faktu ze chodzi o konkretny egzemplarz
softu przypisany do konkretnego pc, ale to nie zmienia faktu ze sie da.

licencja Windows 7