licencja Windows 7

Data: 2010-03-24 17:37:58
Autor: Piotr Wozniacki
licencja Windows 7

"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message news:hodd8m$1rt$1nemesis.news.neostrada.pl...
Wiem, ze sprawy licencyjne to inna grupa - ale mam szybkie pytanko:

Czy kupujac laptopa z W7, moge go takze zainstalowac i aktywowac na stacji roboczej - przy zalozeniu, ze niegy obu nie uzywam jednoczesnie?

Rozne sa umowy licencyjne w tym wzgledzie (np. Sony Vegas moze byc zainstalowany na dowolnej ilosci maszyn, ale oczywiscie uzytkowany na jednej w danej chwili).

Dzieki i pozdrawiam

Piotr

No i macie satysfakcję - tyle się opisać, aby NIE odpowiedzieć na proste pytanie...

Jakie to polskie :(

Data: 2010-03-24 18:25:23
Autor: Marek K
licencja Windows 7
W dniu 2010-03-24 17:37, Piotr Wozniacki pisze:

No i macie satysfakcję - tyle się opisać, aby NIE odpowiedzieć na proste
pytanie...

Jakie to polskie :(

A ty nic nie zrozumiałeś :(

M.

Data: 2010-03-24 18:28:52
Autor: Maciek
licencja Windows 7
Piotr Wozniacki napisał(a) w <hodf9p$h20$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

No i macie satysfakcję - tyle się opisać, aby NIE odpowiedzieć na proste
pytanie...

Jakie to polskie :(
Zadawać pytania na niewła¶ciwej grupie i liczyć na odpowiedĽ, bo tak. jakie
to polskie.
Kupować jedn± licencję na dwa komputery i liczyć na to, że będzie to
legalne. Jakie to polskie.
Wkurwiać się, ze inni nie akceptuj± takiego zachowania. Jakie to polskie.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-03-24 18:40:05
Autor: Radosław Sokół
licencja Windows 7
Piotr Wozniacki pisze:
Jakie to polskie :(

Raczej "Jakie to polskie to cwaniactwo, żeby wiedzieć, że na
tej grupie dyskusyjnej pytania o licencje nie maj± prawa się
pojawiać, a mimo to zapytać, bo nie chce się subskrybować
wła¶ciwej grupy".

Takich "szybkich pytanek NTG" pewnie jest więcej. Gdyby na
nie zezwalać, a nie likwidować je w zarodku, na grupie był-
by całkowity ¶mietnik.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2010-03-24 19:38:23
Autor: JoteR
licencja Windows 7
"Piotr Wozniacki" napisał:

[...]

Bardzo przepraszam, na *tak sformułowane* pytanie odpowiedziałem bardzo merytorycznie.
A że niektórzy nie potrafi± sklecić prostego pytania - cóż, jakie to polskie... :-/

JoteR

licencja Windows 7