licencja Windows 7

Data: 2010-03-24 21:42:45
Autor: Grzegorz Krukowski
licencja Windows 7
On Wed, 24 Mar 2010 16:54:14 +0100, "Piotr Wozniacki"

To jest OEM więc na 200% nie.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-03-25 07:47:16
Autor: BETON
licencja Windows 7

Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości news:h7ukq5hbjl321iou3gn6an5m72nhm8ghao4ax.com...
On Wed, 24 Mar 2010 16:54:14 +0100, "Piotr Wozniacki"

To jest OEM więc na 200% nie.
-- Grzegorz Krukowski

czy 200% daje wiekszą pewność niż 100 ?

Data: 2010-03-25 07:03:20
Autor: januszek
licencja Windows 7
BETON napisał(a):

[...]

czy 200% daje wiekszą pewność niż 100 ?

Sprzętowo? Tak ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-25 08:55:08
Autor: ..Aldi..
licencja Windows 7

czy 200% daje wiekszą pewność niż 100 ?

możnaby zaryzykować stwierdzenie, że dwukrotnie ;))))

Data: 2010-03-25 12:01:46
Autor: Piotr Wozniacki
licencja Windows 7

"Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> wrote in message news:h7ukq5hbjl321iou3gn6an5m72nhm8ghao4ax.com...
On Wed, 24 Mar 2010 16:54:14 +0100, "Piotr Wozniacki"

To jest OEM więc na 200% nie.
-- Grzegorz Krukowski

To mnie zaciekawiłeś (przy okazji, dzięki za konstruktywny wkład :)).

Gdybym odwrócił sytuację, tzn. np.:

- zbudował sobie desktop
- kupił do niego, zainstalował i aktywował na nim W7 (nie-OEM - w pudełku)
- użył tego samego klucza do aktywacji na laptopie (którego NIE używam jednocześnie z desktopem)

- to moja sytuacja licencyjna się zmieni?

Data: 2010-03-25 15:22:48
Autor: MarcinCz
licencja Windows 7
Dnia Thu, 25 Mar 2010 12:01:46 +0100, Piotr Wozniacki napisał(a):

[...]

Poczytaj o licencjach na soft, który chcesz kupić a nie wymyślasz jakieś
bzdury. Powiedzianio Ci już, że nie jest to grupa, na której się o czymś
takim dyskutuje więc zaprzestań.
http://www.microsoft.com/About/Legal/EN/US/IntellectualProperty/UseTerms/Default.aspx
--
Marcin

Data: 2010-03-25 15:50:55
Autor: Grzegorz Krukowski
licencja Windows 7
On Thu, 25 Mar 2010 12:01:46 +0100, "Piotr Wozniacki"

Teoretycznie tak, bo BOX nie jest przypisany do sprzętu więc aktywacje
możesz przenosić między kompami i wszystko powinno być OK tak długo
jak w danej chwili używasz tylko jednego. Tylko że po którejś tam
aktywacji musisz to robić chyba telefonicznie i znudzi ci się to.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-03-26 07:32:07
Autor: Artur M. Piwko
licencja Windows 7
In the darkest hour on Thu, 25 Mar 2010 15:50:55 +0100,
Grzegorz Krukowski <registered.user@op.pl> screamed:
[...]

A po którejś aktywacji telefonicznej w końcu pójdzie online...
Przerabiałem z Vistą.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
[ 07:31:37 user up 12388 days, 19:26,  1 user, load average: 0.18, 0.71, 0.80 ]

             /home/ftp/graphics/gif/naughty/filthy/disgusting/wow!

Data: 2010-03-25 18:24:32
Autor: nom
licencja Windows 7

Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisał w wiadomości news:hoffvb$bkn$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Wszystko zależy co jest napisane w licencji. W 1999 roku kupiłem Office 97 box i zainstalowałem na serwerze WinNT i udostępniłem, ale w ten sposób, że w danej chwili tylko 1 osoba mogła z niego korzystać i to było zgodne z licencją. Ale teraz to może być różnie. :-)

Data: 2010-03-25 19:21:07
Autor: Gupik
licencja Windows 7
przestancie z tym, te aktywowanie to jakaś głupota, czy ktoś wam to sprawdza ?

licencja Windows 7