licencja edukacyjna, a korzystanie na sprzecie firmowym

Data: 2009-06-09 10:34:39
Autor: icek2
licencja edukacyjna, a korzystanie na sprzecie firmowym
jakub pisze:

Czy prawnie i realnie (w znaczeniu interpretacji przez US) jest
możliwe abym na sprzęcie firmowym korzystał z oprogramowania na
licencji edukacyjnej i nie używał go do celów zarobkowych, a do
podniesienia kwalifikacji zawodowych?
pare lat temu miałem taki sam problem
i wtedy stanowisko MS było jednoznaczne:
nie można

o US to nawet nie myślałem :)

--
pozdros
icek

Data: 2009-06-09 02:59:47
Autor: jakub
On 9 Cze, 10:34, icek2 <ic...@poczta.onet.pl> wrote:
pare lat temu miałem taki sam problem
i wtedy stanowisko MS było jednoznaczne:
nie można

Skoro "nie można" to gdybym zatrudniał pracowników, to w ogólę nie
mogę zakupić dla nich sprzętu komputerowego na którym poszerzali by
swoje kwalifikacje? Dobrze rozumiem? Czy też chodzi tylko o to, że nie
mogę na tym sprzęcie instalować oprogramowania edukacyjnego?

Czyli aby korzystać z oprogramowania edukacyjnego musiałbym (lub każdy
z pracowników musiałby) zainstalować je na swoim prywatnym komputerze,
tak?

Data: 2009-06-09 12:06:24
Autor: spp
jakub pisze:

Skoro "nie można" to gdybym zatrudniał pracowników, to w ogólę nie
mogę zakupić dla nich sprzętu komputerowego na którym poszerzali by
swoje kwalifikacje?tak?

Koledze raczej chodzi o stanowisko Microsoftu (i licencje), nie Urzędu Skarbowego (koszty uzyskania). To zupełnie różne sprawy. :)

--
spp

Data: 2009-06-09 04:27:03
Autor: jakub
On 9 Cze, 12:06, spp <s...@op.pl> wrote:
jakub pisze:

> [...]

Koledze raczej chodzi o stanowisko Microsoftu (i licencje), nie Urzędu
Skarbowego (koszty uzyskania). To zupełnie różne sprawy. :)

Ach! "MS", przeczytałem "MF", jak Ministerstwo Finansów :)

Dzięki za sprostowanie, J.

licencja edukacyjna, a korzystanie na sprzecie firmowym