licznik THORN

Data: 2011-09-27 22:34:52
Autor: Krycha
licznik THORN
Serwus.
Może ktoś z Was używa licznik rowerowy THORN.
I pomoże mi w ustawieniu.
Nie wiem dlaczego licznik nie rejestruje teraz czasu podróży
i średniej prędkości, tylko całkowity dystans i max prędkość.
Choć był taki czas, że rejestrował wszystko, czyli całkowity dystans,dystans podróży, MXS - max prędkość, prędkość średnia,
czas podróży i obroty na minutę.

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
M. Dąbrowska.

Data: 2011-09-28 16:46:10
Autor: Ryszard Mikke
licznik THORN
Krycha <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Nie znam akurat tego licznika, ale to nie wyglada na jakis problem z
ustawieniami, tylko na awarie. --
rmikke

Data: 2011-09-29 09:00:08
Autor: MaciekS
licznik THORN

Użytkownik "Krycha" <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j5tc10$1up$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie zma tego licznika, ale...
Jak wyślwietlane są wartości? Migają, czy nie? Jeśli migają, to wpadł w tryb... nie pamiętam nazwy, ale... to się wyłącza kombinacją klawiszy - patrz w instrukcję, a pewnie również resetem.

Data: 2011-09-29 09:34:57
Autor: karbar
licznik THORN
On 27.09.2011 22:34, Krycha wrote:

Nie wiem dlaczego licznik nie rejestruje teraz czasu podróży
i średniej prędkości, tylko całkowity dystans i max prędkość.

Może wyłączył się automatyczny start stopera? Spróbuj przed jazdą wejść na licznik czasu i jakoś go odpalić. Wiem, że podobny problem miałem w Cateye Tomo XC, jakąś kombinacją klawiszy włączało się znów automatyczny start zegara. Więcej niestety nie pomogę.

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2011-09-29 18:07:10
Autor: Grzegorz
licznik THORN
Hello Krycha !:
[...]

Możesz podać dokładną nazwę, model itd ? Gdzie kupiłaś ? Trzeba by instrukcję namierzyć. Być może włączył się jakiś uproszczony tryb albo rzeczywiście nie włączyłaś startu pomiaru dla trasy. Czasami trzeba po prostu wejść na timer i wyzerować albo wystartować.

Jak nie pomoże, to ... wyjmij baterię na godzinkę :-D ! A potem ustaw rozmiar koła jak przy pierwszym włączeniu.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-09-29 23:12:48
Autor: Krycha
licznik THORN
W dniu 2011-09-29 18:07, Grzegorz pisze:
[...]

Jest to licznik C5285.
Zrobiłam jak radziłeś, wyjęłam baterie i na nowo ustawiłam obwód koła oraz czas.
Teraz pozostało mi wypróbować jak się będzie zachowywał licznik podczas jazdy.

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2011-09-30 08:08:19
Autor: Grzegorz
licznik THORN
Hello Krycha !:

[...]

Hmmm, google nic nie pokazuje. Nie masz żadnego opisu, żadnej karteczki ? Czy to jakiś starszy model ?

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-10-01 21:04:14
Autor: Krycha
licznik THORN
W dniu 2011-09-30 08:08, Grzegorz pisze:
Hello Krycha !:

[...]

Grzegorzu, opis mam, ale nie jest on szczegółowy.
To znaczy jest opis co wskazuje licznik, ale nic co zrobić jak
jakieś funkcje nie działają.
Jutro jadę na wycieczkę rowerową, to sprawdzę działanie licznika.

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2011-10-02 21:33:15
Autor: Krycha
licznik THORN
W dniu 2011-09-29 18:07, Grzegorz pisze:
Hello Krycha !:
(...)

Jak nie pomoże, to ... wyjmij baterię na godzinkę :-D ! A potem ustaw
rozmiar koła jak przy pierwszym włączeniu.

pzdrw.

Wyszło na to, że Ryszard M. ma rację. Licznik jest uszkodzony.
Wyjęcie baterii i nowe ustawienie obwodu koła
nie poprawiło sytuacji.
Być może stało się to podczas wyjazdu, gdy zostawiłam licznik na rowerze, a w nocy padało. Mimo że był rower cały zakryty przed deszczem,
to szybka licznika zaparowała.

Pozdrawiam Krycha.