licznik THORN

Data: 2011-09-29 09:34:57
Autor: karbar
licznik THORN
On 27.09.2011 22:34, Krycha wrote:

Nie wiem dlaczego licznik nie rejestruje teraz czasu podróży
i średniej prędkości, tylko całkowity dystans i max prędkość.

Może wyłączył się automatyczny start stopera? Spróbuj przed jazdą wejść na licznik czasu i jakoś go odpalić. Wiem, że podobny problem miałem w Cateye Tomo XC, jakąś kombinacją klawiszy włączało się znów automatyczny start zegara. Więcej niestety nie pomogę.

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

licznik THORN