licznik bezprzewodowy

Data: 2010-11-09 10:24:49
Autor: whitey
licznik bezprzewodowy
witam

znalazlem licznik Smart 9:
http://tiny.pl/

uzywal ktos, moze mnie naprowadzicie na cos podobnego, chodzi mi
mianowicie o to zeby na jednym screenie wyswietlal za jednym razem jak
najwiecej. takie minimum to predkosc, predkosc srednia i np czas
wycieczki (od biedy godzine), druga rzecz to to zeby byl bezprzewodowy.
Ten smart jest w miare tani wiec mi sie spodobal, a niedawno kupilem tez
swiatlo do tylu za jakies smieszne pieniadze ale jakosc jest wg mnie
super i swieci bardzo jasno.
Jesli ktos uzywal tego smarta albo moze polecic cos w ten sam desen za
podobne pieniadze to bede wdzieczny.

--
whitey

Data: 2010-11-09 05:24:54
Autor: Pr0NET
licznik bezprzewodowy
On 9 Lis, 11:24, whitey <whi...@gazeta.pl> wrote:
[...]

maiłem kiedyś taki licznik co się kręcił czasami tylko dlatego bo
docierała do niego podczerwień z pilota ;d.

Data: 2010-11-09 13:42:44
Autor: whitey
licznik bezprzewodowy
On 09/11/10 13:24, Pr0NET wrote:
maiłem kiedyś taki licznik co się kręcił czasami tylko dlatego bo
docierała do niego podczerwień z pilota ;d.

sorry, wogole nie zrozumialem tego co napisales. za bardzo wyrafinowany
ten dowcip jak na mnie

Data: 2010-11-09 15:02:44
Autor: BoDro
licznik bezprzewodowy
whitey pisze:

maiłem kiedyś taki licznik co się kręcił czasami tylko dlatego bo
docierała do niego podczerwień z pilota ;d.

sorry, wogole nie zrozumialem tego co napisales. za bardzo wyrafinowany
ten dowcip jak na mnie

to była chyba aluzja do dodatkowej, ukrytej funkcji niektórych liczników bezprzewodowych, dzięki której licznik pokazuje niekiedy kosmiczne osiągi, np. prędkości rzędu setek km/godz. :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-11-09 14:17:44
Autor: whitey
licznik bezprzewodowy
On 09/11/10 14:02, BoDro wrote:
whitey pisze:

[...]

WOW, to takiego nie chce, poprosze jesli ktos zna bez tego fjuczeru ;-)

Data: 2010-11-09 22:46:10
Autor: Kacper Perschke
licznik bezprzewodowy
Dnia 09.11.2010 whitey <whitey@gazeta.pl> napisał:
[...]
[...]

"To tylko w Erze."

KAcper

--
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-11-09 19:57:25
Autor: Titus Atomicus
licznik bezprzewodowy
In article <ibbk9h$mc1$1@inews.gazeta.pl>, BoDro <bolek@lolek.pl> wrote:

whitey pisze:

> [...]

to była chyba aluzja do dodatkowej, ukrytej funkcji niektórych liczników bezprzewodowych, dzięki której licznik pokazuje niekiedy kosmiczne osiągi, np. prędkości rzędu setek km/godz. :-)

Phi, ja mam ten ficzer w wersji przewodowej.

TA

Data: 2010-11-10 03:45:22
Autor: Pr0NET
licznik bezprzewodowy
On 9 Lis, 19:57, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <ibbk9h$mc...@inews.gazeta.pl>, BoDro <bo...@lolek.pl>
wrote:

> to by a chyba aluzja do dodatkowej, ukrytej funkcji niekt rych licznik w
> bezprzewodowych, dzi ki kt rej licznik pokazuje niekiedy kosmiczne
> osi gi, np. pr dko ci rz du setek km/godz. :-)

Phi, ja mam ten ficzer w wersji przewodowej.

TA

No ja tylko takie polecam, czy wszystko musi być dzisiaj bez
przewodowe ;0. Kabel nie oszukuje po za tym się nie psuje jak nadajnik
i odbiornik :).

Data: 2010-11-10 14:03:48
Autor: whitey
licznik bezprzewodowy
wrote:

whitey pisze:

[...]

no wlasnie urwalem juz dwa razy kabel w cateye, myslalem po prostu ze
bezprzewodowosc=="lepszosc" ;-)
to poprosze opinie o jakims przewodowym z tymi fjuczerami o jakich pisalem

--
whitey

licznik bezprzewodowy