licznik lidlowy - hint

Data: 2011-03-17 15:42:11
Autor: whitey
licznik lidlowy - hint
witam

postanowilem sie podzielic malym hintem
jak wiadomo licznik rowerowy z lidla mozna zamocowac teoretycznie tylko
na kierownicy, ale...
jesli sie wezmie samo mocowanie licznika to przy dokladniejszym oblooku
jest ono zrobione z dwoch czesci. trzeba te czesci rozlaczyc (wciskajac
srubokret pomiedzy nie i przesuwajac wzgedem siebie). w dolnej czesci
uzywajac pilki do metalu "wyrzezbic" rowki na kwadracie ktory jest jakby
gniazdem laczacym obydwie czesci oczywiscie na tych bokach kwadratu na
ktorych ich nie ma (wystarczy na szerokosc brzeszczota).
na koniec wystarczy wsunac dolna czesc w gorna pod katem 90st i gotowe
(nawet ten zatrzask u mnie jakos zaskoczyl)
wiem wiem brzmi troche dziwnie ale jesli ktos rozbierze ten uchwyt to
wszystko stanie sie jasne. jesli ktos potrzebuje to moge jakies foto, bo
w opisywaniu jak widac mocny nie jestem

whitey

"nie badz glupia, szatan lubi male piersi" - http://drescesarza.blox.pl

Data: 2011-03-19 11:29:54
Autor: Fabian
licznik lidlowy - hint
W dniu 2011-03-17 16:42, whitey pisze:
[...]

pozdrawiam

podeślij mi jakieś fotki bo nie bardzo łapie ;)

Data: 2011-03-19 20:00:48
Autor: whitey
licznik lidlowy - hint
On 19/03/11 10:29, Fabian wrote:

podeślij mi jakieś fotki bo nie bardzo łapie ;)

http://www.flickr.com/photos/adam_bialy/sets/72157626288677008/

tutaj troche podstawka sie rozbiera a potem juz wszystko jasne

--
whitey

Data: 2011-03-20 12:05:41
Autor: Paweł(Suw)
licznik lidlowy - hint
W dniu 2011-03-19 21:00, whitey pisze:
On 19/03/11 10:29, Fabian wrote:

podeślij mi jakieś fotki bo nie bardzo łapie ;)

http://www.flickr.com/photos/adam_bialy/sets/72157626288677008/

tutaj troche podstawka sie rozbiera a potem juz wszystko jasne

Czy jest możliwość podpięcia pod sanki SIGMY?

Data: 2011-03-20 12:12:47
Autor: whitey
licznik lidlowy - hint
On 19/03/11 10:29, Fabian wrote:

[...]

jesli piny pasuja i wszystko sie trzyma solidnie to nie ma problemu wydaje mi sie. (nie wiem o jakich sankach piszesz)
mozna samemu cos wyrzezbic w sumie wielkiej filozofii nie ma..

whitey

licznik lidlowy - hint