licznik z termometrem?

Data: 2009-03-16 18:17:32
Autor: Bbjk
licznik z termometrem?
Jestem na etapie zmiany licznika. Chcę prosty, jestem przyzwyczajona do cateye, ale może być inna firma. Nie chcę z pulsometrem, ten mam już, natomiast zależy mi na termometrze i podstawowych funkcjach: prędkość aktualna, prędkość średnia, prędkość maksymalna, dystans dzienny, dystans ogólny, czas jazdy. Znajdę coś takiego?
--
Basia
http://bajarka.fotolog.pl/

Data: 2009-03-16 20:25:53
Autor: szaman
licznik z termometrem?
Bbjk wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

spec speedzone comp.
bezprzewodówka, narazie po 600km, nie mam do niego zastrzeżeń.
sz

Data: 2009-03-16 21:06:07
Autor: Marcin
licznik z termometrem?
Znajdę coś takiego?

Ostatnio były w Lidlu......

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-03-16 19:35:48
Autor: szymek_sq [LUB]
licznik z termometrem?

Data: 2009-03-17 07:40:44
Autor: kml
licznik z termometrem?

Data: 2009-03-17 01:54:01
Autor: szymek_sq [LUB]
licznik z termometrem?

Ja miałem takie cuś a alledrogo, siakiś niemiecki i było to fajne ale
średnio działał z racji swojej bezprzewodowości i gubienia sygnału.

Dokładnie to taki:http://tiny.pl/bpv5

trelockowi zdarza się wariować podczas mijania stacji
transormatorowych, przekażnikowych i takich tam.

Data: 2009-03-17 11:14:57
Autor: reme.k
licznik z termometrem?
Jestem na etapie zmiany licznika. Chcę prosty, jestem przyzwyczajona do cateye, ale może być inna firma. Nie chcę z pulsometrem, ten mam już, natomiast zależy mi na termometrze

Tak wrzucę tylko że termometr w liczniku kojarzy mi się trochę z góralskim
przyrządem do sprawdzania pogody.

Wiesza się sznurek na płocie i gdy sznurek jest mokry to oznacza że pada deszcz,
gdy suchy to znaczy że nie pada, gdy sznurek jest w poziomie - silny wiatr, gdy
sznurek zesztywnieje znaczy się że przyseł mróz Panocku :)

Data: 2009-03-17 12:31:40
Autor: Bbjk
licznik z termometrem?
reme.k@vp.pl pisze:

[...]

Przecież muszę wiedzieć, czy mi jest zimno, czy ciepło na rowerze ;)
--
Basia
http://bajarka.fotolog.pl/

Data: 2009-03-17 12:45:39
Autor: reme.k
licznik z termometrem?
> [...]
> sznurek zesztywnieje znaczy się że przyseł mróz Panocku :)

Przecież muszę wiedzieć, czy mi jest zimno, czy ciepło na rowerze ;)

Tak też myślałem.
Np. żeby wiedzieć czy założyć/zdjąć kurtkę to trzeba wiedzieć czy jest ciepło
czy zimno :)

Data: 2009-03-17 09:33:53
Autor: Michał Wolff
licznik z termometrem?
On 17 Mar, 12:45, rem...@vp.pl wrote:

Tak też myślałem.
Np. żeby wiedzieć czy założyć/zdjąć kurtkę to trzeba wiedzieć czy jest ciepło
czy zimno :)

Termometr w liczniku to bardzo przydatna funkcja, ja ją sobie bardzo
cenię. Co do Twoich  zarzutów - to tak samo można powiedzieć po co w
liczniku średnia, skoro mamy czas i doległość, po co puls, po co
wysokość. Termometr nie służy przewidywaniu pogody tylko zaspokaja
ciekawość jadącego, bardzo fajna funkcja, szczególnie w zimie, dzięki
niemu można urealnić opisy wyjazdu, dobrze obrazuje co sie działo na
wyjeździe :))
http://picasaweb.google.com/wilku150/ZimoweTatry2009#5290751114854324114
Nierzadko mi sie zdarzało, że temperatura faktyczna była bardzo różna
od tego co mi się wydawało
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-03-17 23:26:06
Autor: reme.k
licznik z termometrem?
> [...]

ciekawość jadącego, bardzo fajna funkcja, szczególnie w zimie, dzięki
niemu można urealnić opisy wyjazdu, dobrze obrazuje co sie działo na

Tak też myślałem - a to nie są zarzuty tylko obserwacje:)
Tak naprawdę w liczniku potrzebne są tylko prędkość chwilowa i odległość, całą
resztę można policzyć, chyba że ktoś nie ma zegarka na rękę to jeszcze czasomierz.
Reszta bajerów tylko uatrakcyjnia lub ułatwia rowerowe życie.

--

licznik z termometrem?