licznik z termometrem?

Data: 2009-03-16 20:25:53
Autor: szaman
licznik z termometrem?
Bbjk wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Jestem na etapie zmiany licznika. Chcę prosty, jestem przyzwyczajona do cateye, ale może być inna firma. Nie chcę z pulsometrem, ten mam już, natomiast zależy mi na termometrze i podstawowych funkcjach: prędkość aktualna, prędkość średnia, prędkość maksymalna, dystans dzienny, dystans ogólny, czas jazdy. Znajdę coś takiego?

spec speedzone comp.
bezprzewodówka, narazie po 600km, nie mam do niego zastrzeżeń.
sz

licznik z termometrem?