licznikVDO MC 2.0 WR

Data: 2013-04-20 11:44:27
Autor: tadeklodz
licznikVDO MC 2.0 WR
w wyniku pozytywnych opinii o ww liczniku nabyłem takowy. Po otrzymaniu "bryle" na nos instrukcja i ustawianie urządzenia. Okazało się że ustawienie nie przekroczyło moich możliwości intelektualnych natomiast jestem zdegustowany dwoma rzeczami a mianowicie:
1/ przełączanie z roweru 1 na 2 - trzeba "wchodzić" w menu ale na szczęście nie codziennie jeździ się na innym rowerze
2/ aby zaktualizować w chwili wyjazdu wysokość trzeba wejść w menu a to następuje praktycznie przy każdym wyjeździe i jest dla mnie uciążliwe.
Porównuję to z MC 1.0 w którym obie te czynności nie wymagają wchodzenia w menu / są dużo prostsze/. Wygląda na to że chyba sprzedam to "cudo"

licznikVDO MC 2.0 WR