liczniki z altimetrem

Data: 2009-05-10 00:31:04
Autor: Titus Atomicus
liczniki z altimetrem
Witam,
Czy uzywacie czegos takiego?
Jakich i za ile?
Na razie widze tylko Sigme, ale czy to musi tyle kosztowac?
(BC 2006 - 400zl)

Pozdrav
TA

Data: 2009-05-09 18:26:05
Autor: Michał Wolff
liczniki z altimetrem
On 10 Maj, 00:31, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Czy uzywacie czegos takiego?
Jakich i za ile?
Na razie widze tylko Sigme, ale czy to musi tyle kosztowac?
(BC 2006 - 400zl)

Też było wałkowane  wiele razy - i to całkiem niedawno i bardzo
dokładnie, wysil się choć trochę i wrzuć tekst "wysokościomierz" w
okienko "przeszukuj tę grupę".

To nie jest sprzęt tani i poniżej 300zł to ciężko będzie zejść, chyba
że coś starszego jak Vetta (nie ciesząca się najepszymi opiniami)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-10 00:04:05
Autor: tadeklodz
liczniki z altimetrem
On 10 Maj, 03:26, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
> [...]

To nie jest sprzęt tani i poniżej 300zł to ciężko będzie zejść, chyba
że coś starszego jak Vetta (nie ciesząca się najepszymi opiniami)

miałem vette 100. 2x reklamowana nie uwzględniono robiono ze mnie
balona. Leży gdzieś w szufladzie Nie polecam

Data: 2009-05-10 06:02:09
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
liczniki z altimetrem
w odpowiedzi Michał Wolff na post news:da3c8d38-c755-4803-b2c5-
7b7b1abbd2fc@21g2000vbk.googlegroups.com z N 10 maj 2009 03:26:05 pisze co nastepuje:

To nie jest sprzęt tani i poniżej 300zł to ciężko będzie zejść, chyba
że coś starszego jak Vetta (nie ciesząca się najepszymi opiniami)

moze:
http://skocz.pl/licznikGPS

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-05-10 09:26:36
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
liczniki z altimetrem
Dnia 10.05.2009 08:02 użytkownik Grzegorz Baltazar Kajdrowicz napisał :
[...]

Należy dodać, że to urządzenie ma altimetr GPS, a nie barometryczny, czyli taki średnio dokładny.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-10 05:32:29
Autor: Michał Wolff
liczniki z altimetrem
On 10 Maj, 09:26, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

Należy dodać, że to urządzenie ma altimetr GPS, a nie barometryczny,
czyli taki średnio dokładny.

Dokładnie. Wysokościomierz GPS ma w gruncie rzeczy dokładność
skreślającą go z zastosowań rowerowych. Licznik z pomiarem
barometrycznym jest znacznie dokładniejszy, a GPS z czujnikiem
barometrycznym i kalibracją z satelit najprecyzyjniejszy.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-10 10:12:13
Autor: Solar
liczniki z altimetrem
Michał Wolff pisze:

To nie jest sprzęt tani i poniżej 300zł to ciężko będzie zejść, chyba
że coś starszego jak Vetta (nie ciesząca się najepszymi opiniami)

Nie wiem, dlaczego. Mam Vettę 100A HD i od trzech lat żadnych problemów nie ma. Taple się w wodzie i błocie, jeździ zimą przy -20 i działa normalnie.

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę. Przyzwyczajenie do wiary jest największą przeszkodą nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-05-10 05:30:29
Autor: Michał Wolff
liczniki z altimetrem
On 10 Maj, 10:12, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:

Nie wiem, dlaczego. Mam Vettę 100A HD i od trzech lat żadnych problemów
nie ma. Taple się w wodzie i błocie, jeździ zimą przy -20 i działa
normalnie.

Ja go nie używałem pisze na podstawie paru negatywnych opinii
użytkowników; jest taka i w tym wątku
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-10 02:08:52
Autor: Kuba Stasiak
liczniki z altimetrem
Sigma Rox - około 700-900pln..działa :)

Data: 2009-05-10 08:36:58
Autor: Daryo
liczniki z altimetrem
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Witam,
Czy uzywacie czegos takiego?
Jakich i za ile?
Na razie widze tylko Sigme, ale czy to musi tyle kosztowac?
(BC 2006 - 400zl)

Cateye CC-AT100?
http://www.allegro.pl/item627826796.html

Data: 2009-05-10 18:20:09
Autor: Iguan007
liczniki z altimetrem

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message
Witam,
Czy uzywacie czegos takiego?
Jakich i za ile?
Na razie widze tylko Sigme, ale czy to musi tyle kosztowac?
(BC 2006 - 400zl)

Sigmy zdecydowanie nie polecam - dziala jak chce. Moge z poldarmo odsprzedac
2006 MHR jesli mieszkasz odpowiednio daleko i masz anielska cierpliwosc ;)

http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_frm/thread/c7c7d92a30c74e2b/d8c14f8b2bff29aa?tvc=1#d8c14f8b2bff29aa

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-05-10 15:21:46
Autor: Kuba Stasiak
liczniki z altimetrem

Sigmy zdecydowanie nie polecam - dziala jak chce. Moge z poldarmo odsprzedac
2006 MHR jesli mieszkasz odpowiednio daleko i masz anielska cierpliwosc ;)

Zaznacz, że sigma z DTS jest do dupy. Do Sigmy z STS nie można mieć żadnych zastrzeżeń, więc nie wprowadzaj w błąd.

Data: 2009-05-12 11:04:52
Autor: Master7
liczniki z altimetrem
w <news:Titus_Atomicus-4A8AC3.00310410052009news.onet.pl>
 napisał(a):

Czy uzywacie czegos takiego?
Jakich i za ile?
 Mam Ciclomaster HAC 4.
Jesli chcesz miec taki nowy lub jeszcze nowszy model (HAC 5) to raczej taki troche kosztuje.
Alternatywnie mozesz poszukac na e-bay uzywanych. Sam tak kupilem jakies trzy lata temu. Wyszlo mnie jakies 300 zl z przesylka.

--
Master7 [KRK - Wieliczka]      master7@rowerpower.org
www.master7.rowerpower.org     GG: 12362

liczniki z altimetrem