lid(l)ove noviny [czeskie mapy]

Data: 2011-04-21 09:46:44
Autor: MaciekS
lid(l)ove noviny [czeskie mapy]
Witam
Czy ktos może zna te czeskie mapki? Nie wiem, czy warto po nie jechać, a cena chyba bardzo zacna.

http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz/hs.xsl/index_17814.htm

tak na marginesie, to u nich jakby drożej było - kask 600kc=100pln (u nas 80pln), rekawiczki 150kc=25pln (u nas 20pln), ale brak butków, a są narzędzia

--
Pozdrawiam, MaciekS

Data: 2011-04-21 10:15:03
Autor: BoDro
MaciekS pisze:

tak na marginesie, to u nich jakby drożej było - kask 600kc=100pln (u nas 80pln), rekawiczki 150kc=25pln (u nas 20pln), ale brak butków,

buty niedługo u nich będą - przerzucą niesprzedane albo z niedawnej oferty w Słowacji, albo z wtorkowej w naszym kraju :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-04-21 11:21:32
Autor: MaciekS
Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:ioop11$j95$1inews.gazeta.pl...
MaciekS pisze:

[...]

eee
Myślisz, że coś zostanie? Chciałbym tak, bo 26 o 8 rano do polskiego Lidla mogę mieć nie po drodze.

--
Pozdrawiam, MaciekS

Data: 2011-04-22 10:55:37
Autor: Papkin
MaciekS wrote:
[...]

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=18295

A co powiecie nt tego kasku? Na allegro prawie identyczne (tez z bajerami ala siateczka na owady itp) kaski chodza w podobnej cenie. Do lidla mam blisko.

Chce lekki, wygodny, przewiewny i bezpieczny kask. Teraz jezdze bez :)

Oplaca sie?

lid(l)ove noviny [czeskie mapy]