lidl - kompresor - warto?

Data: 2011-09-11 10:37:36
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
lidl - kompresor - warto?
  Powitanko,

chodzi o zastosowanie garazowe, nie tylko do pompowania kol;) ....

Do pompowania kol OK, do narzedzi typu grzechotka, zszywacz tez OK, do malowania od biedy jeszcze ujdzie, choc kazdej farby nie pociagnie, o piaskowaniu zapomnij. Nie pisza nic o wydajnosci, a to podstawowy parametr.
Mam 100 l zbiornik i 2 cylindrowy kompresor, chyba 290 l/min, przy malowaniu nierozcienczona farba, czy piaskowaniu chodzi caly czas i jest glosny jak cholera. Przy 24 l pojemnosci to praktycznie wszystko co pompuje odrazu ucieka na malowanie, jesli spadnie cisnienie, to zmieni sie strumien i moze pluc kroplami farby zamiast rozpylac. Kupujac narzedzia pneumatyczne musisz zawsze porownac wymagany wydatek powietrza z tym, co PRAKTYCZNIE daje kompresor.
Ale ogolnie zabawa z powietrzem fajna jest, caly dom nim pomalowalem, nawet beton natryskiwalem w trudno dostepne miejsce.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-09-11 19:28:42
Autor: ToMasz
lidl - kompresor - warto? [OT]
W dniu 11.09.2011 10:37, Pawel "O'Pajak" pisze:

Ale ogolnie zabawa z powietrzem fajna jest, caly dom nim pomalowalem,
nawet beton natryskiwalem w trudno dostepne miejsce.
jak sie beton natryskuje? Znaczy po za kompresorem co trzeba mieć?
ToMasz

Data: 2011-09-12 03:24:00
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
lidl - kompresor - warto? [OT]
Powitanko,

jak sie beton natryskuje? Znaczy po za kompresorem co trzeba mieć?

Normalnie to pompa do betonu, ale ja sobie poradzilem tym:
http://www.sklep.gudepol.com.pl/?p=productsMore&iProduct=93&sName=Pistolet-do-nakladania-tapet-natryskowych
Nakladalem beton hydrauliczny, takie cudo bardzo szybkowiazace, oczywiscie mocno wodnisty i z niewielka domieszka piasku, normalnego betonu bym tym nie wydmuchal.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-09-11 19:48:22
Autor: Olo
lidl - kompresor - warto?
W dniu 2011-09-11 10:37, Pawel "O'Pajak" pisze:
Przy 24 l pojemnosci to praktycznie wszystko co
pompuje odrazu ucieka na malowanie, jesli spadnie cisnienie, to zmieni
sie strumien i moze pluc kroplami farby zamiast rozpylac.

no bo do lakierowania takie małe kompresorki się nie nadają...

Kupujac
narzedzia pneumatyczne musisz zawsze porownac wymagany wydatek powietrza
z tym, co PRAKTYCZNIE daje kompresor.

to raz, a dwa to jak największa butla, albo możliwość podłączenia drugiego zbiornika...

Ale ogolnie zabawa z powietrzem fajna jest, caly dom nim pomalowalem,
nawet beton natryskiwalem w trudno dostepne miejsce.

jak to? farbowego "pyłu" wdzierającego się w każdy zakamarek podłogi i mebli nie było?

Mam taki mini kompresorek do malowania z castoramy a'la Mango i powiem szczerze, że to dramat jest. Mam też taki a'la ten z Lidla z wydajnością 150l i potwierdzam że wyśmienicie się nadaje do pompowania kół, przedmuchiwania syfu, narzędzi pneumatycznych itp, ale do lakierowania to stanowczo za słaby.

lidl - kompresor - warto?