..liga żondzi..

Data: 2009-09-10 08:24:19
Autor: tester
..liga żondzi..
no to tera trzeba wziasc sie w kupe i nie pisac juz co zle , jako etc..
a co zrobic zeby bylo dobrze.

Data: 2009-09-10 08:27:58
Autor: etyci
..liga żondzi..
 Propozycja jest taka ,zeby kogos wybrac na przestawiciela naprzyklad na jakas pozycje z naszej ligi na meczach,
a rozmowy kwalifikacyjne i terapie zostawic klubom zagranicznym.
Kto sie wstrzymuje od glosu to brak decyzji --

Data: 2009-09-10 08:46:35
Autor:
..liga żondzi..
teraz wszyscy na mecze ekstraklasy lub 1 albo II ligi.
sori ze nie wiem narazie, nie jestem agentem ktoregos z nich

Data: 2009-09-10 10:29:01
Autor: gasper
..liga żondzi..
Użytkownik " tester" <tezter@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8ad3j$kh2$1inews.gazeta.pl...
no to tera trzeba wziasc sie w kupe i nie pisac juz co zle , jako etc..
a co zrobic zeby bylo dobrze.

nic nie zrobisz.... jakikolwiek przyjdzie trener to po paru, parunastu meczach zawsze znajdzie sie powód by go zwolnić

Data: 2009-09-10 08:38:12
Autor:
..liga żondzi..
gasper <ni@ma.pl> napisał(a):
jakikolwiek przyjdzie trener to po paru, parunastu meczach zawsze znajdzie sie powód by go zwolnić

no ,
przykładowo nie taki menedżer, a styl nieistotny,
gdyż wystarczy to poprzeć złym rezultatem (przegraną)

Data: 2009-09-10 08:38:55
Autor:
..liga żondzi..
gasper <ni@ma.pl> napisał(a):
jakikolwiek przyjdzie trener to po paru, parunastu meczach zawsze znajdzie sie powód by go zwolnić

no ,
przykładowo nie tacy menedżerowie podopiecznych, a styl nieistotny,

Data: 2009-09-10 08:41:11
Autor: tezter
czytaj to
  <tezter@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
gasper <ni@ma.pl> napisał(a): >jakikolwiek przyjdzie trener to po paru, parunastu meczach > zawsze znajdzie sie powód by go zwolnić
> no ,
przykładowo nie tacy menedżerowie podopiecznych, a styl nieistotny,
gdyż wystarczy to poprzeć złym rezultatem (przegraną)

pozd

--

..liga żondzi..