likwidacja DG 2011-12-31 terminy VAT

Data: 2012-01-17 22:20:02
Autor: Marek
likwidacja DG 2011-12-31 terminy VAT
Likwidacja jak w temacie, więc (jak się tu dowiedziałem) nie trzeba
informowac o remanencie likwidacyjnym (PIT). Gdzieś przeczytałem, że inwentaryzację do celów VAT trzeba zrobić do 14 dni
i poinformować US o tej inwentaryzacji w termine 7, co dałoby odpowiednio
terminy 2012-01-14 i 2012-01-21, czyli chyba 23, bo 21 sobota. Z kolei w US
mówili, że o remenencie wystarczy powiadomić przy VAT 7, czyli najpóźniej
2012-01-25. Może mnei ktoś oświecić jak jest z tym powiadomieniem ?

Data: 2012-01-17 22:43:39
Autor: Vasco
likwidacja DG 2011-12-31 terminy VAT
Nie odpowiem co zasadniczego pytania, ale:

Gdzieś przeczytałem, że inwentaryzację do celów VAT trzeba zrobić do 14 dni
i poinformować US o tej inwentaryzacji w termine 7, co dałoby odpowiednio
terminy 2012-01-14 i 2012-01-21

to, moim zdaniem, 7 stycznia i 14 stycznia...

Vasco

likwidacja DG 2011-12-31 terminy VAT