likwidacja ilokaty studniowej w aliorze

Data: 2011-09-27 12:47:45
Autor: brum
likwidacja ilokaty studniowej w aliorze
sposoby likwidacji lokaty sa co najmniej dwa:
1. zakonczenie okresu lokaty, infolinia zeznaje, ze nalezy miec konto w aliorze, placowka zeznaje, ze srodki powroca na rachunek (rowniez zewnetrzny), z ktorego przyszly
2. zerwanie lokaty, infolinia zeznaje, ze mozna w placowce, w placowce zmuszaja do zalozenia rachunku ror, a dokladnie to tak:
- albo dobrowolnie zaloze rachunek do zwrotu srodkow, po czym moge go za chwile zamknac, albo
- zaloza mi rachunek bez mojej woli i zgody (nie techniczny, zwykly ror, podpisze sie pod tym dyrektor placowki), a po wyplacie srodkow zlikwiduja ten rachunek bez mojej woli i zgody

nie zauwazylem przy zakladaniu lokaty obowiazku posiadania roru w aliorze, nie przypominam sobie tez podobnych wyskokow w innych bankach, jak mialem lokate, to ja likwidowalem dowolnie

panienka byla sympatyczna i starala sie pomoc, wiec zalozylem rachunek "dobrowolnie", ale chcialbym wiedziec, co sadzicie o takiej kulturze ?

Data: 2011-09-27 12:29:05
Autor: xbartx
Dnia Tue, 27 Sep 2011 12:47:45 +0200, brum napisał(a):

panienka byla sympatyczna i starala sie pomoc, wiec zalozylem rachunek
"dobrowolnie", ale chcialbym wiedziec, co sadzicie o takiej kulturze ?

Ja sądzę, że mogłeś założyć rachunek przez grupona (pisałem o tym promo wczoraj) i przytulić dodatkowo, jak to się na grupie zwykło mawiać, 100 wisienek ;)

--
xbartx

Data: 2011-09-27 14:39:00
Autor: Waldek

Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisał w wiadomości news:j5s9ke$oak$1news.onet.pl...

panienka byla sympatyczna i starala sie pomoc, wiec zalozylem rachunek "dobrowolnie", ale chcialbym wiedziec, co sadzicie o takiej kulturze ?

No to moze lepiej zalozyc dobrowolnie, wziac za to stowe (grupon)
a dopiero potem zamknac ? - tez dobrowolnie
No skoro kultura obowiazuje ....

Data: 2011-09-27 23:53:31
Autor: Feromon

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:j5sg5h$gph$1news.onet.pl...

[...]

Jesteśmy dymani. Kultura oznacza, że możemy wybrać w którą "dziurę".

Prawda?
Feromon

Data: 2011-09-28 12:47:06
Autor: Waldek

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e8245df$0$3497$65785112news.neostrada.pl...

Jesteśmy dymani. Kultura oznacza, że możemy wybrać w którą "dziurę".

Wiekszosc w tą  w  kieszeni ....

likwidacja ilokaty studniowej w aliorze