likwidacja prawa jazdy.

Data: 2012-06-08 21:02:00
Autor: BETON
likwidacja prawa jazdy.
Witam
Czy istnieje procedura, w której mogę sie pozbyć prawa jazdy w sposób bezkarny ?
Mam je bezterminowo.

J. Rambo.

Data: 2012-06-08 14:07:20
Autor: witek
likwidacja prawa jazdy.
BETON wrote:
Witam
Czy istnieje procedura, w której mogę sie pozbyć prawa jazdy w sposób
bezkarny ?
Mam je bezterminowo.

J. Rambo.

to znaczy co chcesz?
stracic uprawnienia?

idz do lekarza niech ci wyda zaswiadczenie, ze jestes niezdolny.

Data: 2012-06-09 16:44:55
Autor: BETON
likwidacja prawa jazdy.

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:jqtih8$h73$2inews.gazeta.pl...
BETON wrote:
[...]

ale jestm zdrowy jak ryba, to nie przejdzie.

Data: 2012-06-09 18:47:16
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
likwidacja prawa jazdy.
W dniu 09.06.2012 16:44, BETON pisze:
ale jestm zdrowy jak ryba, to nie przejdzie.

Umysłowa choroba też dyskwalifikuje.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-06-09 20:29:30
Autor: Bydlę
likwidacja prawa jazdy.
On 2012-06-08 21:02:00 +0200, "BETON" <brak@mejla.pl> said:

Witam
Czy istnieje procedura, w której mogę sie pozbyć prawa jazdy w sposób bezkarny?

Oczywiście. Prawo nie przewiduje kar za pozbycie się prawa jazdy.

--
Bydlę

Data: 2012-06-10 01:16:34
Autor: AZ
likwidacja prawa jazdy.
On 06/08/2012 09:02 PM, BETON wrote:

Czy istnieje procedura, w której mogę sie pozbyć prawa jazdy w sposób
bezkarny ?
Mam je bezterminowo.

Spal, połam i wyrzuć do śmieci, wrzuć do toalety, dzielnicowy nie będzie
Cie za to ścigał.

--
Artur

Data: 2012-06-10 10:33:42
Autor: BETON
likwidacja prawa jazdy.

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jr0lh0$rgt$1node1.news.atman.pl...
[...]

nie chodzi mi w jaki sposób  zutylizować dokument, a o to czy jest procedura wykreślenia z bazy

Data: 2012-06-11 00:29:00
Autor: gr
likwidacja prawa jazdy.
On 10 Cze, 10:33, "BETON" <b...@mejla.pl> wrote:
Użytkownik "AZ" <artur.zabron...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:jr0lh0$rgt$1node1.news.atman.pl...

> [...]

> Artur

nie chodzi mi w jaki sposób  zutylizować dokument, a o to czy jest procedura

Napisz prośbę do Urzędu o pozbawienie uprawnień.

Data: 2012-06-11 13:18:53
Autor: Henry(k)
likwidacja prawa jazdy.
Dnia Mon, 11 Jun 2012 00:29:00 -0700 (PDT), gr napisał(a):

Napisz prośbę do Urzędu o pozbawienie uprawnień.

Jakiego urzędu? Jedynie Starosta może mu załatwić skierowanie na ponowne
badanie kwalifikacji na którym dostanie amnezji i zawali egzamin.

Henry

Data: 2012-06-11 05:27:22
Autor: gr
likwidacja prawa jazdy.
On 11 Cze, 13:18, "Henry(k)"
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
> [...]

Jakiego urzędu? Jedynie Starosta może mu załatwić skierowanie na ponowne
badanie kwalifikacji na którym dostanie amnezji i zawali egzamin.

A Starostwo nie jest urzędem?

likwidacja prawa jazdy.