likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu

Data: 2011-12-12 08:43:15
Autor: Robert_J
likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu
...w warsztacie na pytanie czemu halogen nie zrobiony, odparł że nie zgłaszałem.
Mi już nawet nie chodzi o ten halogen, bo ja sobie tą wiązkę kupie i sam założe, ale czy takie postępowanie serwisu jest zgodne z prawem?? (pewnie jest skoro działa) ale etyczne to chyba nie bardzo.
Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

I słusznie że nie zrobili, ponieważ halogen mógł być już wcześniej urwany. Skoro nie zgłosiłeś tego to wyszli z założenia że tak właśnie było, a Ty jako uczciwy klient nie chcesz naciągać TU ;-). Dlatego teraz, po naprawie z OC, zgłosisz się do nich żeby naprawili Ci halogen już za Twoje pieniądze ;-).
A tak poważniej to należy zgłaszać WSZYSTKO co widać, a nawet więcej. Zweryfikować "in minus" zawsze można, niestety w drugą stronę jest trudniej...

Data: 2011-12-12 00:27:16
Autor: grzech
likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu
To i ja się podepnę bo nie chcę mnożyć wątków o likwidacji a może ktoś
miał podobną sytuację.
Kilka miesięcy temu uszkodziłem troszkę lewy błotnik, ale
stwierdziłem, że szkoda składek ac - sam sobie go wymienię.
I tak jeździłem i przytrafiła się autku na parkingu spora rysa przez
cały ten bok. Tą rysę muszę już zgłosić ale zastanawiam się
czy mogę podpiąć pod to ten błotnik? Czy TU zaraz powie, że to stare i
nie zgłoszone więc się wyprą?:(

grzech
nyska

Data: 2011-12-12 10:09:06
Autor: Czesław Wiśniak
likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu
a widac, ze ta rysa jest stara (rdza) ?

cw

Data: 2011-12-12 01:11:41
Autor: grzech
On 12 Gru, 10:09, "Czesław Wiśniak" <c...@cw.pl> wrote:
a widac, ze ta rysa jest stara (rdza) ?

Tak:(

Data: 2011-12-12 11:03:19
Autor: Iksinski
likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu

Uzytkownik "grzech" <zulusik25@gmail.com> napisal w wiadomosci news:efb9920b-3935-4408-9842-4e7762cab1f4z12g2000yqm.googlegroups.com...
On 12 Gru, 10:09, "Czesław Wiśniak" <c...@cw.pl> wrote:
a widac, ze ta rysa jest stara (rdza) ?

Tak:(

To poczekaj ze zgloszeniem ze dwa tygodnie i powiedz, ze zdazylo zardzewiec ;-)

A juz tak powaznie, to prawdopodnie obniza o kilkadziesiat procent wycene tego blotnika.

Data: 2011-12-12 02:27:25
Autor: grzech
likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu
To poczekaj ze zgloszeniem ze dwa tygodnie i powiedz, ze zdazylo zardzewiec
;-)

Na zgłoszenie mam 5 dni - więc raczej odpada:(

A juz tak powaznie, to prawdopodnie obniza o kilkadziesiat procent wycene
tego blotnika.

Kilkadziesiąt procent to by już było z racji amortyzacji - chyba 50 +
dodatkowe kilkadziesiąt - się zaraz okażę że muszę im dopłacić za tą
naprawę:)

grzech

Data: 2011-12-12 12:51:16
Autor: mister
W dniu 2011-12-12 11:27, grzech pisze:
Na zgłoszenie mam 5 dni - więc raczej odpada:

ale na ogledziny juz nie.

Data: 2011-12-13 20:58:42
Autor: John Kołalsky
likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu

Użytkownik "grzech" <zulusik25@gmail.com>

--
Nie możesz zgłosić i zaczekać aż zardzewieje ?

likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu