likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu

Data: 2011-12-13 10:35:16
Autor: Bydlę
On 2011-12-11 23:41:32 +0000, "G" <grzechu902_USUNTO_@gazeta.pl> said:

Witam,
Jakiś czas temu miałem stłuczkę, naprawa z OC sprawcy. Uszkodzony zderzak, nadkole i halogen.
Zgłaszając szkode opisałem uszkodzenia jako zderzak, plus nadkole. Nie zaznaczyłem halogenu(...)

Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Że nie podałeś wszystkich informacji, a warsztat trzymał się zlecenia.
Zmieniłbym ten wartszat na inny - z dobrych dzwonią z pytaniami, gdy znajdą coś do zrobienia - czasem klient zapomni, czasem się nie zna, ale zawsze ma prawo podjąć decyzję.

--
Bydlę

likwidacja szkody - konflikt intersów przedstawiciela warsztatu