likwidacja szkody na podstawie oświadczenia

Data: 2012-05-21 22:03:51
Autor: Kamil Orman
likwidacja szkody na podstawie oświadczenia
Witam,

miałem ostatnio kolizję drogową, wg mnie wina była obopólna,
spisaliśmy oświadczenie opisujące sytuację, jednak ostatecznie
mieliśmy nie zgłaszać szkody. Mam pytanie czy jeśli zlikwiduję sam
sobie szkodę a w późniejszym czasie drugi sprawca będzie jednak chciał
zgłaszać szkodę to czy w przypadku ustalenia wspólnej winy kolizji,
mogę się ubiegać o wypłatę odszkodowania z jego OC, pomimo
zlikwidowania już szkody? Jak wygląda postępowanie w takiej sytuacji,
czy ubezpieczyciel wezwie mnie do wyjaśnienia sytuacji?

likwidacja szkody na podstawie oświadczenia