likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze

Data: 2009-08-25 03:04:55
Autor: MiK^
likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
Witam serdecznie,

w dniu 14.07 br mialem kolizje drogowa gdzie w samochod osobowy
wjechala smieciarka ;) Na miejscu byla policja, stwierdzila wina,
dostarczyla mi notatke kolizji zas kierujacy zostal ukarany mandatem w
wysokosci 500zl.

Sprawa wydaje sie byc jasna i klarowna, jednak zdajac samochod do
autoryzowanego serwisu wynajalem pojazd zastepczy, jednoczesnie
informujac TU o tym w dniu ogledzin. Samochod nadal znajduje sie w
serwisie, zas naprawa bedzie trwala ok 4tyg.

W dniu dzisiejszym otrzymuje pismo z PZU, ktore powoluje sie na art.
361 ust. 2 KC gdzie jak twierdza

cytat: "Wyjasniamy, ze roszczenie poszkodowanego o wyplate
odszkodowania za wynajem pojazdu zastepczego jest uzasadnione tylko
wtedy, gdy w zwiazku z niemoznoscia korzystania uszkodzonego pojazdu
poniosl on szkode majatkowa. Przepis art. 361 ust.2 kodeksu cywilnego
dotyczy bowiem strat oraz korzysci majatkowych, ktore poszkodowany
mogl osiagnac, gdyby mu szkody nie wyrzadzono -Orzeczenie Sadu
Najwyzszego z dnia 10.05.1966r (lol? 1966? ;>) OSPIKA 1968, poz. 5
Zatem o takie koszty moze ubiegac sie poszkodowany prowadzacy
dzialalnosc gospodarcza, w prowadzeniu ktorej pojazd jest mu
niezbedny. Natomiast odszkodowanie takie nie przysluguje, jezeli
pojazd sluzyl poszkodowanemu tylko do zaspokojenia osobistych potrzeb
m.in. wyjazd w celu wypoczynku, czy dojazd do pracy, jezeli do pracy
mozna dojechac srodkiem komunikacji publicznej. W tym przypadku
poszkodowany nie poniosl bowiem szkody majatkowej, lecz szkode
niemajatkowa, polegajaca na utracie wygod i przyjemnosci. Szkoda
niemajatkowa nie polega zas wynagrodzeniu na podstawie przepisow prawa
cywilnego, poza przypadkami wyraznie przewidywanymi przepisami prawa
dotyczacymi zadoscuczynienia (art.445 i 448 k.c.)"

I tu pytanie. Jak sie ma sprawa na dzien dzisiejszy do informacji
zamieszczanych na internecie? Powiem szczerze. Jesli TU nie zwroci mi
kosztow wynajecia pojazdu to poprostu nie stac mnie na pokrycie
kosztow wynajmu samochodu przez okres 4tygodni! Prosze wiec o
informacje, nie chce by z mojego portfela wyparowalo nagle 2tys
zlotych ;)

pozdrawiam -Michal

Data: 2009-08-25 03:18:53
Autor: przypadek
On 25 Sie, 12:04, "MiK^" <mikla...@tlen.pl> wrote:
[...]

bzdurne tłumaczenia. Szkoda majątkowa polega na tym, że aby zachować
ten sam standard życia musiałeś wynająć samochód - inaczej standard
życia by ci się obniżył nie z twojej winy. Wobec tego szkoda ma jak
najbardziej charakter majątkowy a dowodem jej majątkowego charakteru
jest kwota widniejąca na fakturze za wynajem. Inna sprawa, że chwilowo
musisz założyć, wezwać PZU do zwrotu z groźbą odsetek i zapewne bez
sądu się nie obejdzie.

W ten sam sposób można by odmówić wypłaty odszkodowania za naprawę: w
końcu posiadanie samochodu samo w sobie nie ma charakteru majątkowego
tylko jest fanaberią służącą wygodzie i komfortowi, więc fakt
niesprawności samochodu też nie jest żadną szkodą - jego przywrócenie
do sprawności to tylko wynik twojego wygodnictwa i chęci szpanowania
przed spotkanymi laskami, bo żadnej wymiernej korzyści z posiadania
sprawnego samochodu (prywatnego) nie ma.

Disclaimer: to tylko moje luźne amatorskie dywagacje, warto pójść do
specjalisty (koszt porady moim skromnym zdaniem też bedzie szkodą).

Data: 2009-08-25 13:02:12
Autor: Robert Tomasik - praca
likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
Uzytkownik "MiK^" <miklamer@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:663e2797-d8b1-4871-8397-b840d61d2ef3d4g2000yqa.googlegroups.com...
\
W mojej ocenie tlumaczenie PZU jest bzdurne i obliczone na to, ze nie bedziesz dochodzil tych roszczen. Wziac kwote bezsporna, a reszte przekazac firmie zajmujacej sie dochodzeniem roszczen odszkodowawczych.

Data: 2009-08-26 02:11:59
Autor: MiK^
likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
On 25 Sie, 13:02, "Robert Tomasik - praca" <rtoma...@poczta.onet.pl>
wrote:
Uzytkownik "MiK^" <mikla...@tlen.pl> napisal w wiadomoscinews:663e2797-d8b1-4871-8397-b840d61d2ef3d4g2000yqa.googlegroups.com...
\
W mojej ocenie tlumaczenie PZU jest bzdurne i obliczone na to, ze nie
bedziesz dochodzil tych roszczen. Wziac kwote bezsporna, a reszte przekazac
firmie zajmujacej sie dochodzeniem roszczen odszkodowawczych.

W dniu wczorajszym zdalem samochod zastepczy. Kwota jaka zaplacilem za
tydzien uzytkowania to 1295zl. Kolejne 3tyg to juz kwota blisko 4tys
zlotych. Nie posiadam takiego nakladu finansowego azeby pokryc tak
wysoka kwote. Jednym slowem TU wygralo ze mna. Mimo iz wiele czytalem
na ten temat, mimo iz otrzymalem informacje od grupowiczow zarowno na
grupach jak i bezposrednio mailowo smiem twierdzic iz racja lezy po
mojej stronie, jednak co z tego jesli faktury ktore sa do uregulowania
musze pokryc ja, z wlasnej kieszeni? Przeciez kredytu nie wezme na
potrzeby wynajmu samochodu! Glupota!

Wpadlem jednak na pomysl i tu kolejne pytanie do grupowiczow. Co jesli
wypozycze samochod od osoby prywatnej? Azeby utrzec nosa TU jestem w
stanie podpisac umowe z znajomym, ktoremu zaoferuje kwote mniejsza -
powiedzmy 1000zl tygodniowo za uzytkowanie jednego z jego samochodow.
Sila rzeczy samochod zaproponowal sam (nienormowany czas pracy
wyklucza dojazdy komunikacja miejska -do tego mam tez zaswiadczenie) i
od dzis nim jezdze, jednak jak miala by sie sprawa gdybym podpisal z
nim taka umowe, oplacil od niej podatki itp. a kwote widniejaca na
umowie staral sie odzyskac od TU?

Data: 2011-08-27 20:07:50
Autor: autozastepcze
likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze

Polecam usługi firmy autozastepcze.pl - firma oferuje bezpłatnie auto zastępcze finansowane z OC sprawcy wypadku dla poszkodowany w wypadkach i kolizjach drogowych. Podstawia auto nawet już na miejsce wypadku! A co najważniejsze załatwia za poszkodowanego wszystkie formalności!! Z tego co wiem na razie działa na terenie Śląska, ale szybko się rozwija. Znajomy właśnie jeździ ich autem. Polecam!

Data: 2011-08-27 23:55:24
Autor: Zbynek Ltd.
likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
autozasrapcze napisał(a) :
Polecam usługi firmy auto zastepcze - firma oferuje bezpłatnie auto zastępcze finansowane z OC sprawcy wypadku dla poszkodowany w wypadkach i kolizjach drogowych. Podstawia auto nawet już na miejsce wypadku! A co najważniejsze załatwia za poszkodowanego wszystkie formalności!! Z tego co wiem na razie działa na terenie Śląska, ale szybko się rozwija. Znajomy właśnie jeździ ich autem. Polecam!

Słyszałem od policji, że należy tę firmę omijać z daleka.

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2011-08-28 00:06:24
Autor: MZ
W dniu 2011-08-27 22:07, autozastepcze pisze:

[...]
Ja się tylko chciałem upewnić, czy to jest ta sama firma, która potem
przysyła dość mocno zawyżone rachunki do domu z pismem, że jednak
ubezpieczyciel odmówił pokrycia kosztów więc wyzywają do ich pokrycia
pod rygorem oddania sprawy do windykacji?

--
MZ

Data: 2011-08-31 13:45:18
Autor: autozastepcze
On 28 Sie, 00:06, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

ubezpieczyciel odmówił pokrycia kosztów więc wyzywają do ich pokrycia
pod rygorem oddania sprawy do windykacji?

Firma działa od dokładnie 7 dni - od 24 sierpnia 2011. Wiec z kimś ją
Pan pomylił. :)
A wezwanie do zwrotu kosztów możliwe jest jedynie, jeśli wynajem auta
zostanie wyłudzony - użytkownik poda fałszywe dane. W innym wypadku
już autozastepcze.pl się martwi jak wyegzekwować pieniądze od
niesolidnego ubezpieczyciela.

Data: 2011-08-31 23:18:48
Autor: mvoicem
(31.08.2011 22:45), autozastepcze wrote:
[...]

To ciekawe, trzeba wierzyć na słowo. Na waszej stronie ani danych firmy, ani EDG/KRS/... , ani żadnego regulaminu.

p. m.

Data: 2011-08-31 23:32:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-08-31 23:18, mvoicem pisze:
[...]

Nie ma co wierzyć, widać, że to kłamstwo dla naiwnych. Niemożliwe jest, aby firma, która istnieje 7 dni już miała opinie przykładowo "A co najważniejsze załatwia za poszkodowanego wszystkie formalności!!" bo niemożliwością jest, aby już zdążyła obsłużyć całkowicie choć 1 klienta, łącznie z uzyskaniem odszkodowania.

--
Liwiusz

Data: 2011-09-01 00:26:47
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j3m99s$r2l$1news.onet.pl...
[...]

Nie bronię ich, ale z drugiej strony co mają napisać? Nie wiemy, czy załatwimy za poszkodowanego wszystkie formalności, bo jeszcze nikogo nie obsłużyliśmy? :-)

Data: 2011-09-01 08:31:14
Autor: mvoicem
(01.09.2011 00:26), Robert Tomasik wrote:
[...]

[...]
[...]

No mogliby napisać "załatwi wszystkie formalności". Poza tym, absolutnym kłamstwem jest że "znajomy właśnie jeździ ich autem", chyba że oznacza to że znajomy "firmy" jeździ jej samochodem, zanim zdobędą jakiegokolwiek klienta.

Jedyne co jest prawdziwe w powyższym to to że "firma się rozwija". Jakby nie patrzeć, 8 dni temu nie było firmy, teraz jest :). Rozwój procentowo dążący do nieskończoności :).

p. m.

Data: 2011-09-01 00:28:05
Autor: autozastepcze
On 1 Wrz, 02:31, mvoicem <mvoi...@gmail.com> wrote:
(01.09.2011 00:26), Robert Tomasik wrote:

> Użytkownik "Liwiusz" <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomościnews:j3m99s$r2l$1news.onet.pl...

[...]
[...]

> [...]

Jedyne co jest prawdziwe w powyższym to to że "firma się rozwija". Jakby
nie patrzeć, 8 dni temu nie było firmy, teraz jest :). Rozwój procentowo

Danych znajomego Ci nie podam, napisze jedynie że jeździ białym
Ceedem. Jego auto jest stuknięte z boku i czeka na rzeczoznawcę.

Data: 2011-09-01 09:34:10
Autor: MZ
W dniu 2011-09-01 09:28, autozastepcze pisze:

Danych znajomego Ci nie podam, napisze jedynie że jeździ białym
Ceedem. Jego auto jest stuknięte z boku i czeka na rzeczoznawcę.

Jak widać do spamera nie dotarło delikatne "psik", więc w prostych
żołnierskich słowach:
To jest jedna z bardzie nieudolnych, wykonywanych na podstawie "recepty"
z google prób szemranego marketingu w tym tygodniu na pms.
Klasyka w stylu "koniecznie zacznij temat od RE:", "pisz że znajomy",
"zapytaj czy ktoś słyszał", "zachwalaj podkreślając że patrzysz z boku"
itp. "genialne pryncypia" którymi karmią się tzw. PRowcy z bożej łaski.
To nie jest grupa z ogłoszeniami, więc krótko mówiąc - spadaj spamerze.
--
MZ

Data: 2011-09-01 07:21:44
Autor: witek
On 9/1/2011 2:34 AM, MZ wrote:
[...]

Myslisz, ze teraz załapie?

Data: 2011-09-01 13:43:38
Autor: autozastepcze
On 1 Wrz, 14:21, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
On 9/1/2011 2:34 AM, MZ wrote:

> [...]
> itp. "genialne pryncypia" którymi karmią się tzw. PRowcy z bożej łaski.
> To nie jest grupa z ogłoszeniami, więc krótko mówiąc - spadaj spamerze.

"spadaj" ? - lepiej napisz "spieprzaj dziadu' ... i zrobiło się tak
kaczo i smutno.
A firma działa od 2001 roku, w sierpniu rozszerzyła działalność o nową
dziedzinę: autozastepcze.pl
I tak to już w Polsce jest, jak komuś się coś uda, zrobi coś fajnego,
to bliźni zamiast mu dobrze życzyć, zwykłe "powodzenia", to zgnoi,
zniszczy, zdepta i na koniec napisze "spadaj". Dlatego Polska jest
taka jak jest. Tu jak ktoś ma coś lepszego niż ja, to zamiast kierując
się zdrową zazdrością starać się mu dorównać, pokazać że też się
potrafi - to się stara zniszczyć, zepsuć, oczernić, byle by tylko ktoś
nie miał lepiej ode mnie. Oto Polaka portret własny. Dlatego mamy tyle
bezrobotnych darmozjadów, którym się po prostu robić nie chce i
kombinują tylko, żerują na tych, co uczciwa pracą chcą coś osiągnąć.
Paskudztwo, fuj! Czy ktoś się ze mną nie zgodzi???

Data: 2011-09-01 23:56:55
Autor: tomek
On 9/1/2011 2:34 AM, MZ wrote:

[...]

Zgodzić to mogę się nawet zgodzić z powyższym tekstem w takim czy innym zakresie, ale to oświadczenie ma się do postanionych pytań jak - nie przymierzając - referat Rywina do pytań komisji sejmowej :)

Tomek

Data: 2011-09-02 01:32:38
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 1 Sep 2011, autozastepcze wrote:

On 1 Wrz, 14:21, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Myslisz, ze teraz załapie?

"spadaj" ? - lepiej napisz "spieprzaj dziadu' ... i zrobiło się tak
kaczo i smutno.

  Przez to, że wyszło iż "polecenie" niekoniecznie było bezstronne
zaś strona nadal nie wyjaśnia wątpliwości klienta? No smutne.

[...]

  Czekaj.
  Po kolei.
- przedstawiłeś się jako "osoba która zna kogoś kto korzysta z usług firmy"
- mało pokrywa się to z faktem pisania z adresu firmy, podważa
   wiarygodność roli w której się posadziłeś
- postawiono bardzo konkretne zarzuty co do informacji na stronie
  firmy, w tym:
* brak danych rejestracyjnych (KRS lub EDG, NIP), który to brak
  stanowi naruszenie przepisów jeśli występuje w okolicy słowa "oferta",
  nie ma również podanej formy prawnej przedsiębiorcy oraz adresu
  przedsiębiorcy i przedsiębiorstwa (o ile są różne, z zastrzeżeniem
  że przewidziana jest nowelizacja w tym zakresie AFAIR)
* brak regulaminu świadczenia usługi, powodujący więcej pytan
  o możliwe problemy z umową niż wyjaśnień dla już zaistniałych problemów
  z rozbitym autem (u potencjalnego klienta), w tym podstawowy
  element finansowy który poruszono: co, jeśli ubezpieczyciel odrzuci
  żądanie samochodu zastępczego oraz uzna je za "nieuzasadnione"
  oraz wygra tak postawioną sprawę przed sądem (mimo, że pozostałe
  wymogi "oferty" są spełnione). Dochodzą drobiazgi: czy udostępniany
  pojazd ma AC czy dopiero trzeba samemu zadbać o własną odpowiedzialność
  materialną wobec *tego* pojazdu na przykład.

  Ww braki w sposób oczywisty skutkują reakcją "taką ofertę trzeba
traktować wyjątkowo podejrzliwie". Czego innego się spodziewałeś?

kombinują tylko, żerują na tych,

  W jaki sposób, znaczy co pożarli?
  Pojawia się opis wypełniający znamiona spamu, to zostały wytknięte
co poniektóre wady merytoryczne i prawne, zarówno samego opisu
jak i "oferty". Dziwi Cię to na grupie .prawo? ;)

co uczciwa pracą chcą coś osiągnąć.
Paskudztwo, fuj! Czy ktoś się ze mną nie zgodzi???

  Ja się nie zgadzam. Spodziewałeś się że wszyscy się wystraszą
groźby zaliczenia do "zadeptujących"? To, że klient ma zgłaszać
się do zawarcia bliżej nie znanej umowy, wiedząc o kontrahencie
tylko tyle że on ma telefon komórkowy ma być bez znaczenia?
  Słowo "uczciwość" wymaga wyjaśnienia powyższych braków - dlaczego
informacji o których mowa nie ma w ofercie.
  Jest coś do ukrycia czy jak?

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-02 07:48:24
Autor: mvoicem
(02.09.2011 01:32), Gotfryd Smolik news wrote:

[...]

Po kolei to powinno się zacząć od tego, że firma która działa od 2001 roku, działa dopiero od 7 dni. Czyli albo mamy do czynienia z wyjątkowo późnym rokiem 2001, albo z 7 wyjątkowo długimi dniami :).

p. m.

Data: 2011-09-02 08:05:13
Autor: witek
On 9/2/2011 12:48 AM, mvoicem wrote:
[...]

zima byla dluga i grudzien nie chcial sie skonczyc.

Data: 2011-09-02 16:01:55
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 2 Sep 2011, witek wrote:

[...]

zima byla dluga

  Acha.
  Rejestracja za kołem polarnym, dość blisko bieguna, wiele wyjaśnia,
w tym trudności z podaniem dokładnego adresu na stronie ;)
  Nadal jest problem - powinno być 10 dni i 10 nocy... (polarnych).

wKF: ciekawe czy autor wątku w końcu odniesie się do faktu
  niepodawania danych.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-02 11:36:05
Autor: tomek
[...]

Jest jeszcze:

USTAWA z dnia 4 marca 2010 r. o świadczeniu usług na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

http://www.abc.com.pl/serwis/du/2010/0278.htm

Art. 10. 1. Usługodawca, przed zawarciem umowy w formie pisemnej, a w przypadku braku pisemnej umowy - przed rozpoczęciem świadczenia usługi, jest obowiązany, w sposób jednoznaczny, podać usługobiorcy, o ile posiada, następujące informacje:

  1)   firmę, adres siedziby albo adres miejsca zamieszkania i głównego miejsca wykonywania działalności;
   2)   organ rejestrowy i numer w rejestrze, w którym usługodawca jest zarejestrowany jako przedsiębiorca albo numer w ewidencji działalności gospodarczej;
  6)   główne cechy usługi;
   7)   cenę usługi, jeżeli została ustalona;
   8)   stosowane przez usługodawcę wzorce umów oraz postanowienia umowne określające prawo właściwe dla danej umowy lub sąd albo inny organ właściwy do rozstrzygania sporów;
   9)   numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub inny numer identyfikacyjny, którym usługodawca jest obowiązany posługiwać się na potrzeby podatku od towarów i usług;
   11)  o gwarancjach jakości wykonanej usługi, które nie są wymagane przepisami prawa.

3. Informacje, o których mowa w ust. 1 i 2, usługodawca jest obowiązany udostępnić w sposób zapewniający zapoznanie się przez usługobiorcę z tymi informacjami, w szczególności:
   1)   w miejscu, w którym świadczona jest usługa;
   2)   w miejscu zawarcia umowy;
   3)   na swojej stronie internetowej;
   4)   w dokumentach informacyjnych dostarczonych usługobiorcy.

Art. 20. Kto, będąc usługodawcą, nie dopełnia obowiązku podania usługobiorcy informacji, o których mowa w art. 7 i art. 10, albo podaje informacje nieprawdziwe, podlega karze grzywny.

Tomek

Data: 2011-09-02 11:12:19
Autor: autozastepcze
On 2 Wrz, 11:36, tomek <tomekz...@op.pl> wrote:

> [...]

usługobiorcy informacji, o których mowa w art. 7 i art. 10, albo podaje
informacje nieprawdziwe, podlega karze grzywny.

jeśli są OK to pewnie uzupełnią braki na stronie autozastepcze.pl,
sprawdźmy za kilka dni. Może maja tyle klientów, że nie mają czasu na
skończenie strony .... :)

Data: 2011-09-02 21:21:53
Autor: mvoicem
likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
(02.09.2011 20:12), autozastepcze wrote:
[...]
jeśli są OK to pewnie uzupełnią braki na stronie autozastepcze.pl,
sprawdźmy za kilka dni. Może maja tyle klientów, że nie mają czasu na
skończenie strony .... :)

Czemu piszesz "uzupełnią"?

p. m.

Data: 2011-09-02 08:03:28
Autor: witek
On 9/1/2011 2:34 AM, MZ wrote:

[...]

alez firma niech sobie dziala i ma sie dobrze.
tylko niech nie wpieprza sie z reklamami tam gdzie jej nie chca i jeszcze kretynsko twierdzi, ze to nie ona pusciala bąka.

pa pa

Data: 2011-09-02 11:09:20
Autor: autozastepcze
On 2 Wrz, 15:03, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

> [...]

tylko niech nie wpieprza sie z reklamami tam gdzie jej nie chca i
jeszcze kretynsko twierdzi, ze to nie ona pusciala bąka.

może uzupełnią braki na stronie autozastepcze.pl, może mają tyle
klientów i nie mają czasu tych życzy zrobić :) Sprawdźmy za kilka
dni...

Data: 2011-09-02 11:10:43
Autor: autozastepcze
> [...]

tylko niech nie wpieprza sie z reklamami tam gdzie jej nie chca i
jeszcze kretynsko twierdzi, ze to nie ona pusciala bąka.

jak są OK to uzupełnią braki na stronie autozastepcze.pl , sprawdźmy
za kilka dni, pewnie mają tyle klientów że nie mają czasu na
skończenie szkody :)

Data: 2011-09-02 11:10:52
Autor: autozastepcze
> [...]

tylko niech nie wpieprza sie z reklamami tam gdzie jej nie chca i
jeszcze kretynsko twierdzi, ze to nie ona pusciala bąka.

ddd

Data: 2011-09-02 11:12:09
Autor: autozastepcze

Data: 2011-09-02 11:12:44
Autor: autozastepcze

Data: 2011-09-02 20:34:49
Autor: Zbynek Ltd.
autozastepcze napisał(a) :

jeśli są OK to pewnie uzupełnią braki na stronie autozastepcze.pl,
sprawdźmy za kilka dni. Może maja tyle klientów, że nie mają czasu na
skończenie strony .... :)

Nie dość, że namolny spamer, to jeszcze i ograniczony umysłowo.
Ile razy jeszcze wyśle to samo? I z adresu tej podejrzanej firmy?

Już z racji braku informacji na www, działalność jest wysoce
podejrzana i każdy rozsądny człowiek powinien takich omijać z daleka.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-09-02 12:02:53
Autor: autozastepcze
likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
On 2 Wrz, 20:34, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
autozastepcze napisał(a) :

> [...]

Już z racji braku informacji na www, działalność jest wysoce
podejrzana i każdy rozsądny człowiek powinien takich omijać z daleka.

"ograniczony umysłowo" - dziękuję Zbyszku, dziękuję, pokaż jeszcze co
potrafisz....

Data: 2011-09-02 22:04:27
Autor: Zbynek Ltd.
autozastepcze napisał(a) :
> [...]

podejrzana i każdy rozsądny człowiek powinien takich omijać z daleka.

"ograniczony umysłowo" - dziękuję Zbyszku, dziękuję, pokaż jeszcze co

Nie pokażę. Po prostu nie mogę już więcej. Normalnie ręce mi
opadają. I mówię sobie: to niemożliwe. Przecież żadna myśląca istota
nie może iść tak w zaparte pisząc z adresu firmowego o firmie per
"oni zmienią", "oni wynajmują", "kolega od nich wynajął".
Nawet na prowokację, to jest zbyt, hmmm... mało lotne.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-09-02 11:12:57
Autor: autozastepcze

Data: 2011-09-01 09:39:48
Autor: Zbynek Ltd.
likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
Elo

MZ napisał(a) :
[...]

I jeszcze nieuk pisze z adresu firmowego, że " tego co wiem na razie
działa na terenie Śląska". To już wybitnie prymitywna nieudolność.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-09-01 09:41:09
Autor: mvoicem
(01.09.2011 09:28), autozastepcze wrote:
[...]

Powiedzmy że wierzę że firma jest ok, rozwija się, w ogóle wszystko cacy. Taki eksperyment myślowy (mocno ryzykowny).  Wytłumacz mi w takim razie:

- dlaczego ty, jako "autozastepcze" piszesz "z tego co wiem, to firma działa na terenie Śląska"? Masz jakieś wątpliwości na jakim terenie działasz?

- jakim cudem, w ciągu 7 dni od rozpoczęcia działalności, daliście radę już mieć klienta? Przecież to trzeba mieć park maszyn, pewnie jakiś kredyt/leasing, zakup samochodów. To wszystko trwa. Poza tym zdobywanie klienta - nawet jak to jest znajomy, to przecież ludzie nie jeżdżą i nie stukają się namiętnie tylko po to, żeby ich znajomi mogli ich obsłużyć 7 dni po rozpoczęciu działalności.

- dlaczego nie podajecie podstawowych (i prawem nakazanych) danych firmy na Waszej stronie? Wstydzicie się? Boicie się że będą was nachodzić rozzłoszczeni klienci? Windykatorzy?

- dlaczego nie ma na Waszej stronie choćby regulaminu/wzorca umowy wynajmu waszych samochodów? Nie macie? Wstydzicie się własnego regulaminu? A może jest on bardzo niekorzystny dla klientów i wolicie żeby ci przed podpisaniem go nie czytali?

p. m.

Data: 2011-09-01 09:48:52
Autor: Kris
likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze

Użytkownik "mvoicem"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e5f3715$0$2496$65785112@news.neostrada.pl...

Dodam jeszcze jedno pytanie:
Dlaczego tytuł postu rozpoczełeś od "re"?

Data: 2011-09-01 10:32:14
Autor: Zbynek Ltd.

mvoicem napisał(a) :

[...]

3 dni. Spamer napisał 27-go, że działa od 24-go.

Swoją drogą to rzadkość. Zwykle spamer tylko raz napisze i nie
pokazuje się. Ten jest zacięty. I naiwny :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-09-02 17:40:28
Autor: autozastepcze
likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze

Nie musisz wykładać kasy na auto zastępcze. na rynku funkcjonują już firmy, które oferują bezpłatnie auto zastępcze finansowane z polisy oc sprawcy. Samochód zastępczy z oc sprawcy poszkodowanemu w wypadku czy kolizji podstawiają już nawet na samo miejsce wypadku! Całość kosztów rozliczana jest bezgotówkowo pomiędzy firmą (wypożyczalnią) a ubezpieczycielem.
Przykład firmy: autozastepcze.pl , choć na chwilę jak dzwoniłem funkcjonują na terenie południowej i środkowej Polski. Bardzo ważne i dobre jest to, że pracownicy autozastepcze.pl sami użerają się z TU o pieniążki, poszkodowany się tym nie martwi. W końcu kwestia ta się cywilizuje.

Data: 2011-09-02 21:35:45
Autor: tomek
On 02.09.2011 19:40, autozastepcze wrote:

[...]

Niech ktoś mnie uszczypnie i potwierdzi że to jest jakaś prowokacja !?

Tomek

Data: 2011-09-02 22:07:46
Autor: Zbynek Ltd.
tomek napisał(a) :

Niech ktoś mnie uszczypnie i potwierdzi że to jest jakaś prowokacja !?

Tomek

Należy zastosować się do czwartego wiersza od końca w nagłówku tego
osobnika. Co niniejszym także czynię.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-09-02 18:01:39
Autor: autozastepcze
[...]

aby znaleźć listę firm wystarczy wpisać w gogle \"auto zastępcze \". Polecam tych co sami użerają się z TU o pieniążki, tak co poszkodowany się tym nie martwi. W końcu kwestia ta się cywilizuje.

likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze