Data: 2016-02-05 00:08:47 | |
Autor: Rotkol | |
likwidowałem konto. Re: Alior | |
Użytkownik "Chris94" <chris94.wytnij.to@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:56b3d514$0$22822$65785112news.neostrada.pl... Wygląda na to, że "wyższa kultura bankowości" zatraciła wszelki umiar w W "wyzszej kulturze" likwidowałem konto. Przyjechałem pod wskazany adres i nigdzie nie widzę szyldu Aliora. W tym rejonie jest pełno sklepików i firm. Wszedłem do marketu i w środku znalazłem kapciorę Aliora. Pan oznajmił, że musi zeskanowac mój dowód. Ja: nie zgadzam się, niech spisze potrzebne dane odręcznie. On: nie może zamknąć konta. Ja: poproszę o decyzję na piśmie. On przekonsultował z kims tam i konto zamknął bez skanowania. |
|