likwidowałem konto. Re: Alior

Data: 2016-02-05 00:08:47
Autor: Rotkol
likwidowałem konto. Re: Alior
Użytkownik "Chris94" <chris94.wytnij.to@poczta.fm> napisał w wiadomości

Wygląda na to, że "wyższa kultura bankowości" zatraciła wszelki umiar w

Krzysztof

W "wyzszej kulturze" likwidowałem konto.
Przyjechałem pod wskazany adres i nigdzie nie widzę szyldu Aliora.
W tym rejonie jest pełno sklepików i firm.
Wszedłem do marketu i w środku znalazłem kapciorę Aliora.
Pan oznajmił, że musi zeskanowac mój dowód.
Ja: nie zgadzam się, niech spisze potrzebne dane odręcznie.
On: nie może zamknąć konta.
Ja: poproszę o decyzję na piśmie.
On przekonsultował z kims tam i konto zamknął bez skanowania.

likwidowałem konto. Re: Alior