likwidują polski handel

Data: 2009-08-20 16:24:35
Autor: witek
likwidują polski handel
Papa Smerf wrote:
czy legalne targowisko, na kturym miasto pobiera opłaty nie powinno gwarantować parkingu dla klientów?

tylko pod warunkiem, ze sprzedają tam słowniki ortograficzne.

Data: 2009-08-21 00:26:41
Autor: Papa Smerf
likwidują polski handel
Órzytkownik "witek" napisał:
tylko pod warunkiem, ze sprzedają tam słowniki ortograficzne.

co sie kuwa czepiasz, mam dyskrafie i dyskalkulie, też to macie?:O)

Data: 2009-08-21 12:31:22
Autor: witek
likwidują polski handel
Papa Smerf wrote:
Órzytkownik "witek" napisał:
tylko pod warunkiem, ze sprzedają tam słowniki ortograficzne.

co sie kuwa czepiasz, mam dyskrafie i dyskalkulie, też to macie?:O)

ty masz przede wszystkim wodogłowie.

Data: 2009-08-21 14:03:57
Autor: Szymon von Ulezalka
likwidują polski handel
ty masz przede wszystkim wodogłowie.

9/10

:P

Data: 2009-08-22 21:09:05
Autor: Papa Smerf
likwidują polski handel
Órzytkownik "Szymon von Ulezalka" napisał:
ty masz przede wszystkim wodogłowie.
9/10

kolejny kretyn się odezwał i szczeka, skąd to wyłazi to żydoskie ścierwo?:O)

Data: 2009-08-23 11:39:36
Autor: cyklista
likwidują polski handel

Data: 2009-08-25 11:37:39
Autor: Paweł
likwidują polski handel
Użytkownik "Papa Smerf" <Papa@zagurami.zalasami.trala.la> napisał w wiadomości news:h6mlgk$323$1atlantis.news.neostrada.pl...
Órzytkownik "witek" napisał:
tylko pod warunkiem, ze sprzedają tam słowniki ortograficzne.
co sie kuwa czepiasz, mam dyskrafie i dyskalkulie, też to macie?:O)

Teraz każdy leniwy powołuje się na jakieś dysmózgowie. --
Paweł

Data: 2009-10-30 18:37:19
Autor: Jotte
likwidują polski handel
W wiadomości news:h70c05$n0m$1nemesis.news.neostrada.pl Paweł
<billg@microsoft.com> pisze:

tylko pod warunkiem, ze sprzedają tam słowniki ortograficzne.
co sie kuwa czepiasz, mam dyskrafie i dyskalkulie, też to macie?:O)
Teraz każdy leniwy powołuje się na jakieś dysmózgowie.
Nie każdy.
Tylko debile.
Reszta nie musi.

--
Jotte

Data: 2009-08-21 09:03:26
Autor: cyklista
likwidują polski handel
Użytkownik witek napisał:
Papa Smerf wrote:
czy legalne targowisko, na kturym miasto pobiera opłaty nie powinno gwarantować parkingu dla klientów?

tylko pod warunkiem, ze sprzedają tam słowniki ortograficzne.

Wszyscy najechali na ortografie a to nie grupa polszczyzna.pl,
chyba żeby przytoczyć przy okazji "ustawę o ..... języku polskim...." to wtedy wejdziemy w zakres tej grupy.

Data: 2009-08-21 11:18:24
Autor: Maddy
likwidują polski handel
cyklista pisze:
Użytkownik witek napisał:
Papa Smerf wrote:
[...]

A mieliśmy się odnosić do meritum? A było jakieś?
Teraz każdy kogo wywalą z chodnika z kartonem majtek woła o likwidacji polskiego handlu. To już nawet nie jest śmieszne.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-21 19:48:49
Autor: Papa Smerf
likwidują polski handel
Órzytkownik "Maddy" napisał:
Teraz każdy kogo wywalą z chodnika z kartonem majtek woła o likwidacji polskiego handlu. To już nawet nie jest śmieszne.

ale ty durny jesteś, albo masz poważne problemy z rozumieniem polskiego języka?:O)
pisałem że nikogo nie wywalili, jest sobie w mieście miejski plac targowy, na nim handlują handlarze, za handel pobierane są przez miasto opłaty, a tu nagle jakiś kretyn wymyślił żeby powstawiać wokoło znaki zakazu zatrzymywania się, jeszcze trochę, a powstawiają znaki zakazu wiazdu na plac, a potem pewnie będą pałować i gazować jak ta żyduwa gronkowiec walc w warszawie!:O(

pytanie co z tym zrobić?

Data: 2009-08-21 11:53:55
Autor: Maddy
likwidują polski handel
Papa Smerf pisze:
Órzytkownik "Maddy" napisał:
Teraz każdy kogo wywalą z chodnika z kartonem majtek woła o likwidacji polskiego handlu. To już nawet nie jest śmieszne.

ale ty durny jesteś, albo masz poważne problemy z rozumieniem polskiego języka?:O)

A może zamiast mnożyć dys- daj sobie wpisać w diagnozę "dysencefalia". Załatwia wszystko za jednym zamachem a i rentę pewnie można dostać...

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-21 21:00:47
Autor: andreas
likwidują polski handel
Użytkownik "Papa Smerf" <Papa@zagurami.zalasami.trala.la> napisał w wiadomości news:h6mmme$5i6$1atlantis.news.neostrada.pl...

pytanie co z tym zrobić?

Spróbować wyleczyć http://www.pkt.pl/firmy/-/q_bran%C5%BCa%3A%22Lekarze+-+psychiatrzy%22/1/

--
andreas

Data: 2009-08-21 21:26:52
Autor: Papa Smerf
likwidują polski handel
Órzytkownik "andreas" napisał:
Spróbować wyleczyć

od razu widać że same żydy siedzą na tej grupie:O(

Data: 2009-08-21 14:04:23
Autor: Szymon von Ulezalka
likwidują polski handel
On Aug 21, 8:26 pm, "Papa Smerf" <P...@zagurami.zalasami.trala.la>
wrote:
Órzytkownik "andreas" napisał:

> Spróbować wyleczyć

od razu widać że same żydy siedzą na tej grupie:O(

lol
glupota niektorych caly czas mnie zadziwia...

Data: 2009-08-23 11:37:34
Autor: cyklista
likwidują polski handel

Data: 2009-08-21 21:19:55
Autor: Przemysław Bernat
likwidują polski handel
Dnia Fri, 21 Aug 2009 19:48:49 +0200, Papa Smerf napisał(a):

pytanie co z tym zrobić?

Kupić sobie plac i na nim się rządzić. Albo wyemigrować do Ciechanowa.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-10-30 18:38:13
Autor: Jotte
likwidują polski handel
W wiadomości news:h6lhmc$pp8$1nemesis.news.neostrada.pl cyklista <a@b.pl>
pisze:

[...]
I słusznie najechali. To jest grupa polskojęzyczna.
Nawet prosty tuman (jak choćby Smerf) powinien umieć skorzystać ze słownika lub zapewnić sobie pomoc osoby z ukończoną podstawówką (zwykłą, nie taką dla opóźnionych w rozwoju).
Jeśli tumanowi się nie chce to znaczy, że lekceważy osoby, do których się zwraca.
Trzeba więc chama pouczyć.

--
Jotte

likwidują polski handel