limit karty w Citi

Data: 2009-12-31 01:30:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
limit karty w Citi

"MarekZ" hhfa0v$4to$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Na ostatnim wyciągu KK Citi znalazłem następujące stwierdzenie:

"W RAZIE POTRZEBY POSIADACZ KARTY MA MOZLIWOSC PRZEKROCZENIA
PRZYZNANEGO LIMITU NA KARCIE O 15% W BIEZACYM OKRESIE
ROZLICZENIOWYM. W PRZYPADKU DOKONANIA TRANSAKCJI
PRZEKRACZAJACEJ LIMIT, BANK NALICZA OPLATE W WYSOKOSCI 49 ZL."

Uważam to za przezabawny sposób na wydojenie nieuważnych klientów.
Ciekawe czy to jednorazowy "noworoczno-świąteczny" wyskok, czy
zostanie na stałe. Bo mam wrażenie, że w takim zapisie można
się doszukiwać naruszenia zbiorowych interesów konsumentów,
o ile nie da się zablokować na żądanie tej "funkcjonalności".

Mnie ani razu nie pobrali, uspakajali raz i zauważyli, że niepotrzebnie
zbyt szybko spłaciłem -- wystarczy spłacenie w terminie tego, co na
wyciągu, i po kłopocie. :)

Czy teraz ma być inaczej?
Wcześniej już pisali o tych 49 złotych, ale nie brali ani razu.

Mojej matce buchnęli kartę Citi -- aby aktywować nową, trzeba
spłacić to przekroczenie, choć do terminu spłaty jeszcze tydzień... :)

Matka jest niezadowolona, bo nowa karta jest PINowa...
Qrdeaux -- jak to ludzie przyzwyczajają się do dobrego...
Używała ponad rok PINowej z WBK i nie marudziła, a teraz
mówi, że chyba nie chce na PIN...

--
   .'O`-'      ., ; o.'    eneuel@@gmail.com     '.O_'

limit karty w Citi