limit karty w Citi

Data: 2010-02-07 11:35:14
Autor: MK
limit karty w Citi
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hhfa0v$4to$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Na ostatnim wyciągu KK Citi znalazłem następujące stwierdzenie:

"W RAZIE POTRZEBY POSIADACZ KARTY MA MOZLIWOSC PRZEKROCZENIA PRZYZNANEGO LIMITU NA KARCIE O 15% W
BIEZACYM OKRESIE ROZLICZENIOWYM. W PRZYPADKU DOKONANIA TRANSAKCJI PRZEKRACZAJACEJ LIMIT, BANK
NALICZA OPLATE W WYSOKOSCI 49 ZL."

Uważam to za przezabawny sposób na wydojenie nieuważnych klientów. Ciekawe czy to jednorazowy "noworoczno-świąteczny" wyskok, czy zostanie na stałe. Bo mam wrażenie, że w takim zapisie można się doszukiwać naruszenia zbiorowych interesów konsumentów, o ile nie da się zablokować na żądanie tej "funkcjonalności".

informacja
W RAZIE POTRZEBY(NA PRZYKLAD NAGLEGO WYDATKU) MOZE PAN/PANI PRZEKROCZYC PRZYZNANY LIMIT NA KARCIE O 15% W BIEZACYM OKRESIE ROZLICZENIOWYM. RÓWNOCZESNIE MA PAN/PANI MOZLIWOSC REZYGNACJI Z USLUGI
INFORMUJAC O TYM BANK POPRZEZ CITIPHONE (TEL. +22 6922484) LUB W ODDZIALE BANKU. KOSZT POLACZENIA Z CITIPHONE WEDLUG AKTUALNEJ TARYFY OPERATORA.

U mnie tak wyglada ten komunikat. Napisane jest tez, ze moge przekroczyc limit a biezacym okresie rozliczeniowym, a nie kazdym. Pojawila sie tez informacja o mozliwosci zablokowania uslugi dla tych nie potrafiacych kontrolowac swoich wydatkow :).

MK

Data: 2010-03-27 12:12:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
limit karty w Citi

"MK" hkm516$4i0$1@inews.gazeta.pl

[...]

Moja matka przekraczała bezprowizyjnie. :)

limit karty w Citi