limit kilometrów w samochodzie zastępczym

Data: 2012-07-21 12:03:23
Autor: yabba
limit kilometrów w samochodzie zastępczym
Użytkownik "Jarek S." <pracawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:50095ba8$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
Miałem stłuczkę nie ze swojej winy, zgłosiłem oględziny a następnie naprawę w autoryzowanym serwisie tej samej marki, warunkiem jaki postawiłem był samochód zastępczy. Dzisiaj zaproponowano mi samochód dużo niższej klasy a dodatkowo z limitem 100 kilometrów dziennie /z opcją dopłaty za przekroczony limit/. Czy takie postępowanie serwisu jest normą? Twierdzą że ze względu na wiek mojego pojazdu ubezpieczyciel nie pokryje im kosztu najmu pojazdu poza dopuszczalny limit kilometrów.....

Ja miałem podobną sytuację i dostałem samochód bez limitu kilometrów.
Poinformuj ubezpieczalnię, że bierzesz zastępczy z wypożyczalni, o porównywalnej klasie.

--
Pozdrawiam,

yabba

limit kilometrów w samochodzie zastępczym