limit kilometrów w samochodzie zastępczym

Data: 2012-07-23 08:54:12
Autor: Ariusz
limit kilometrów w samochodzie zastępczym
W dniu 2012-07-20 15:22, Jarek S. pisze:
Miałem stłuczkę nie ze swojej winy, zgłosiłem oględziny a następnie naprawę
w autoryzowanym serwisie tej samej marki, warunkiem jaki postawiłem był
samochód zastępczy. Dzisiaj zaproponowano mi samochód dużo niższej klasy a
dodatkowo z limitem 100 kilometrów dziennie /z opcją dopłaty za przekroczony
limit/. Czy takie postępowanie serwisu jest normą? Twierdzą że ze względu na
wiek mojego pojazdu ubezpieczyciel nie pokryje im kosztu najmu pojazdu poza
dopuszczalny limit kilometrów.....

Ubezpieczyciel nie może ci odmówić samochodu zastępczego na czas naprawy. Poczytaj na stronie Rzecznika Ubezpieczonych.

Nie ma mowy o ograniczeniu km. Poszukaj w neci jest kilka wypożyczalni, które załatwią sobie papiery z ubezpieczycielem i podstawią ci auto pod dom.

Ariusz

limit kilometrów w samochodzie zastępczym