limit kilometrów w samochodzie zastępczym

Data: 2012-07-23 10:33:31
Autor: huri_khan
limit kilometrów w samochodzie zastępczym
Dnia Fri, 20 Jul 2012 15:22:43 +0200, Jarek S. napisał(a):

Miałem stłuczkę nie ze swojej winy, zgłosiłem oględziny a następnie naprawę w autoryzowanym serwisie tej samej marki, warunkiem jaki postawiłem był samochód zastępczy. Dzisiaj zaproponowano mi samochód dużo niższej klasy a dodatkowo z limitem 100 kilometrów dziennie /z opcj± dopłaty za przekroczony limit/. Czy takie postępowanie serwisu jest norm±? Twierdz± że ze względu na wiek mojego pojazdu ubezpieczyciel nie pokryje im kosztu najmu pojazdu poza dopuszczalny limit kilometrów.....

Dostałe¶ samochód zastepczy z serwisu (za to że u nich naprawiasz)  czy z
ubezpieczalni ?

Jeżeli z sewisu to olej ich i powiedz, że wynajmniesz samochód u kogo¶
innego i niech zajm± się tylko napraw±. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

limit kilometrów w samochodzie zastępczym