[mB] limit w ror i odsetki

Data: 2012-12-12 16:24:00
Autor: [sas]
[mB] limit w ror i odsetki
Informacyjnie, może komuś się to przyda.

Potwierdzam (sprawdziłem doświadczalnie) to, co już napisali inni: można  się zadłużać w mB w ciągu dnia i jest to za free.
A nawet więcej, tj. w sobotę zapłaciłem kartą debetową mB zadłużając się  na X zł. Transakcje te były w blokadach, zostały rozliczone dopiero we  wtorek, ale do tego czasu oczywiście zrobiłem przelew na kwotę X. Również  za te transakcje nie zostały pobrane odsetki.

[sas]

Data: 2012-12-12 16:36:04
Autor: WAM
[mB] limit w ror i odsetki
On Wed, 12 Dec 2012 16:24:00 +0100, "[sas]" <null@example.com> wrote:

[...]

Poczekaj do konca miesiaca :)

WAM

Data: 2012-12-12 17:11:01
Autor: [sas]
[mB] limit w ror i odsetki
W dniu 12.12.2012 o 16:36 WAM <nospam@nowam.nopl.pl> pisze:

Poczekaj do konca miesiaca :)

odsetki od limitu w ror mam naliczane w dniu podpisania umowy o limit w  ror, a przynajmniej tak było 2 miesiące temu. ale fakt, nigdy nic nie  wiadomo, poczekam do końca miesiąca.

[sas]

Data: 2012-12-12 23:35:56
Autor: MarekZ
[mB] limit w ror i odsetki