limit ważności konta - plus na kartę

Data: 2011-12-20 07:55:15
Autor: ad
limit ważności konta - plus na kartę
Limit na czas ważności konta:
W Heyah zlikwidowali... jest  bezterminowo
w T-Mobile zlikwidowali... jest bezterminowo
W Orange zlikwidowali...można przedłużyć o rok za darmo.
Tylko Plus się uparł i co pół roku muszę kupować kartę, żebym
mógł dzwonić pomimo, że mam dużo kasy na koncie.
Ktoś słyszał żeby coś planowali zmienić w tej kwestii?
Wkurza mnie to coraz bardziej. Aż tak, że myślę o zmianie operatora.
Pozdro

Ad

Data: 2011-12-20 14:55:41
Autor: adresss
limit ważnoœci konta - plus na kartę
On Tue, 20 Dec 2011 07:55:15 +0100, ad <ad@wp.pl> wrote:

[...]

zmien, chyba ze cos cie trzyma w Plus ???? Poza tym bedac w Plus
zasilasz konto (bankowe) Solorzowi !

--
ThinkXtra

Data: 2011-12-20 07:02:00
Autor: Marek Sondej
limit ważno ci konta - plus na kartę
On 20 Gru, 14:55, adre...@poczta.pl wrote:
On Tue, 20 Dec 2011 07:55:15 +0100, ad <a...@wp.pl> wrote:

zmien, chyba ze cos cie trzyma w Plus ???? Poza tym bedac w Plus
zasilasz konto (bankowe) Solorzowi !

A Tyś Francuz czy Niemiec?
Nasr...ć do rodaka ogródka z zazdrości bo mu się dobrze powodzi!

sondejm

limit ważności konta - plus na kartę