Data: 2010-04-30 09:39:15 | |
Autor: Don Pedro | |
linka z uszczelnieniem ? | |
blur pisze:
postanowiłem to naoliwić, zdemontowałem klamkę i mocowanie przy silniku i o dziwo faktycznie linka ciężko chodzi, zrobiłem przyrząd do smarowania z lateksowej rękawiczki, nalałem oliwki zadrutowałem i zostawiłem, dodatkowo napompowałem rękawiczkę żeby było ciśnienie :), po kilku godzinach okazało się że olej nie przeszedł, no to dawaj Bry, co wlałeś do pancerza? Niektóre oleje są na to za gęste i albo nie wnikną głębiej, albo zaklajstrują jeszcze bardziej. Druga rzecz - osłona teflonowa wewnątrz pancerza może być przetarta i linka wymaga wymiany pomimo, że tego nie widać. Trzecia opcja - linka gdzieś wewnątrz pancerza się strzępi albo się zagięła. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-04-30 01:09:18 | |
Autor: amos | |
linka z uszczelnieniem ? | |
On 30 Kwi, 09:39, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
co wlałeś do pancerza? A co mozecie polecic. Osobiscie myslalem, zeby zalac teflonowym smarem do lancucha rowerowego. Jest rzadki. Nada sie? -- zdrowka amos |
|
Data: 2010-04-30 11:23:55 | |
Autor: Don Pedro | |
linka z uszczelnieniem ? | |
amos pisze:
On 30 Kwi, 09:39, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote: Zwykły olej silnikowy, najlepiej o małej liczbie przed 'W', np. 0W40. Osobiscie myslalem, zeby zalac teflonowym smarem do lancucha Nie wiem jak od łańcucha rowerowego, ale od motocyklowego się nie nadaje - po odparowaniu nośnika smar ten robi się mocno klejący i jeszcze bardziej zakleja linkę. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-04-30 18:11:46 | |
Autor: blur | |
linka z uszczelnieniem ? | |
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hre1f9$ik7> Bry,
co wlałeś do pancerza? Niektóre oleje są na to za gęste i albo nie wnikną głębiej, albo zaklajstrują jeszcze bardziej. Druga rzecz - osłona teflonowa wewnątrz pancerza może być przetarta i linka wymaga wymiany pomimo, że tego nie widać. Trzecia opcja - linka gdzieś wewnątrz pancerza się strzępi albo się zagięła. Uff, sukces Po 2 godzinach walki, wkrętarką, ruchami posuwistymi, zużyciu całego pojemnika WD40 oraz na koniec potraktowaniu sprężonym powietrzem o wartości 8 atmosfer udało się przedmuchać linkę, później zapodałem olej tą samą metodą ciśnieniową :) teraz sprzęgło chodzi 50% lżej niż na początku, 3 sezony się męczyłem, ale jaki za to mam uścisk w lewej ręce ;) dla zainteresowanych Toszkiem http://www.zlotzlotejkaczki.pl/ a pomiar oleju w czerepie tutaj : http://www.szpitaltoszek.pl/ pozdrawiam blur XT350 ETZ 250 WSK 175 SR1 SR2 |