linki - warszawa

Data: 2009-05-12 22:25:56
Autor: Monster
linki - warszawa

Użytkownik "Zyga"  napisał w wiadomości

Gdzie w Warszawie dorabiają linki? Zerwała sie ssania (gs500)
Zakład na Karczewskiej w stanie likwidacji. Znalazłem na Kordeckiego, ale koleś mi zrobił linkę nie tak jak trzeba, starą gdzieś zgubił, wkurzyłem się i zabrałem linkę i pieniądze z powrotem. Jest jeszcze coś w Jankach chyba, ale wolałbym bliżej.

w Łomiankach lecąc od Wawy po prawej stronie,nie pamietam adresu ale reklama widoczna,dorobili linkę gazu od ręki,ogólnie zadowolony:-)

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

linki - warszawa