Data: 2013-07-03 22:09:42 | |
Autor: jeDrASS | |
list dziÄkczynny - Moto Italia | |
Do Moto Italia
http://moto-italia.pl/ Bardzo dziÄkujÄ za pokazanie, Ĺźe motocykle Aprilia to niezwykĹe maszyny, a ich serwisowanie to sztuka sama w sobie. Bo jak inaczej nazwaÄ to co PaĹstwo wyczyniali, to naprawdÄ sztuka... ale obraĹźania klienta, nieudolnoĹci, wrÄcz feeria niekompetnencji. Bardzo dziÄkujÄ za zmarnowanie mi tygodnia urlopu.. DziÄkujÄ za miesiÄ c "zamawiania" uszczelnienia do lagi i umawiania siÄ na przeglÄ d. Za to, Ĺźe po miesiÄ cu udaĹo siÄ do PaĹstwa wstawiÄ maszynÄ, rozebraÄ i stwierdziÄ, Ĺźe nie majÄ rzeczonej uszczelki. Za prawie trzytygodniowe przetrzymywanie rozebranej maszyny.. DziÄkujÄ teĹź za wzruszajÄ cÄ prĂłbÄ ratowania honoru i chÄÄ podstawienie motocykla demo, a zakoĹczonÄ jeszcze wiÄkszÄ poraĹźkÄ bo gdy umawiaĹem siÄ na odbiĂłr demĂłwki to PaĹstwo z rozrywajÄ cym sercem Ĺźalem stwierdzili, Ĺźe jednka nie dadzÄ bo chcÄ za daleko pojechaÄ... oczywiĹcie, Ĺźe "daleko" z Waw nad morze, racja, DÄbki to dla nakeda jednak za daleko.. A wisienkÄ na torcie byĹ odbiĂłr. I tu wam znĂłw dziÄkujÄ, za to, Ĺźe po parudziesiÄciu metrach od serwisu motocykl miaĹ okazjÄ na Ĺrodku skrzyĹźowania widowiskowo szarpnÄ Ä i stanÄ Ä, czym zadziwiĹ wielu wspĂłĹkierujÄ cych... i mnie... dziÄkujÄ, za uĹwiadomienie, Ĺźe potraficie PaĹstwo, ale jedynie puĹciÄ motoGP na ekrenie.. i prosze zostaĹcie przy tym, nie zajmujcie siÄ serwisowaniem oraz obsĹugÄ klienta za co z gĂłry dziÄkujÄ. Wasz byĹy klient... -- jeDrASS |
|
Data: 2013-07-04 10:46:12 | |
Autor: Kuczu | |
list dziÄkczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-03 22:09, jeDrASS pisze:
Do Moto Italia juz widze jak sie przejeli... -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-07-04 14:01:04 | |
Autor: MrGlub | |
list dziÄkczynny - Moto Italia | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
W dniu 2013-07-03 22:09, jeDrASS pisze: juz widze jak sie przejeli... Juz widze ze to w ogole przeczytali... -- NC700XD -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-07-04 14:52:56 | |
Autor: Moto-Italia | |
list dziÄkczynny - Moto Italia | |
Salon MotoItalia,
W odpowiedzi na ten "otwarty list dziękczynny" chcieliśmy uprzejmie zwrócić uwagę, że fakty w nim zostały przedstawione bardzo jednostronne i w naszym mniemaniu krzywdząco dla salonu "MotiItalia", dla którego dbanie o dobro klienta jest celem priorytetowym. Okres, który nasz były klient raczył opisać jako "miesiąc umawiania na przegląd" wg naszej oceny był nie tylko krótszy, ale nade wszystko wynikał z nawału pracy w serwisie, który zajmuje się serwisowaniem maszyn wszystkich marek- każdego klienta pragniemy obsłużyć jak najszybciej, nie możemy jednak zignorować osób, które zostawiły już swoje maszyny, porzucając je na rzecz kogoś, kto chciałby aby zająć się jego motocyklem natychmiast. W każdym warsztacie samochodowym czy motocyklowym, z reguły należy się umówić- czasami jest to okres dłuższy, czasami natychmiastowy- tak jest również u nas. Pech chciał, że autor listu trafił na szczyt sezonowych przeglądów - stąd odległy termin, za który oczywiście przepraszamy. Ponieważ, naprawa, z powodów niezależnych od firmy "MotoItalia", miała potrwać dłużej niż początkowo założono, zaproponowaliśmy klientowi, bezpłatne użyczenie motocykla zastępczego do czasu przygotowania jego własnej maszyny- owym motocyklem była nowa Aprilia Shiver 750. Tego typu zachowanie wyróżnia nas wśród serwisów - nawet jeżeli serwisy samochodowe udostępniają pojazdy zastępcze są to zazwyczaj usługi odpłatne. Niestety klient nie był zainteresowany krótkoterminowym użyczeniem motocykla- chciał nim pojechać na wakacje, zabrać go na około półtora tygodnia i zrobić ( co de facto nie było dla nas problemem) około 2 000 km. Wychodzimy z założenia, że motocykle udostępniamy na czas trwania naprawy serwisowej- nie możemy ich oddać na dłużej ponieważ muszą czekać w gotowości, aby ewentualnie służyć naszym innym klientom. Ostateczna uwaga na temat tego, że motocykl po kilkudziesięciu metrach po opuszczeniu serwisu zgasł na światłach, sugerująca, że nie dopełniliśmy jakichś obowiązków jest wprowadzaniem opinii publicznej w błąd. Motocykl naszego byłego klienta, został wstawiony do serwisu w celu wymiany uszczelniaczy w przednim zawieszeniu- ostatecznie, sama usługa została wykona bezpłatnie ( klient zapłacił tylko za materiały). Żaden dodatkowy przegląd, diagnostyka, ani jakikolwiek inny rodzaj serwisu nie został przez klienta zlecony. Rzeczony motocykl jest maszyną używaną i nie obejmuje jej gwarancja. Fakt, że zgasł na światłach nie ma żadnego związku z pobytem w naszym serwisie i mógł mieć wiele przyczyn, łącznie z nieumiejętnym wypuszczeniem sprzęgła. Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny zastępczej, a sama usługa, w ramach rekompensaty za przedłużenie nie będące winą firmy "MotoItalia", została wykonana bezpłatnie. O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie- zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, do odwiedzenia nas i skorzystania ze specjalnej oferty. Przez najbliższe 7 dni będziemy dokonywać pomiarów na hamowni w promocyjnej cenie 170zł oraz udzielać wszystkim klientom bezpłatnych konsultacji dotyczących możliwości taniego podniesienia sportowego potencjału ich motocykla. Maszyny będzie można również dostroić w profesjonalny sposób za pomocą hamowni. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z szefem naszego serwisu, Panem Jarosławem Dolatą, pod numerem 608 822 676. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2013-07-04 18:34:59 | |
Autor: Ivam | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-04 16:52, Moto-Italia pisze:
Salon MotoItalia,[...] bla bla bla Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny Reasumując śmiem twierdzić, że też Was nigdy nie odwiedzę. A to dlatego, że zamiast się przyznać do winy, to się wykręcacie ładnymi, politycznymi gadkami. Nie wasza wina, było tanio, my jesteśmy ok, itd. Biedactwa poszkodowane. Nie tłumaczcie nam tylko zadośćuczyńcie klientowi - na 100% wtedy odwoła niepochlebną opinię. A tak? Jesteście odbierani (przynajmniej przeze mnie) jak ostatni matacze. O regule "klient ma zawsze racje" już wszyscy zapominają. Klient ma zostawić pieniądze i się nie czepiać. Mój ojciec oddał puszkę na gwarancję (po 3 miesiącach przetarł się w nowym aucie pas bezpieczeństwa o ostrą krawędź plastiku osłaniającego słupek). Oczywiście to jest wina użytkownika, bo nieprawidłowo zwijał pas, itd. Dokładnie takie samo pierdolenie jak wasze - ładnie w bawełnę i "to nie nasza wina", "klient się nie zna", "klient jest głupi". Tylko troszkę delikatniej. Dopiero interwencja w ogólnopolskim przedstawicielstwie danego producenta poskutkowała naprawą. Części się znalazły nie w 3 miesiące sprowadzania z Francji tylko na za tydzień "specjalnym kurierem", na "specjalne życzenie". Z centrali w W-wie. O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie- O! Nie dość, że można wytłumaczyć publicznie, że klient jest głupi, to można sobie zrobić reklamę. Brawo! Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ O jak miło - sikacz przyciąga nie tylko głupią młodzież gimnazjalną, ale też głupie firmy. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-07-04 19:47:49 | |
Autor: Kuczu | |
list dziÄkczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-04 18:34, Ivam pisze:
ReasumujÄ c Ĺmiem twierdziÄ, Ĺźe teĹź Was nigdy nie odwiedzÄ. A to dlatego, wow
wow^2 O regule "klient ma zawsze racje" juĹź wszyscy zapominajÄ . Klient ma wow^3 O! Nie doĹÄ, Ĺźe moĹźna wytĹumaczyÄ publicznie, Ĺźe klient jest gĹupi, to wow^4 Nie bronie serwisu Moto Italia bo nie wiem jak bylo dokladnie. Ale skoro gosc zleca wymiane uszczelniaczy (2 h z przerwa na browara) a potem placze ze mu motocykl zgasl na swiatlach to cos jest z nim nie tak. Osobiscie sam bym takiego leszcza skroil podwojnie. Raz za uszczelniacze i wymiane (2h z przerwa na piwo) a drugi raz za trucie dupy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-07-04 21:16:12 | |
Autor: Ivam | |
list dziÄkczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-04 19:47, Kuczu pisze:
Nie bronie serwisu Moto Italia bo nie wiem jak bylo dokladnie. Ale skoro Twoja sprawa i moĹźe nawet racja stoi po ich (serwisu) stronie. Ale wkurwia mnie tĹumaczenie siÄ w taki sposĂłb. Zamiast olaÄ upierdliwego klienta (marginalny przypadek, ktĂłry tak naprawdÄ nie narobi syfu), to wszystkim dokoĹa tĹumaczÄ jakim chujem jest ten klient. SkÄ d mam wiedzieÄ, Ĺźe jak pojadÄ do nich, Ĺźeby mi olej wymienili, a mechanicy podmieniÄ mi akumulator, piszÄ c potem, Ĺźe siÄ nie znam, maszyna byĹa uĹźywana, a oni nie odpowiadajÄ za resztÄ czÄĹci, ktĂłrych teoretycznie nie ruszajÄ . Oleo-mac w KroĹnie OdrzaĹskim w nowej kosie mi wymienili cylinder na uĹźywany (podczas standardowego pierwszego przeglÄ du) - na szczÄĹcie sÄ d przyznaĹ mi (i kilku innym ofiarom) racjÄ, a interes w koĹcu zwinÄli. Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, wiÄc nazwy nie podam), ktĂłra zajmuje siÄ maszynami rolniczymi. Przy wymianie urwanego zaworu rozbierali teĹź pompÄ wtryskowÄ i wymienili turbo (na uĹźywane). A po remoncie skrzyni biegĂłw gĹoĹniki w kabinie byĹy inne (traktorzysta sobie wsadziĹ pioniery, a odebraĹ maszynÄ z jakimĹ chujostwem z targu). W obu przypadkach klient oczywiĹcie siÄ nie zna, zapĹaciĹ za to co jest wymagane, a oni nie odpowiadajÄ za to czego "nie ruszali". I kop siÄ z koniem. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla UpoĹledzonych UmysĹowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-07-05 12:01:27 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
list dziÄkczynny - Moto Italia | |
Ivam napisaĹ(a):
Ale jaki to ma zwiazek z tym serwisem? IMHO ladnie wytlumaczyli co i jak, mamy wersje obu stron i tyle. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2013-07-05 17:33:32 | |
Autor: Ivam | |
list dziÄkczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-05 12:01, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Ale jaki to ma zwiazek z tym serwisem? TakÄ samÄ mentalnoĹÄ. IMHO ladnie wytlumaczyli co i jak, mamy wersje obu stron i tyle. WĹaĹnie _Ĺadnie_ wytĹumaczyli. Ĺadny jÄzyk i nadawanie na klienta. Zbyt Ĺadnie i politycznie. Znam ten typ i mam tylko i wyĹÄ cznie zĹe doĹwiadczenie z takiego gadania. Nie ma w nim prawdy, tylko udowadnianie, Ĺźe oni sÄ ok. NiezaleĹźnie czy sÄ czy nie. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla UpoĹledzonych UmysĹowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-07-05 18:33:18 | |
Autor: Kuczu | |
list dziÄkczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-05 17:33, Ivam pisze:
W dniu 2013-07-05 12:01, Kamil Nowak 'Amil' pisze: Pierwszy raz widze zeby kogos jebac za to ze jest mily i kulturalny. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-07-06 10:29:48 | |
Autor: Adam Wysocki | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
Ivam <filipz@wytnijtopoczta.fm> wrote:
Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam), Może właśnie powinieneś? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-07-06 13:33:44 | |
Autor: Ivam | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-06 12:29, Adam Wysocki pisze:
Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam), Hasło klucz "jedna" firma zajmująca się sprzedażą i naprawami sprzętu rolniczego w tym mieście. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-07-14 02:56:20 | |
Autor: Adam Wysocki | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
Ivam <filipz@wytnijtopoczta.fm> wrote:
Hasło klucz "jedna" firma zajmująca się sprzedażą i naprawami sprzętu rolniczego w tym mieście. Czemu po prostu nie podasz nazwy, żeby Google zapamiętało? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-07-06 19:32:07 | |
Autor: __Maciek | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
Thu, 04 Jul 2013 21:16:12 +0200 Ivam <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm>
napisał: Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam), Ale dlaczego nie? |
|
Data: 2013-07-06 20:08:03 | |
Autor: Ivam | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-06 19:32, __Maciek pisze:
Thu, 04 Jul 2013 21:16:12 +0200 Ivam <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm> Żeby później nie przepychać się przez różne służby z powodu "bezpodstawnego oczerniania", bo przecież jako klient się nie znam i nie mogę zająć stanowiska na temat serwisu. Wcześniej podpowiedziałem dosyć mocno - jedna (jedyna) firma na terenie Sulechowa, która takimi tematami się zajmuje. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-07-09 08:06:55 | |
Autor: Baczek | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
Eeee tam. Jak nie będziesz zmyślał i opiszesz jak jest/było to problemów mieć nie będziesz. Ja kiedyś pewną sytuacje opisałem (nie dotyczyło to moto) dostałem na email informacje, że do sądu oddadzą i takie tam i do dziś nic. A firma duża ogólnopolska z potencjałem ;) Pozdrawiam |
|
Data: 2013-07-14 02:56:57 | |
Autor: Adam Wysocki | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
Baczek <bospak@konto.pl> wrote:
Ja kiedyś pewną sytuacje opisałem (nie dotyczyło to moto) dostałem na email informacje, Ale jaka firma, już nie napisałeś (teraz) ;) -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-07-14 10:19:35 | |
Autor: Baczek | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości news:gof.prm.1373770617news.chmurka.net... Baczek <bospak@konto.pl> wrote: Sądziłem, że to nie istotne (tym bardziej że inna branża) OFEK - Ogólnopolska Funkdacja Edukacji Komputerowej, sprawa dotyczyła dostawy komputerór do szkół. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-07-23 10:18:07 | |
Autor: Adam Wysocki | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
Baczek <bospak@konto.pl> wrote:
Ale jaka firma, już nie napisałeś (teraz) ;) Istotne istotne, Google zapamięta, ludzie powinni wiedzieć. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-07-13 21:19:54 | |
Autor: jeDrASS | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-04 19:47, Kuczu pisze:
Nie bronie serwisu Moto Italia bo nie wiem jak bylo dokladnie. Ale skoro spójrz na moją odpowiedź, zanim zaczniesz mnie kroić ;-) a tak przy okazji, niestety nie bardzo mam gdzie się rozłożyć z klamotami by dłubać sobie przy zabawkach. Wiesz, człowiek jest głupi bo zakłada, że jak coś trzeba zrobić to idzie do fachowca od tego. Jak wierzę, że jak ktoś potrzebuje specjalistycznych narzędzi IT to idzie do fachowców z tego obszaru, jak sam się sypie, to do lekarza, itd. Ale jak widać, życie uczy, że jednak mechanika to samodzielnie... Choć coraz mniej mechaniki, a więcej elektroniki.. -- jeDrASS |
|
Data: 2013-07-13 21:18:36 | |
Autor: jeDrASS | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-04 16:52, Moto-Italia pisze:
Salon MotoItalia, Cieszę się, że Państwo odważnie postanowili odpowiedzieć na ten list.. Nie spodziewałem się tego... Proszę porozmawiać z Panem Mateuszem kiedy do niego dzwoniłem :-) Proszę też sobie przypomnieć, że na moje usilne zawracanie wam głowy dostałem od Państwa numer do "Kierownika". W końcu on się ożywił i wtedy rzeczywiście prawie z dnia na dzień przyjął, wspominając, że maszyna będzie prawie na drugi dzień. Ponieważ, naprawa, z powodów niezależnych od firmy "MotoItalia", miała Rozumiem, że mają Państwo problem z realizacją zamówień części, ale ja mówiłem pierwszego dnia, że pocą mi się lagi. I wieźli te uszczelniacze.. i wieźli.. i wieźli.. ponad miesiąc.. a na koniec po opierdzielu dowieźli z Larssona.. potrwać dłużej niż początkowo założono, zaproponowaliśmy klientowi, Ależ klient był zainteresowany. Planował wyjazd nad morze, a motocykl tkwił w serwisie trzeci tydzień, bo panowie rozebrali go nie mając części. Kuriozalnych uszczelniaczy do lag. Nie obiecuje się podstawienia zastępczego motocykla, a następnie w panice jednak oddzwania, że nie będzie. Wygląda to troszkę dziecinnie. Ostateczna uwaga na temat tego, że motocykl po kilkudziesięciu metrach Proszę nie obrażać mnie tym, że nie potrafię puścić sprzęgła. Bo jeżdżę nie od wczoraj, a na Shiverku w trzecim sezonie mam 34kkm. i jakoś do tej pory udawało mi się ruszyć.. Proszę porozmawiać z serwisantami, bo nie zdaje sobie Pan sprawy jak wygląda wasz serwis, a odpisując na mój oburzony post dowodzi Pan nieznajomości tej szczególnej sprawy lub po prostu przeinacza Pan fakty. Otóż motocykl był oddany na przegląd przy 30k, obejmuje on pierdoły, bo filtr powietrza i ciśnienie w oponach. Zgłosiłem lagi w okolicach końca maja. A na trzy dni przed przyjęciem motocykla jakieś pocenie się w okolicach zębatki napędowej. Kierownik serwisu uczciwie ostrzegł, że nie wie co i jak z tym poceniem się i może być kłopot. Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny Nic nie było bezpłatne :-) Otóż za Państwa dokonania na moim motocyklu zapłaciłem 394zł. A oto wyniki tej działalności, uszczelnienie przy zębatce napędowej, a więc zdjęcie sprzęgła. Co skończyło się nieodpowiednim zamocowaniem i nieodpowietrzeniem, w wyniku tego właśnie stanąłem na środku Puławskiej. Dopychając i na wpół jadąc wróciłem do was i mechanikom wyjaśniłem co im zrobię jak nie naprawą partactwa. Kolejna rzecz to uszczelnienie jednej lagi po moich "delikatnych" sugestiach, że jak nie ma od miesiąca uszczelki z napisem aprilia to trzeba ruszyć się do larssona.. :-) A po drodze nad morze odkryłem, że oczywiście ciśnienie nie sprawdzone :-) nie mówiąc, że w trakcie tego odkryłem w dolnej półce część waszego podnośnika zaplątaną w przewody hamulcowe, które oczywiście były nieprzykręcone.. O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie- Rzeczywiście, trzeba się przejechać i przekonać.. -- jeDrASS |
|
Data: 2013-07-04 18:12:31 | |
Autor: maverik | |
list dziÄkczynny - Moto Italia | |
do Teodora do Pruszkowa jeĹşdzij, sĹyszaĹem same pozytywy
|
|
Data: 2013-07-05 23:25:39 | |
Autor: Akarm | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-04 18:12, maverik pisze:
do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywyJa już nie pojadę do niego więcej. -- Akarm http://bykom-stop.avx.pl |
|
Data: 2013-07-09 19:50:56 | |
Autor: maverik | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywyJa już nie pojadę do niego więcej. luz, ja tylko pisałem o alternatywie, nie jeżdżę włoszczyzną więc nie wiem jak jest naprawdę |
|
Data: 2013-07-13 21:29:38 | |
Autor: Akarm | |
list dziękczynny - Moto Italia | |
W dniu 2013-07-09 19:50, maverik pisze:
Naprawdę, to Teodor jest fachowcem. Tyle, że według mnie, bywa zbyt roztargniony. -- Akarm http://bykom-stop.avx.pl |
|