Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   list dziękczynny - Moto Italia

list dziękczynny - Moto Italia

Data: 2013-07-03 22:09:42
Autor: jeDrASS
list dziękczynny - Moto Italia
Do Moto Italia
http://moto-italia.pl/

Bardzo dziękuję za pokazanie, że motocykle Aprilia to niezwykłe maszyny, a ich serwisowanie to sztuka sama w sobie. Bo jak inaczej nazwać to co Państwo wyczyniali, to naprawdę sztuka... ale obrażania klienta, nieudolności, wręcz feeria niekompetnencji. Bardzo dziękuję za zmarnowanie mi tygodnia urlopu..
Dziękuję za miesiąc "zamawiania" uszczelnienia do lagi i umawiania się na przegląd. Za to, że po miesiącu udało się do Państwa wstawić maszynę, rozebrać i stwierdzić, że nie mają rzeczonej uszczelki. Za prawie trzytygodniowe przetrzymywanie rozebranej maszyny.. Dziękuję też za wzruszającą próbę ratowania honoru i chęć podstawienie motocykla demo, a zakończoną jeszcze większą porażką bo gdy umawiałem się na odbiór demówki to Państwo z rozrywającym sercem żalem stwierdzili, że jednka nie dadzą bo chcę za daleko pojechać... oczywiście, że "daleko" z Waw nad morze, racja, Dębki to dla nakeda jednak za daleko.. A wisienką na torcie był odbiór. I tu wam znów dziękuję, za to, że po parudziesięciu metrach od serwisu motocykl miał okazję na środku skrzyżowania widowiskowo szarpnąć i stanąć, czym zadziwił wielu współkierujących... i mnie... dziękuję, za uświadomienie, że potraficie Państwo, ale jedynie puścić motoGP na ekrenie.. i prosze zostańcie przy tym, nie zajmujcie się serwisowaniem oraz obsługą klienta za co z góry dziękuję. Wasz były klient...

--
jeDrASS

Data: 2013-07-04 10:46:12
Autor: Kuczu
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-03 22:09, jeDrASS pisze:
Do Moto Italia
http://moto-italia.pl/

Bardzo dziękuję za pokazanie, że motocykle Aprilia to niezwykłe maszyny,
a ich serwisowanie to sztuka sama w sobie. Bo jak inaczej nazwać to co
Państwo wyczyniali, to naprawdę sztuka... ale obrażania klienta,
nieudolności, wręcz feeria niekompetnencji. Bardzo dziękuję za
zmarnowanie mi tygodnia urlopu..
Dziękuję za miesiąc "zamawiania" uszczelnienia do lagi i umawiania się
na przegląd. Za to, że po miesiącu udało się do Państwa wstawić maszynę,
rozebrać i stwierdzić, że nie mają rzeczonej uszczelki. Za prawie
trzytygodniowe przetrzymywanie rozebranej maszyny.. Dziękuję też za
wzruszającą próbę ratowania honoru i chęć podstawienie motocykla demo, a
zakończoną jeszcze większą porażką bo gdy umawiałem się na odbiór
demówki to Państwo z rozrywającym sercem żalem stwierdzili, że jednka
nie dadzą bo chcę za daleko pojechać... oczywiście, że "daleko" z Waw
nad morze, racja, Dębki to dla nakeda jednak za daleko.. A wisienką na
torcie był odbiór. I tu wam znów dziękuję, za to, że po parudziesięciu
metrach od serwisu motocykl miał okazję na środku skrzyżowania
widowiskowo szarpnąć i stanąć, czym zadziwił wielu współkierujących... i
mnie... dziękuję, za uświadomienie, że potraficie Państwo, ale jedynie
puścić motoGP na ekrenie.. i prosze zostańcie przy tym, nie zajmujcie
się serwisowaniem oraz obsługą klienta za co z góry dziękuję. Wasz były
klient...


juz widze jak sie przejeli...

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-07-04 14:01:04
Autor: MrGlub
list dziękczynny - Moto Italia
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
W dniu 2013-07-03 22:09, jeDrASS pisze:

juz widze jak sie przejeli...

Juz widze ze to w ogole przeczytali...
--
NC700XD

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-07-04 14:52:56
Autor: Moto-Italia
list dziękczynny - Moto Italia
Salon MotoItalia,
 W odpowiedzi na ten "otwarty list dziękczynny" chcieliśmy uprzejmie zwrócić uwagę, że fakty w nim zostały przedstawione bardzo jednostronne i  w naszym mniemaniu krzywdząco dla salonu "MotiItalia", dla którego dbanie o dobro klienta jest celem priorytetowym.  Okres, który nasz były klient raczył opisać jako  "miesiąc umawiania na przegląd" wg naszej oceny był nie tylko krótszy, ale nade wszystko wynikał z nawału pracy w serwisie, który zajmuje się serwisowaniem maszyn wszystkich marek-  każdego klienta pragniemy obsłużyć jak najszybciej, nie możemy jednak zignorować osób, które zostawiły już swoje maszyny, porzucając je na rzecz kogoś, kto chciałby aby zająć się jego motocyklem natychmiast. W każdym warsztacie samochodowym czy motocyklowym, z reguły należy się umówić- czasami jest to okres dłuższy, czasami natychmiastowy- tak jest również u nas. Pech chciał, że autor listu trafił na szczyt sezonowych przeglądów - stąd odległy termin, za który oczywiście przepraszamy.
 Ponieważ, naprawa, z powodów niezależnych od firmy "MotoItalia", miała potrwać dłużej niż początkowo założono, zaproponowaliśmy klientowi, bezpłatne użyczenie motocykla zastępczego do czasu przygotowania jego własnej maszyny-  owym motocyklem była nowa Aprilia Shiver 750. Tego typu zachowanie wyróżnia nas wśród serwisów - nawet jeżeli serwisy samochodowe udostępniają pojazdy zastępcze są to zazwyczaj usługi odpłatne.  Niestety klient nie był zainteresowany krótkoterminowym użyczeniem motocykla- chciał nim pojechać na wakacje, zabrać go na około półtora tygodnia i zrobić ( co de facto nie było dla nas problemem) około 2 000 km. Wychodzimy z założenia, że motocykle udostępniamy na czas trwania naprawy serwisowej- nie możemy ich oddać na dłużej ponieważ muszą czekać w gotowości, aby ewentualnie służyć naszym innym klientom.
 Ostateczna uwaga na temat tego, że motocykl po kilkudziesięciu metrach po opuszczeniu serwisu zgasł na światłach, sugerująca, że nie dopełniliśmy jakichś obowiązków jest wprowadzaniem opinii publicznej w błąd.  Motocykl naszego byłego klienta, został wstawiony do serwisu w celu wymiany uszczelniaczy w przednim zawieszeniu- ostatecznie, sama usługa została wykona bezpłatnie ( klient zapłacił tylko za materiały).  Żaden dodatkowy przegląd, diagnostyka, ani jakikolwiek inny rodzaj serwisu nie został przez klienta zlecony. Rzeczony motocykl jest maszyną używaną i nie obejmuje jej gwarancja. Fakt, że zgasł na światłach nie ma żadnego związku z pobytem w naszym serwisie i mógł mieć wiele przyczyn, łącznie z nieumiejętnym wypuszczeniem sprzęgła.
 Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny zastępczej, a sama usługa, w ramach rekompensaty za przedłużenie nie będące winą firmy "MotoItalia", została wykonana bezpłatnie.
 O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie- zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, do odwiedzenia nas i skorzystania ze specjalnej oferty. Przez najbliższe 7 dni będziemy dokonywać pomiarów na hamowni w promocyjnej cenie 170zł oraz udzielać wszystkim klientom bezpłatnych konsultacji dotyczących możliwości taniego podniesienia sportowego potencjału ich motocykla. Maszyny będzie można również dostroić w profesjonalny sposób za pomocą hamowni.
 Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z szefem naszego serwisu, Panem Jarosławem Dolatą, pod numerem 608 822 676.

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-07-04 18:34:59
Autor: Ivam
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-04 16:52, Moto-Italia pisze:
Salon MotoItalia,

W odpowiedzi na ten "otwarty list dziękczynny"
[...] bla bla bla
Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny
zastępczej, a sama usługa, w ramach rekompensaty za przedłużenie nie
będące winą firmy "MotoItalia", została wykonana bezpłatnie.

Reasumując śmiem twierdzić, że też Was nigdy nie odwiedzę. A to dlatego, że zamiast się przyznać do winy, to się wykręcacie ładnymi, politycznymi gadkami. Nie wasza wina, było tanio, my jesteśmy ok, itd. Biedactwa poszkodowane.

Nie tłumaczcie nam tylko zadośćuczyńcie klientowi - na 100% wtedy odwoła niepochlebną opinię. A tak? Jesteście odbierani (przynajmniej przeze mnie) jak ostatni matacze.

O regule "klient ma zawsze racje" już wszyscy zapominają. Klient ma zostawić pieniądze i się nie czepiać.

Mój ojciec oddał puszkę na gwarancję (po 3 miesiącach przetarł się w nowym aucie pas bezpieczeństwa o ostrą krawędź plastiku osłaniającego słupek). Oczywiście to jest wina użytkownika, bo nieprawidłowo zwijał pas, itd.

Dokładnie takie samo pierdolenie jak wasze - ładnie w bawełnę i "to nie nasza wina", "klient się nie zna", "klient jest głupi". Tylko troszkę delikatniej.

Dopiero interwencja w ogólnopolskim przedstawicielstwie danego producenta poskutkowała naprawą. Części się znalazły nie w 3 miesiące sprowadzania z Francji tylko na za tydzień "specjalnym kurierem", na "specjalne życzenie". Z centrali w W-wie.

O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie-
zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, do odwiedzenia nas i
skorzystania ze specjalnej oferty.

O! Nie dość, że można wytłumaczyć publicznie, że klient jest głupi, to można sobie zrobić reklamę. Brawo!

Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

O jak miło - sikacz przyciąga nie tylko głupią młodzież gimnazjalną, ale też głupie firmy.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-07-04 19:47:49
Autor: Kuczu
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-04 18:34, Ivam pisze:

Reasumując śmiem twierdzić, że też Was nigdy nie odwiedzę. A to dlatego,
że zamiast się przyznać do winy, to się wykręcacie ładnymi, politycznymi
gadkami. Nie wasza wina, było tanio, my jesteśmy ok, itd. Biedactwa
poszkodowane.

wow


Nie tłumaczcie nam tylko zadośćuczyńcie klientowi - na 100% wtedy odwoła
niepochlebną opinię. A tak? Jesteście odbierani (przynajmniej przeze
mnie) jak ostatni matacze.

wow^2

O regule "klient ma zawsze racje" już wszyscy zapominają. Klient ma
zostawić pieniądze i się nie czepiać.

wow^3



O! Nie dość, że można wytłumaczyć publicznie, że klient jest głupi, to
można sobie zrobić reklamę. Brawo!

wow^4


Nie bronie serwisu Moto Italia bo nie wiem jak bylo dokladnie. Ale skoro gosc zleca wymiane uszczelniaczy (2 h z przerwa na browara) a potem placze ze mu motocykl zgasl na swiatlach to cos jest z nim nie tak. Osobiscie sam bym takiego leszcza skroil podwojnie. Raz za uszczelniacze i wymiane (2h z przerwa na piwo) a drugi raz za trucie dupy.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-07-04 21:16:12
Autor: Ivam
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-04 19:47, Kuczu pisze:
Nie bronie serwisu Moto Italia bo nie wiem jak bylo dokladnie. Ale skoro
gosc zleca wymiane uszczelniaczy (2 h z przerwa na browara) a potem
placze ze mu motocykl zgasl na swiatlach to cos jest z nim nie tak.
Osobiscie sam bym takiego leszcza skroil podwojnie. Raz za uszczelniacze
i wymiane (2h z przerwa na piwo) a drugi raz za trucie dupy.

Twoja sprawa i moĹźe nawet racja stoi po ich (serwisu) stronie.

Ale wkurwia mnie tłumaczenie się w taki sposób. Zamiast olać upierdliwego klienta (marginalny przypadek, który tak naprawdę nie narobi syfu), to wszystkim dokoła tłumaczą jakim chujem jest ten klient.

Skąd mam wiedzieć, że jak pojadę do nich, żeby mi olej wymienili, a mechanicy podmienią mi akumulator, pisząc potem, że się nie znam, maszyna była używana, a oni nie odpowiadają za resztę części, których teoretycznie nie ruszają.

Oleo-mac w Krośnie Odrzańskim w nowej kosie mi wymienili cylinder na używany (podczas standardowego pierwszego przeglądu) - na szczęście sąd przyznał mi (i kilku innym ofiarom) rację, a interes w końcu zwinęli.

Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam), która zajmuje się maszynami rolniczymi. Przy wymianie urwanego zaworu rozbierali też pompę wtryskową i wymienili turbo (na używane). A po remoncie skrzyni biegów głośniki w kabinie były inne (traktorzysta sobie wsadził pioniery, a odebrał maszynę z jakimś chujostwem z targu).

W obu przypadkach klient oczywiście się nie zna, zapłacił za to co jest wymagane, a oni nie odpowiadają za to czego "nie ruszali". I kop się z koniem.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-07-05 12:01:27
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
list dziękczynny - Moto Italia
Ivam napisał(a):

W obu przypadkach klient oczywiście się nie zna, zapłacił za to co jest wymagane, a oni nie odpowiadają za to czego "nie ruszali". I kop się z koniem.

Ale jaki to ma zwiazek z tym serwisem?
IMHO ladnie wytlumaczyli co i jak, mamy wersje obu stron i tyle.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
sprzedam nerke

Data: 2013-07-05 17:33:32
Autor: Ivam
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-05 12:01, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Ale jaki to ma zwiazek z tym serwisem?

Taką samą mentalność.

IMHO ladnie wytlumaczyli co i jak, mamy wersje obu stron i tyle.

Właśnie _ładnie_ wytłumaczyli. Ładny język i nadawanie na klienta. Zbyt ładnie i politycznie. Znam ten typ i mam tylko i wyłącznie złe doświadczenie z takiego gadania. Nie ma w nim prawdy, tylko udowadnianie, że oni są ok. Niezależnie czy są czy nie.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-07-05 18:33:18
Autor: Kuczu
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-05 17:33, Ivam pisze:
W dniu 2013-07-05 12:01, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Ale jaki to ma zwiazek z tym serwisem?

Taką samą mentalność.

IMHO ladnie wytlumaczyli co i jak, mamy wersje obu stron i tyle.

Właśnie _ładnie_ wytłumaczyli. Ładny język i nadawanie na klienta. Zbyt
ładnie i politycznie. Znam ten typ i mam tylko i wyłącznie złe
doświadczenie z takiego gadania. Nie ma w nim prawdy, tylko
udowadnianie, że oni są ok. Niezależnie czy są czy nie.



Pierwszy raz widze zeby kogos jebac za to ze jest mily i kulturalny.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-07-06 10:29:48
Autor: Adam Wysocki
list dziękczynny - Moto Italia
Ivam <filipz@wytnijtopoczta.fm> wrote:

Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam),

Może właśnie powinieneś?

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-07-06 13:33:44
Autor: Ivam
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-06 12:29, Adam Wysocki pisze:
Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam),

Może właśnie powinieneś?

Hasło klucz "jedna" firma zajmująca się sprzedażą i naprawami sprzętu rolniczego w tym mieście.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-07-14 02:56:20
Autor: Adam Wysocki
list dziękczynny - Moto Italia
Ivam <filipz@wytnijtopoczta.fm> wrote:

Hasło klucz "jedna" firma zajmująca się sprzedażą i naprawami sprzętu rolniczego w tym mieście.

Czemu po prostu nie podasz nazwy, żeby Google zapamiętało?

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-07-06 19:32:07
Autor: __Maciek
list dziękczynny - Moto Italia
Thu, 04 Jul 2013 21:16:12 +0200 Ivam <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm>
napisał:

Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam),

Ale dlaczego nie?

Data: 2013-07-06 20:08:03
Autor: Ivam
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-06 19:32, __Maciek pisze:
Thu, 04 Jul 2013 21:16:12 +0200 Ivam <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm>
napisał:

Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam),

Ale dlaczego nie?

Żeby później nie przepychać się przez różne służby z powodu "bezpodstawnego oczerniania", bo przecież jako klient się nie znam i nie mogę zająć stanowiska na temat serwisu.

Wcześniej podpowiedziałem dosyć mocno - jedna (jedyna) firma na terenie Sulechowa, która takimi tematami się zajmuje.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-07-09 08:06:55
Autor: Baczek
list dziękczynny - Moto Italia

Jest jedna firma z Sulechowa (jeszcze istnieje, więc nazwy nie podam),

Ale dlaczego nie?

Żeby później nie przepychać się przez różne służby z powodu "bezpodstawnego oczerniania", bo przecież jako klient się nie znam i nie mogę zająć stanowiska na temat serwisu.

Wcześniej podpowiedziałem dosyć mocno - jedna (jedyna) firma na terenie Sulechowa, która takimi tematami się zajmuje.


Eeee tam. Jak nie będziesz zmyślał i opiszesz jak jest/było to problemów mieć nie będziesz.
Ja kiedyś pewną sytuacje opisałem (nie dotyczyło to moto) dostałem na email informacje,
że do sądu oddadzą i takie tam i do dziś nic. A firma duża ogólnopolska z potencjałem ;)

Pozdrawiam

Data: 2013-07-14 02:56:57
Autor: Adam Wysocki
list dziękczynny - Moto Italia
Baczek <bospak@konto.pl> wrote:

Ja kiedyś pewną sytuacje opisałem (nie dotyczyło to moto) dostałem na email informacje,
że do sądu oddadzą i takie tam i do dziś nic. A firma duża ogólnopolska z potencjałem ;)

Ale jaka firma, już nie napisałeś (teraz) ;)

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-07-14 10:19:35
Autor: Baczek
list dziękczynny - Moto Italia

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości news:gof.prm.1373770617news.chmurka.net...
Baczek <bospak@konto.pl> wrote:

Ja kiedyś pewną sytuacje opisałem (nie dotyczyło to moto) dostałem na email
informacje,
że do sądu oddadzą i takie tam i do dziś nic. A firma duża ogólnopolska z
potencjałem ;)

Ale jaka firma, już nie napisałeś (teraz) ;)

Sądziłem, że to nie istotne (tym bardziej że inna branża)
OFEK - Ogólnopolska Funkdacja Edukacji Komputerowej,
sprawa dotyczyła dostawy komputerór do szkół.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-23 10:18:07
Autor: Adam Wysocki
list dziękczynny - Moto Italia
Baczek <bospak@konto.pl> wrote:

Ale jaka firma, już nie napisałeś (teraz) ;)

Sądziłem, że to nie istotne (tym bardziej że inna branża)
OFEK - Ogólnopolska Funkdacja Edukacji Komputerowej,
sprawa dotyczyła dostawy komputerór do szkół.

Istotne istotne, Google zapamięta, ludzie powinni wiedzieć.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-07-13 21:19:54
Autor: jeDrASS
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-04 19:47, Kuczu pisze:

Nie bronie serwisu Moto Italia bo nie wiem jak bylo dokladnie. Ale skoro
gosc zleca wymiane uszczelniaczy (2 h z przerwa na browara) a potem
placze ze mu motocykl zgasl na swiatlach to cos jest z nim nie tak.
Osobiscie sam bym takiego leszcza skroil podwojnie. Raz za uszczelniacze
i wymiane (2h z przerwa na piwo) a drugi raz za trucie dupy.


spójrz na moją odpowiedź, zanim zaczniesz mnie kroić ;-)

a tak przy okazji, niestety nie bardzo mam gdzie się rozłożyć z klamotami by dłubać sobie przy zabawkach.
Wiesz, człowiek jest głupi bo zakłada, że jak coś trzeba zrobić to idzie do fachowca od tego. Jak wierzę, że jak ktoś potrzebuje specjalistycznych narzędzi IT to idzie do fachowców z tego obszaru, jak sam się sypie, to do lekarza, itd. Ale jak widać, życie uczy, że jednak mechanika to samodzielnie... Choć coraz mniej mechaniki, a więcej elektroniki..

--
jeDrASS

Data: 2013-07-13 21:18:36
Autor: jeDrASS
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-04 16:52, Moto-Italia pisze:
Salon MotoItalia,

W odpowiedzi na ten "otwarty list dziękczynny" chcieliśmy uprzejmie
zwrócić uwagę, że fakty w nim zostały przedstawione bardzo jednostronne
i w naszym mniemaniu krzywdząco dla salonu "MotiItalia", dla którego
dbanie o dobro klienta jest celem priorytetowym.  Okres, który nasz były
klient raczył opisać jako  "miesiąc umawiania na przegląd" wg naszej
oceny był nie tylko krótszy, ale nade wszystko wynikał z nawału pracy w
serwisie, który zajmuje się serwisowaniem maszyn wszystkich marek-
każdego klienta pragniemy obsłużyć jak najszybciej, nie możemy jednak
zignorować osób, które zostawiły już swoje maszyny, porzucając je na
rzecz kogoś, kto chciałby aby zająć się jego motocyklem natychmiast. W
każdym warsztacie samochodowym czy motocyklowym, z reguły należy się
umówić- czasami jest to okres dłuższy, czasami natychmiastowy- tak jest
również u nas. Pech chciał, że autor listu trafił na szczyt sezonowych
przeglądów - stąd odległy termin, za który oczywiście przepraszamy.

Cieszę się, że Państwo odważnie postanowili odpowiedzieć na ten list.. Nie spodziewałem się tego...

Proszę porozmawiać z Panem Mateuszem kiedy do niego dzwoniłem :-)
Proszę też sobie przypomnieć, że na moje usilne zawracanie wam głowy dostałem od Państwa numer do "Kierownika". W końcu on się ożywił i wtedy rzeczywiście prawie z dnia na dzień przyjął, wspominając, że maszyna będzie prawie na drugi dzień.

Ponieważ, naprawa, z powodów niezależnych od firmy "MotoItalia", miała

Rozumiem, że mają Państwo problem z realizacją zamówień części, ale ja mówiłem pierwszego dnia, że pocą mi się lagi. I wieźli te uszczelniacze.. i wieźli.. i wieźli.. ponad miesiąc.. a na koniec po opierdzielu dowieźli z Larssona..

potrwać dłużej niż początkowo założono, zaproponowaliśmy klientowi,
bezpłatne użyczenie motocykla zastępczego do czasu przygotowania jego
własnej maszyny-  owym motocyklem była nowa Aprilia Shiver 750. Tego
typu zachowanie wyróżnia nas wśród serwisów - nawet jeżeli serwisy
samochodowe udostępniają pojazdy zastępcze są to zazwyczaj usługi
odpłatne.  Niestety klient nie był zainteresowany krótkoterminowym
użyczeniem motocykla- chciał nim pojechać na wakacje, zabrać go na około
półtora tygodnia i zrobić ( co de facto nie było dla nas problemem)
około 2 000 km. Wychodzimy z założenia, że motocykle udostępniamy na
czas trwania naprawy serwisowej- nie możemy ich oddać na dłużej ponieważ
muszą czekać w gotowości, aby ewentualnie służyć naszym innym klientom.

Ależ klient był zainteresowany. Planował wyjazd nad morze, a motocykl tkwił w serwisie trzeci tydzień, bo panowie rozebrali go nie mając części. Kuriozalnych uszczelniaczy do lag. Nie obiecuje się podstawienia zastępczego motocykla, a następnie w panice jednak oddzwania, że nie będzie. Wygląda to troszkę dziecinnie.

Ostateczna uwaga na temat tego, że motocykl po kilkudziesięciu metrach
po opuszczeniu serwisu zgasł na światłach, sugerująca, że nie
dopełniliśmy jakichś obowiązków jest wprowadzaniem opinii publicznej w
błąd.  Motocykl naszego byłego klienta, został wstawiony do serwisu w
celu wymiany uszczelniaczy w przednim zawieszeniu- ostatecznie, sama
usługa została wykona bezpłatnie ( klient zapłacił tylko za materiały).
Żaden dodatkowy przegląd, diagnostyka, ani jakikolwiek inny rodzaj
serwisu nie został przez klienta zlecony. Rzeczony motocykl jest maszyną
używaną i nie obejmuje jej gwarancja. Fakt, że zgasł na światłach nie ma
żadnego związku z pobytem w naszym serwisie i mógł mieć wiele przyczyn,
łącznie z nieumiejętnym wypuszczeniem sprzęgła.

Proszę nie obrażać mnie tym, że nie potrafię puścić sprzęgła. Bo jeżdżę nie od wczoraj, a na Shiverku w trzecim sezonie mam 34kkm. i jakoś do tej pory udawało mi się ruszyć..
Proszę porozmawiać z serwisantami, bo nie zdaje sobie Pan sprawy jak wygląda wasz serwis, a odpisując na mój oburzony post dowodzi Pan nieznajomości tej szczególnej sprawy lub po prostu przeinacza Pan fakty.
Otóż motocykl był oddany na przegląd przy 30k, obejmuje on pierdoły, bo filtr powietrza i ciśnienie w oponach. Zgłosiłem lagi w okolicach końca maja. A na trzy dni przed przyjęciem motocykla jakieś pocenie się w okolicach zębatki napędowej. Kierownik serwisu uczciwie ostrzegł, że nie wie co i jak z tym poceniem się i może być kłopot.

Reasumując: klient otrzymał propozycję bezpłatnego użyczenia maszyny
zastępczej, a sama usługa, w ramach rekompensaty za przedłużenie nie
będące winą firmy "MotoItalia", została wykonana bezpłatnie.

Nic nie było bezpłatne :-)
Otóż za Państwa dokonania na moim motocyklu zapłaciłem 394zł.
A oto wyniki tej działalności, uszczelnienie przy zębatce napędowej, a więc zdjęcie sprzęgła. Co skończyło się nieodpowiednim zamocowaniem i nieodpowietrzeniem, w wyniku tego właśnie stanąłem na środku Puławskiej. Dopychając i na wpół jadąc wróciłem do was i mechanikom wyjaśniłem co im zrobię jak nie naprawą partactwa. Kolejna rzecz to uszczelnienie jednej lagi po moich "delikatnych" sugestiach, że jak nie ma od miesiąca uszczelki z napisem aprilia to trzeba ruszyć się do larssona.. :-)
A po drodze nad morze odkryłem, że oczywiście ciśnienie nie sprawdzone :-) nie mówiąc, że w trakcie tego odkryłem w dolnej półce część waszego podnośnika zaplątaną w przewody hamulcowe, które oczywiście były nieprzykręcone..

O tym jak działa nasz serwis najlepiej przekonać się samodzielnie-
zapraszamy klientów z Warszawy i okolic, do odwiedzenia nas i
skorzystania ze specjalnej oferty. Przez najbliższe 7 dni będziemy
dokonywać pomiarów na hamowni w promocyjnej cenie 170zł oraz udzielać
wszystkim klientom bezpłatnych konsultacji dotyczących możliwości
taniego podniesienia sportowego potencjału ich motocykla. Maszyny będzie
można również dostroić w profesjonalny sposób za pomocą hamowni.

Rzeczywiście, trzeba się przejechać i przekonać..

--
jeDrASS

Data: 2013-07-04 18:12:31
Autor: maverik
list dziękczynny - Moto Italia
do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywy

Data: 2013-07-05 23:25:39
Autor: Akarm
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-04 18:12, maverik pisze:
do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywy
Ja już nie pojadę do niego więcej.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-07-09 19:50:56
Autor: maverik
list dziękczynny - Moto Italia

do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywy
Ja już nie pojadę do niego więcej.

luz, ja tylko pisałem o alternatywie, nie jeżdżę włoszczyzną więc nie wiem jak jest naprawdę

Data: 2013-07-13 21:29:38
Autor: Akarm
list dziękczynny - Moto Italia
W dniu 2013-07-09 19:50, maverik pisze:

do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywy
Ja już nie pojadę do niego więcej.

luz, ja tylko pisałem o alternatywie, nie jeżdżę włoszczyzną więc nie
wiem jak jest naprawdę

Naprawdę, to Teodor jest fachowcem.
Tyle, że według mnie, bywa zbyt roztargniony.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

list dziękczynny - Moto Italia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona