list dziękczynny - Moto Italia

Data: 2013-07-04 18:12:31
Autor: maverik
list dziękczynny - Moto Italia
do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywy

Data: 2013-07-05 23:25:39
Autor: Akarm
W dniu 2013-07-04 18:12, maverik pisze:
do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywy
Ja już nie pojadę do niego więcej.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-07-09 19:50:56
Autor: maverik
list dziękczynny - Moto Italia

do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywy
Ja już nie pojadę do niego więcej.

luz, ja tylko pisałem o alternatywie, nie jeżdżę włoszczyzną więc nie wiem jak jest naprawdę

Data: 2013-07-13 21:29:38
Autor: Akarm
W dniu 2013-07-09 19:50, maverik pisze:

do Teodora do Pruszkowa jeździj, słyszałem same pozytywy
Ja już nie pojadę do niego więcej.

luz, ja tylko pisałem o alternatywie, nie jeżdżę włoszczyzną więc nie
wiem jak jest naprawdę

Naprawdę, to Teodor jest fachowcem.
Tyle, że według mnie, bywa zbyt roztargniony.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

list dziękczynny - Moto Italia