list otwarty do BSA

Data: 2014-02-22 15:01:16
Autor: Andrzej Lawa
list otwarty do BSA
Witam!

W ramach walki z obecną plagą pedofilii, w szczególności istniejącą w ramach różnych organizacji (przykładem tego były ostatnie afery w Kościele Rzymsko-Katolickim), jako przedstawiciel samodzielnej jednostki walczącej z przypadkami pedofilii wzywam waszą organizację do złożenia oświadczenia, którzy z waszych pracowników i współpracowników (z imienia i nazwiska - wraz z podaniem oznaczenia dokumentu tożsamości) NIE SĄ pedofilami.

Dane te będą pomocne w przypadku gdyby policja zadawała jakieś pytania w tym zakresie...

W razie wątpliwości mogę skontaktować wasz dział personalny z wykwalifikowanym psychologiem, który mógłby przeprowadzić audyt pod tym kątem.

Pozdrawiam,
Andrzej Ława

PS: specjalna nagroda ("uśmiech kierownika") dla pierwszej osoby, która zidentyfikuje inspirację do powyższego ;)

Data: 2014-02-22 15:12:35
Autor: Robert Tomasik
list otwarty do BSA
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości news:leaajc$m8p$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wiem o którą organizacje Ci chodzi. Jak kiedyś pytałem władz tej organizacji o pomysłodawców, to nawet nie wiedzieli, że w ogóle coś takiego jest.

list otwarty do BSA