list otwarty do bykow

Data: 2009-03-02 22:45:49
Autor: ati
list otwarty do bykow
...... list otwarty.

Drogie Byczki. Dośc już tego srania w bambus.

Od jutra robimy Wam z dooopy pasztet mazowiecki.

podpisano.
Wesołe Misie z Giepewu.

Data: 2009-03-02 23:05:25
Autor: george
list otwarty do bykow

"ati" <ati@ati.pl> wrote in message news:gohk5v$8bc$2atlantis.news.neostrada.pl...
..... list otwarty.

Drogie Byczki. Dośc już tego srania w bambus.

Od jutra robimy Wam z dooopy pasztet mazowiecki.

podpisano.
Wesołe Misie z Giepewu.

obyś sie nie zdziwił...

Data: 2009-03-02 23:06:18
Autor: Gekko
list otwarty do bykow
Drogie Byczki. Dośc już tego srania w bambus.

Jutro szarza bykow... wracamy panowie i panie!

Gekko

Data: 2009-03-03 11:58:26
Autor: Pester
list otwarty do bykow
"Gekko" <gekkonews@poczta.onet.pl> wrote in message news:gohl8s$2p0$1news.onet.pl...
Drogie Byczki. Dośc już tego srania w bambus.

Jutro szarza bykow... wracamy panowie i panie!

Nie zartuj facet.
Lekkie odreagowanie jest zawsze oczywiscie mozliwe, ale nawet ono jest malo realne kiedy SP500 ociera sie o 700 pkt.

Pester

Data: 2009-03-03 12:22:44
Autor: viper
list otwarty do bykow

> [...]
Lekkie odreagowanie jest zawsze oczywiscie mozliwe, ale nawet ono jest malo realne kiedy SP500 ociera sie o 700 pkt.

wszystko pięknie Pester... ale pamiętaj o jednym... w silnych trendach spadkowych w pewnym momencie dochodzi do gwałtownego odreagowania, które niewiele ma wspólnego z logiką czy z fundamentami... ktoś kto gra na foreksie ma często z tym stycznośc... i nie mów, że mamy wielki krach więc to nie dotyczy... kto dłużej uprawia ten sport wie doskonale, że na tak zdołowanym rynku trzeba byc bardzo czujnym, bo można dostac po palcach... co oczywiście nie przeszkadza grac głównie szorta, ale bez przesadnego błogostanu... zbyt wielu ludzi już uwierzyło że może tylko spadac i kierunek jest tylko jeden... a ten kto wierzy, że kierunek jest tylko jeden ma zagwarantowaną bolesną lekcję...

Data: 2009-03-03 20:50:09
Autor: Gekko
list otwarty do bykow
ten kto wierzy, że kierunek jest tylko jeden ma zagwarantowaną bolesną lekcję...

Tlum uwierzyl, jak 2 lata temu wierzyl w wieczna hosse, czas wyr*** tlum ... i tak to sie kreci ;-)

Gekko

Data: 2009-03-03 22:56:32
Autor: Pester
list otwarty do bykow
"viper"

[...]

Ale wlasnie mamy krach.
I to krach przeogromny.
To bedzie krach wiekszy znacznie niz w latach 20/30 naszego stulecia.
Nastapila zmiana nie tylko wieku ale i tysiaclecia i wroci Sredniowiecze.
Ponowny szybki rozwoj ja przewiduje dopiero pod koniec wieku XXX.

Pester

Data: 2009-03-03 23:11:10
Autor: viper
list otwarty do bykow

[...]

Pester, ja ci na to odpowiem tak... ja na indeksach praktycznie nie gram, działam tylko na foreksie... i na walutach, szczególnie w krótkich skalach czasowych odpowiedniki tego co się dzieje obecnie na giełdach występują nagminnie i co chwila... i wierz mi, nie ma świętości... kto uwierzy że istnieje tylko jeden jedynie słuszny kierunek i inaczej byc nie może w pewnym momencie dostaje taki łomot że nie wie jak się nazywa... tak zdołowane rynki potrafią wyciąc paskudnego psikusa, więc lepiej nie kozakowac i byc bardzo czujnym...

Data: 2009-03-03 23:21:48
Autor: Pester
list otwarty do bykow
"viper"

[...]

Ja i tak niczym nie ryzykuje....wiec nie martw sie o mnie zbytnio.

Pester

Data: 2009-03-03 23:42:01
Autor: skippy
list otwarty do bykow

Użytkownik "Pester"

Ja i tak niczym nie ryzykuje....wiec nie martw sie o mnie zbytnio.

Takich cwaniaków nie ma.

Data: 2009-03-04 00:53:02
Autor: SlawcioD
list otwarty do bykow
skippy pisze:
Użytkownik "Pester"

Ja i tak niczym nie ryzykuje....wiec nie martw sie o mnie zbytnio.

Takich cwaniaków nie ma.

skippy, ale pester sie nie bawi na gieldzie ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-03-04 20:17:34
Autor: skippy
list otwarty do bykow

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gokfsv$okd$1news.onet.pl...
skippy pisze:
Użytkownik "Pester"

[...]

Pisałem ogólnie:)))
Każdy czyms ryzykuje.

Data: 2009-03-04 00:15:04
Autor: viper
list otwarty do bykow
Ja i tak niczym nie ryzykuje....wiec nie martw sie o mnie zbytnio.

Pester

przecież wiem... z racji swojej pokrętnej umiejętności czytania między wierszami, no i oczywiście ze znajomości twoich poprzednich nicków znam twoją historię... ale pisałem tak ogólnie, trochę też na bazie swoich doświadczeń... ilekroc się poczułem zbyt pewnie to zazwyczaj dostawałem klapsa... to jest giełda i wszelkie logiczne i zdroworozsądkowe rozumowania zazwyczaj tutaj zawodzą... --

Data: 2009-03-03 00:10:43
Autor: SlawcioD
list otwarty do bykow
ati pisze:
..... list otwarty.

Drogie Byczki. Dośc już tego srania w bambus.

Od jutra robimy Wam z dooopy pasztet mazowiecki.

podpisano.
Wesołe Misie z Giepewu.

ma ktos ochote na miska przed kominkiem ;)?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-03-04 13:33:53
Autor: Virck
list otwarty do bykow

[...]

\
Jak ci idzie z tym pasztetem ?....Bo cos czuje, ze juz lezysz na stole gotowy do spozycia....

Data: 2009-03-04 16:56:11
Autor: ati
list otwarty do bykow

Jak ci idzie z tym pasztetem ?....Bo cos czuje, ze juz lezysz na stole
gotowy do spozycia....

Jeden mis z grupa bykow nie mial szans, a coz dopiero z calym stadem :( Przy 1590 wpadne z kolegami.

Wesoly Mis z Giepewu

list otwarty do bykow