lista kretynskich stojakow w Warszawie

Data: 2012-04-07 23:28:22
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
Witam,
Na razie to:
Kino Luna
Tesco Expres, Czerska
CH Land, Walbrzyska
Te powyzsze sa najgorsze.

Urzad Skarbowy, Postepu

Zdjecia wkrotce.

--
Pozdrav
TA

Data: 2012-04-07 21:52:18
Autor: rmikke
lista kretynskich stojakow w Warszawie
Dnia Sat, 07 Apr 2012 23:28:22 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobał/a:

Witam,
Na razie to:
Kino Luna
Tesco Expres, Czerska
CH Land, Walbrzyska
Te powyzsze sa najgorsze.

Urzad Skarbowy, Postepu

Niestety pod moja firma, budynek Rondo1, Rondo ONZ 1. Jedyna pociecha, ze w
dzien
zwykle kreci sie tam ochroniarz.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-08 02:39:07
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <jlqcui019kf@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Niestety pod moja firma, budynek Rondo1, Rondo ONZ 1. Jedyna pociecha, ze w
dzien
zwykle kreci sie tam ochroniarz.

To tam gdzie VW Bank? Bywam tam czasem.
Ale tam obok wyrwikolki (nie takiej najogorszej) jest i kilka znakow drogowych.

TA

Data: 2012-04-11 15:28:12
Autor: rmikke
lista kretynskich stojakow w Warszawie
Dnia Sun, 08 Apr 2012 02:39:07 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskrobał/a:

[...]

Dokladnie tam, ja wlasnie w VW Bank pracuje.

Data: 2012-04-13 16:17:49
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <jm47uc01cj4@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Dnia Sun, 08 Apr 2012 02:39:07 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskroba?/a:

>To tam gdzie VW Bank? Bywam tam czasem.
>Ale tam obok wyrwikolki (nie takiej najogorszej) jest i kilka znakow >drogowych.

Dokladnie tam, ja wlasnie w VW Bank pracuje.

O, a ja jestem klientem tegoz, od wielu lat. W sumie - zadowolonym.

TA

Data: 2012-04-13 15:12:19
Autor: rmikke
lista kretynskich stojakow w Warszawie
Dnia Fri, 13 Apr 2012 16:17:49 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskrobał/a:

> [...]

Dokladnie tam, ja wlasnie w VW Bank pracuje.

O, a ja jestem klientem tegoz, od wielu lat. W sumie - zadowolonym.

A ja z kolei dosc czesto przejezdzam pod Twoim domem. Ciekawe, ile razy sie juz
widzielismy...

Data: 2012-04-11 15:30:18
Autor: rmikke
[...]

Hmmm... A kiedy byles ostatnio? Bo od jakiegos czasu ochroniarze przeganiaja
spod znakow na stojak przy bramie...

Data: 2012-04-07 23:30:45
Autor: Wojciech Waga
lista kretynskich stojakow w Warszawie
On 04/07/2012 11:28 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Na razie to:
Kino Luna
Tesco Expres, Czerska
CH Land, Walbrzyska
Te powyzsze sa najgorsze.

Urzad Skarbowy, Postepu

Zdjecia wkrotce.

Ale nie napisałeś co z nimi nie tak.

pozdr.
w.

Data: 2012-04-07 23:32:00
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-04-07 23:30, Wojciech Waga pisze:
[...]

Pewnie "wyrwikółka". Choć nie wiem co w nich złego, ja się podpinam tyłem za ramę.

--
Liwiusz

Data: 2012-04-08 00:42:22
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <jlqboa$5o2$2@inews.gazeta.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> Ale nie napisałeś co z nimi nie tak.

Pewnie "wyrwikółka". Choć nie wiem co w nich złego, ja się podpinam tyłem za ramę.

To jest wyjatkowo kretynska wyrwikolka.
Zeby uprzedzic rady wujkow dobra rada - wszedzie pisalem pisma albo probowalem rozmawiac z osobami odpowiedzialnymi i wszedzie te same idiotyczne teskty. Ze te stoajaki maja atesty i sa zgodne z polskimi normami. Ze przeciez zostaly starannie wybrane, i takie tam bzdety.
W US starano sie mnie przekonac ze decyzja zostala podjeta nie na poziomie kierownika administracji czy dyrektora urzedu, ale ministerstwa.
Co za debilizm.

TA

Data: 2012-04-09 00:57:13
Autor: Andrzej W.
W dniu 2012-04-07 23:32, Liwiusz pisze:
Pewnie "wyrwikółka". Choć nie wiem co w nich złego, ja się podpinam
tyłem za ramę.

Z tarczówkami nie wchodzi mi w taki wynalazek ani przodem ani tyłem,
zresztą nawet bez tarczówki z długim wózkiem i tak nie wstawię tyłem..

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2012-04-09 13:18:42
Autor: Shrek
On 2012-04-09 00:57, Andrzej W. wrote:

Z tarczówkami nie wchodzi mi w taki wynalazek ani przodem ani tyłem,
zresztą nawet bez tarczówki z długim wózkiem i tak nie wstawię tyłem..

Kellys quartz wchodzi i tyłem i przodem z tarczówkami.

Shrek.

Data: 2012-04-13 18:45:06
Autor: Cr
On 2012-04-09 00:57, Andrzej W. wrote:

Z tarczówkami nie wchodzi mi w taki wynalazek ani przodem ani tyłem,
zresztą nawet bez tarczówki z długim wózkiem i tak nie wstawię tyłem..

Kellys quartz wchodzi i tyłem i przodem z tarczówkami.

Panowie. Zacznijmy od tego, że rowerem z tarczówkami nie parkuje się na wyrwikółkach. No chyba, że rower jest jakoś porządnie przy okazji zabezpieczony (chociaż nie potrafię sobie wyobrazić jak). Wyrwikółka to są dobre dla rowerów, których nam nie szkoda i nie mają żadnej wartośći - sentymentalnej czy pieniężnej.

Ja zresztą też nie mogę zaparkować przy wyrwikółku, bo druty od błotników zawadzają. Zmuszony jestem niejednokrotnie korzystać ze znaków drogowych itd. Przynajmniej mogę zapiąć koło i ramę naraz.

--
Cr

Data: 2012-04-13 22:18:40
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <jm9l6k$8c4$1@inews.gazeta.pl>,
 Cr <cypherrain@gazeta.cutthis.pl> wrote:

> Kellys quartz wchodzi i tyłem i przodem z tarczówkami.

Panowie. Zacznijmy od tego, że rowerem z tarczówkami nie parkuje się na wyrwikółkach.

A gdzie sie parkuje skoro jak stawiaja stojaki to z reguly sa to wyrwikolki?

TA

Data: 2012-04-13 22:17:07
Autor: Titus Atomicus

On 2012-04-09 00:57, Andrzej W. wrote:

> Z tarczówkami nie wchodzi mi w taki wynalazek ani przodem ani tyłem,
> zresztą nawet bez tarczówki z długim wózkiem i tak nie wstawię tyłem..

Kellys quartz wchodzi i tyłem i przodem z tarczówkami.

Znaczy - kupowac tylko KellY?

TA

Data: 2012-04-13 22:16:19
Autor: Titus Atomicus
In article <jlqbm5$kpj$1@news.icm.edu.pl>, Wojciech Waga <na@drzewo.pl> wrote:

On 04/07/2012 11:28 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> Witam,
> Na razie to:
> Kino Luna
> Tesco Expres, Czerska
> CH Land, Walbrzyska
> Te powyzsze sa najgorsze.
>
> Urzad Skarbowy, Postepu
>
> Zdjecia wkrotce.

Ale nie napisałeś co z nimi nie tak.

Jest na fotkach:

http://tinyurl.com/7za6o6j

TA

Data: 2012-04-07 23:35:52
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
lista kretynskich stojakow w Warszawie
W dniu 2012-04-07 23:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Na razie to:
Kino Luna
Tesco Expres, Czerska
CH Land, Walbrzyska
Te powyzsze sa najgorsze.

Urzad Skarbowy, Postepu

Zdjecia wkrotce.

To ja dorzucę od siebie Real + Agata Meble al. Krakowska 61, taka rura zwinięta w spiralę walająca się po terenie marketu (śruby nie trzymały)
Decathlon Okęcie:
http://dl.dropbox.com/u/14904054/2011-04-26%2015.16.20.jpg Takie tam druciki...

W sumie mogę zacząć zwracać uwagę na takie rzeczy, bo normalnie to jak nie ma U to nawet nie patrzę i szukam czegoś sensownego :D

Data: 2012-04-07 21:58:04
Autor: rmikke
lista kretynskich stojakow w Warszawie
Dnia Sat, 07 Apr 2012 23:35:52 +0200, =?ISO-8859-2?Q?
=22Micha=B3_=5C=22Mhrok=5C=22_Kalida=22?= naskrobał/a:

[...]

Rura nie jest zla sama w sobie, latwo zapiac za rame. Taka sama jest pod CH Promenada przy Ostrobramskiej, uzywalem.

A, kolejna wyrwikolka, tylko teoretycznie pilnowana przez ochroniarza jest pod Realem na Jubilerskiej.

A szczytem kretynstwa jest (byl?) parking rowerowy w Zlych Tarasach. Jest kolo wyjazdu na poziomie -1, wiec niby plus, bo kryty. Ale nie ma tam zadnej ochrony,
a ni monitoringu, czyli rower jest rownie bezpieczny, jak w piwnicy - zlodziej moze zasadniczo robic, co chce. Rower jest bezpieczniejszy przypiety do barierki
od strony dworca.

Data: 2012-04-08 02:37:03
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <jlqd9c01a2m@drn.newsguy.com>,
[...]

Zgadza sie. Nawet trekkinga tam do barierki czasem przypinam. Jesli na krotko. TA

Data: 2012-04-13 22:15:48
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <Titus_Atomicus-6C36C6.23282207042012@node2.news.atman.pl>,

Witam,
Na razie to:
Kino Luna
Tesco Expres, Czerska
CH Land, Walbrzyska
Te powyzsze sa najgorsze.

Urzad Skarbowy, Postepu

Zdjecia wkrotce.

http://tinyurl.com/7za6o6j

TA

Data: 2012-05-08 20:46:04
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <Titus_Atomicus-913582.22154813042012@node2.news.atman.pl>,

http://tinyurl.com/7za6o6j

Dorzucilem z Carrefour Market, Czerska.
Co dziwniejsze, obok znalezc mozna liczne odbojniki samochodowe - zawsze tam cumuje. Ale niedzielni cyklisci wola 'ogficjalna' wyrikolke. Byl tam nawet jeden Canondale przeczepiony linka za przednie kolko...

--
TA

lista kretynskich stojakow w Warszawie