lista kretynskich stojakow w Warszawie

Data: 2012-04-07 23:30:45
Autor: Wojciech Waga
lista kretynskich stojakow w Warszawie
On 04/07/2012 11:28 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Na razie to:
Kino Luna
Tesco Expres, Czerska
CH Land, Walbrzyska
Te powyzsze sa najgorsze.

Urzad Skarbowy, Postepu

Zdjecia wkrotce.

Ale nie napisałeś co z nimi nie tak.

pozdr.
w.

Data: 2012-04-07 23:32:00
Autor: Liwiusz
lista kretynskich stojakow w Warszawie
W dniu 2012-04-07 23:30, Wojciech Waga pisze:
[...]

Pewnie "wyrwikółka". Choć nie wiem co w nich złego, ja się podpinam tyłem za ramę.

--
Liwiusz

Data: 2012-04-08 00:42:22
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <jlqboa$5o2$2@inews.gazeta.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> Ale nie napisałeś co z nimi nie tak.

Pewnie "wyrwikółka". Choć nie wiem co w nich złego, ja się podpinam tyłem za ramę.

To jest wyjatkowo kretynska wyrwikolka.
Zeby uprzedzic rady wujkow dobra rada - wszedzie pisalem pisma albo probowalem rozmawiac z osobami odpowiedzialnymi i wszedzie te same idiotyczne teskty. Ze te stoajaki maja atesty i sa zgodne z polskimi normami. Ze przeciez zostaly starannie wybrane, i takie tam bzdety.
W US starano sie mnie przekonac ze decyzja zostala podjeta nie na poziomie kierownika administracji czy dyrektora urzedu, ale ministerstwa.
Co za debilizm.

TA

Data: 2012-04-09 00:57:13
Autor: Andrzej W.
W dniu 2012-04-07 23:32, Liwiusz pisze:
Pewnie "wyrwikółka". Choć nie wiem co w nich złego, ja się podpinam
tyłem za ramę.

Z tarczówkami nie wchodzi mi w taki wynalazek ani przodem ani tyłem,
zresztą nawet bez tarczówki z długim wózkiem i tak nie wstawię tyłem..

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2012-04-09 13:18:42
Autor: Shrek
On 2012-04-09 00:57, Andrzej W. wrote:

Z tarczówkami nie wchodzi mi w taki wynalazek ani przodem ani tyłem,
zresztą nawet bez tarczówki z długim wózkiem i tak nie wstawię tyłem..

Kellys quartz wchodzi i tyłem i przodem z tarczówkami.

Shrek.

Data: 2012-04-13 18:45:06
Autor: Cr
On 2012-04-09 00:57, Andrzej W. wrote:

Z tarczówkami nie wchodzi mi w taki wynalazek ani przodem ani tyłem,
zresztą nawet bez tarczówki z długim wózkiem i tak nie wstawię tyłem..

Kellys quartz wchodzi i tyłem i przodem z tarczówkami.

Panowie. Zacznijmy od tego, że rowerem z tarczówkami nie parkuje się na wyrwikółkach. No chyba, że rower jest jakoś porządnie przy okazji zabezpieczony (chociaż nie potrafię sobie wyobrazić jak). Wyrwikółka to są dobre dla rowerów, których nam nie szkoda i nie mają żadnej wartośći - sentymentalnej czy pieniężnej.

Ja zresztą też nie mogę zaparkować przy wyrwikółku, bo druty od błotników zawadzają. Zmuszony jestem niejednokrotnie korzystać ze znaków drogowych itd. Przynajmniej mogę zapiąć koło i ramę naraz.

--
Cr

Data: 2012-04-13 22:18:40
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <jm9l6k$8c4$1@inews.gazeta.pl>,
 Cr <cypherrain@gazeta.cutthis.pl> wrote:

> Kellys quartz wchodzi i tyłem i przodem z tarczówkami.

Panowie. Zacznijmy od tego, że rowerem z tarczówkami nie parkuje się na wyrwikółkach.

A gdzie sie parkuje skoro jak stawiaja stojaki to z reguly sa to wyrwikolki?

TA

Data: 2012-04-13 22:17:07
Autor: Titus Atomicus

On 2012-04-09 00:57, Andrzej W. wrote:

> Z tarczówkami nie wchodzi mi w taki wynalazek ani przodem ani tyłem,
> zresztą nawet bez tarczówki z długim wózkiem i tak nie wstawię tyłem..

Kellys quartz wchodzi i tyłem i przodem z tarczówkami.

Znaczy - kupowac tylko KellY?

TA

Data: 2012-04-13 22:16:19
Autor: Titus Atomicus