lista kretynskich stojakow w Warszawie

Data: 2012-04-07 23:35:52
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
lista kretynskich stojakow w Warszawie
W dniu 2012-04-07 23:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Na razie to:
Kino Luna
Tesco Expres, Czerska
CH Land, Walbrzyska
Te powyzsze sa najgorsze.

Urzad Skarbowy, Postepu

Zdjecia wkrotce.

To ja dorzucę od siebie Real + Agata Meble al. Krakowska 61, taka rura zwinięta w spiralę walająca się po terenie marketu (śruby nie trzymały)
Decathlon Okęcie:
http://dl.dropbox.com/u/14904054/2011-04-26%2015.16.20.jpg Takie tam druciki...

W sumie mogę zacząć zwracać uwagę na takie rzeczy, bo normalnie to jak nie ma U to nawet nie patrzę i szukam czegoś sensownego :D

Data: 2012-04-07 21:58:04
Autor: rmikke
lista kretynskich stojakow w Warszawie
Dnia Sat, 07 Apr 2012 23:35:52 +0200, =?ISO-8859-2?Q?
=22Micha=B3_=5C=22Mhrok=5C=22_Kalida=22?= naskrobał/a:

[...]

Rura nie jest zla sama w sobie, latwo zapiac za rame. Taka sama jest pod CH Promenada przy Ostrobramskiej, uzywalem.

A, kolejna wyrwikolka, tylko teoretycznie pilnowana przez ochroniarza jest pod Realem na Jubilerskiej.

A szczytem kretynstwa jest (byl?) parking rowerowy w Zlych Tarasach. Jest kolo wyjazdu na poziomie -1, wiec niby plus, bo kryty. Ale nie ma tam zadnej ochrony,
a ni monitoringu, czyli rower jest rownie bezpieczny, jak w piwnicy - zlodziej moze zasadniczo robic, co chce. Rower jest bezpieczniejszy przypiety do barierki
od strony dworca.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-08 02:37:03
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <jlqd9c01a2m@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

[...]

Zgadza sie. Nawet trekkinga tam do barierki czasem przypinam. Jesli na krotko. TA

lista kretynskich stojakow w Warszawie