lista kretynskich stojakow w Warszawie

Data: 2012-04-07 21:52:18
Autor: rmikke
lista kretynskich stojakow w Warszawie
Dnia Sat, 07 Apr 2012 23:28:22 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobał/a:

Witam,
Na razie to:
Kino Luna
Tesco Expres, Czerska
CH Land, Walbrzyska
Te powyzsze sa najgorsze.

Urzad Skarbowy, Postepu

Niestety pod moja firma, budynek Rondo1, Rondo ONZ 1. Jedyna pociecha, ze w
dzien
zwykle kreci sie tam ochroniarz.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-08 02:39:07
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <jlqcui019kf@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Niestety pod moja firma, budynek Rondo1, Rondo ONZ 1. Jedyna pociecha, ze w
dzien
zwykle kreci sie tam ochroniarz.

To tam gdzie VW Bank? Bywam tam czasem.
Ale tam obok wyrwikolki (nie takiej najogorszej) jest i kilka znakow drogowych.

TA

Data: 2012-04-11 15:28:12
Autor: rmikke
lista kretynskich stojakow w Warszawie
Dnia Sun, 08 Apr 2012 02:39:07 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskrobał/a:

[...]

Dokladnie tam, ja wlasnie w VW Bank pracuje.

Data: 2012-04-13 16:17:49
Autor: Titus Atomicus
lista kretynskich stojakow w Warszawie
In article <jm47uc01cj4@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Dnia Sun, 08 Apr 2012 02:39:07 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskroba?/a:

>To tam gdzie VW Bank? Bywam tam czasem.
>Ale tam obok wyrwikolki (nie takiej najogorszej) jest i kilka znakow >drogowych.

Dokladnie tam, ja wlasnie w VW Bank pracuje.

O, a ja jestem klientem tegoz, od wielu lat. W sumie - zadowolonym.

TA

Data: 2012-04-13 15:12:19
Autor: rmikke
lista kretynskich stojakow w Warszawie
Dnia Fri, 13 Apr 2012 16:17:49 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskrobał/a:

> [...]

Dokladnie tam, ja wlasnie w VW Bank pracuje.

O, a ja jestem klientem tegoz, od wielu lat. W sumie - zadowolonym.

A ja z kolei dosc czesto przejezdzam pod Twoim domem. Ciekawe, ile razy sie juz
widzielismy...

Data: 2012-04-11 15:30:18
Autor: rmikke
[...]

Hmmm... A kiedy byles ostatnio? Bo od jakiegos czasu ochroniarze przeganiaja
spod znakow na stojak przy bramie...