[Airtaxi] lista lotów Beci.

Data: 2019-08-13 13:19:21
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] lista lotów Beci.
W zasadzie latała tylko do domu i z domu:
https://www.premier.gov.pl/files/files/loty_premier_beaty_szydlo.pdf

EPKK, KRK -Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice
EPWA, WAW - Lotnisko Chopina w Warszawie

--
Bruno

Data: 2019-08-13 14:19:26
Autor: Jacek Bialy
[Airtaxi] lista lotów Beci.
Przecież mówił BNS, że premier musi gdzieś mieszkać.. (skoro nie miał nic do Donka, to miał Beci zabronić?)

JB

Data: 2019-08-13 14:44:42
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] lista lotĂłw Beci.
W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 23:19:27 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
Przecież mówił BNS, że premier musi gdzieś mieszkać.. (skoro nie miał nic do Donka, to miał Beci zabronić?)

Ale główny zarzut PiS jest teraz, że Donek za dużo latał, a w szczególności do domu.
Szydło mieszka na wsi bez lotniska, to latała do Krakowa skąd odwoziła ją limuzyna. Nawet kawałek drogi z tej okazji dobudowano i jedna pancerkę rozbito.

Pisiory robią co mogą by odwrócić uwagę od publicznych kłamstw obu Marszałków.

--
Bruno

Data: 2019-08-13 15:09:57
Autor: Jacek Bialy
[Airtaxi] lista lotĂłw Beci.
Przecież mówił BNS, że premier musi gdzieś mieszkać.. (skoro nie miał nic do Donka, to miał Beci zabronić?)

    -- - Ale główny zarzut PiS jest teraz, że Donek za dużo latał, a w szczególności do domu.

Zarzut/ niezarzut - nazwijmy to odbijaniem. Ja tam do niego nie mam, żeby nawet latał poharatać w gałe..  Ale na Machu Picchu mógł se już lecieć prywatnie.

JB

Data: 2019-08-14 00:43:01
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] lista lotĂłw Beci.
W dniu środa, 14 sierpnia 2019 00:09:58 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Zarzut/ niezarzut - nazwijmy to odbijaniem. Ja tam do niego nie mam, żeby nawet latał poharatać w gałe..  Ale na Machu Picchu mógł se już lecieć prywatnie.

Ale poleciał w misji oficjalnej w ramach V szczytu szefów państw i rządów Unii Europejskiej, Ameryki Łacińskiej i Karaibów. Wycieczkę na Machu Picchu fundowali organizatorzy szczytu.

--
Bruno

Data: 2019-08-14 07:44:10
Autor: Runt
[Airtaxi] lista lotów Beci.
W dniu 2019-08-13 o 22:19, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Jej się po prostu należało! ;-)

--
Runt

[Airtaxi] lista lotów Beci.