lista ostatnich dokonań pilotów wojskowych

Data: 2010-04-12 12:09:30
Autor: zenzen
lista ostatnich dokonań pilotów wojskowych
Data: 2010-04-12 04:16:48
Autor: temporary
lista ostatnich dokonań pilotów wojskowych
On 12 Kwi, 12:09, "zenzen" <zenzen69zen...@wp.pl> wrote:
Do celu za wszelką cenę

http://wyborcza.pl/1,75248,7760780,Do_celu_za_wszelka_cene.html

po przeczytaniu twojego posta, nie wiem, (miał być sensacyjny?), 3
minuty zajęło mi znalezienie jak rzetelnie i profesjonalnie pilotują w
innych krajach.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_B-52_w_bazie_Fairchild

polecam akapit  "Wcześniejsze zachowanie Hollanda i reakcje dowódców
USAF"

Data: 2010-04-12 14:34:10
Autor: greg

"temporary" <45tf3r4gtf34gt345@gmail.com> wrote in message news:6f0991d0-8f31-4939-b92b-4f8909ed0ef6c21g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

No prawda, ale jakoś prezydenta i do kompletu 80 vip-ów w tych innych krajach nie rozbili, a u nas owszem...

pozdro

greg

Data: 2010-04-12 05:42:03
Autor: temporary
On 12 Kwi, 14:34, "greg" <g...@fakeaddress.com> wrote:

No prawda, ale jakoś prezydenta i do kompletu 80 vip-ów w tych innych
krajach nie rozbili, a u nas owszem...

a jak nazwiesz pogubienie bomb atomowych i wodorowych na świecie w
wyniku wypadków lotniczych lub katastrofalnych błędów.

ZTCW kilku nie odnaleziono :-)

Data: 2010-04-12 16:17:13
Autor: greg

"temporary" <45tf3r4gtf34gt345@gmail.com> wrote in message news:1bb0cd87-ce68-49e0-aa87-c88280b6bb9db33g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

nijak nie nazwę, po prostu mam nadzieję, że jeśli były to zdarzenia wynikające z błędu człowieka to winni zostali ukarani, a jesli ze złych procedur to zmieniono procedury tak, żeby się podobne rzeczy w przyszłości nie zdarzały

lotnictwo właśnie dlatego jest stosunkowo bezpieczne, że madrzy ludzie wymyślają procedury a piloci, kontrolerzy i cała reszta ich przestrzegają

może się nie znam, ale wydaje mi się, że jakby cywilny pilot liniowy dopuścił się naruszenia procedur polegającego na lądowaniu w warunkach meteo w jakich nie powinien ladować, to nawet jakby nic się nie stało to miałby poważne kłopoty i można domniemywać, że przewidując takie kłopoty nie próbowałby takiego lądowania.

natomiast wojsko - jak widać - niekoniecznie wyciąga konsekwencje z tego rodzaju zdarzeń (vide casa całkiem niedawno) i oto rezultat

ale może poczekajmy na wyniki dochodzenia, no bo na razie to nie wiadomo wszystkiego

pozdr

greg

lista ostatnich dokonań pilotów wojskowych