lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami

Data: 2016-05-24 08:38:49
Autor: nowyjestem
lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
rok temu zapowiedziano że na początek 200 placówek
pocztowych (domyślam się że w dużych miastach) będzie miało możliwość płatności kartowych za zmaczki
pocztowe - docelowo 4700 pkt.

Nie mogę nigdzie znaleźć listy tych 200 placówek
czy ktoś wie, gdzie takowa lista jest dostępna?

Data: 2016-05-24 11:15:05
Autor: witek
lista placówek poczty polskiej na których m oĹźna płacić kartami
On 5/24/2016 10:38 AM, nowyjestem@poczta.pl wrote:
Nie mogę nigdzie znaleźć listy tych 200 placówek
czy ktoś wie, gdzie takowa lista jest dostępna?

w snach jakiegos urzednika

Data: 2016-05-24 19:35:26
Autor: J.F.
Użytkownik "witek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ni1uff$u35$1@dont-email.me...
On 5/24/2016 10:38 AM, nowyjestem@poczta.pl wrote:
Nie mogę nigdzie znaleźć listy tych 200 placówek
czy ktoś wie, gdzie takowa lista jest dostępna?
w snach jakiegos urzednika

Dlaczego ?
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Poczta-Polska-od-czerwca-zaplacisz-karta-7396644.html

Ale to nie rok temu, tylko dopiero w przyszlym miesiacu.

P.S. Czy mi sie wydaje, czy karta mozna bylo zaplacic juz wczesniej ?
Tylko placac prowizje jak za skorzystanie z "obcego bankomatu", bo tak to jakos poczta zrobila ...

J.

Data: 2016-05-24 13:01:08
Autor: nowyjestem
lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
Ale to nie rok temu, tylko dopiero w przyszlym miesiacu.

rok temu także zapowiadano:

http://www.forbes.pl/poczta-polska-wprowadzi-platnosci-karta,artykuly,196886,1,1.html

stąd łudziłem się że tym razem będą konkrety (np. lista placówek)

biedronka jak wprowadzała karty do sklepów to na www można było
znaleźć oznaczenie czy konkretny sklep już jest ukartowiony
myślałem że poczta polska pójdzie śladami biedronki i zapewni
klientom bliższe informacje dotyczące postępów ukartowienia

Data: 2016-05-24 19:37:22
Autor: RobertS
W dniu 2016-05-24 o 19:35, J.F. pisze:

P.S. Czy mi sie wydaje, czy karta mozna bylo zaplacic juz wczesniej ?
Tylko placac prowizje jak za skorzystanie z "obcego bankomatu", bo tak
to jakos poczta zrobila ...

J.

można było, ale transakcja traktowana jako gotówkowa czyli zupełnie się to nie opłacało

RobertS

Data: 2016-05-24 12:16:41
Autor: Kris
W dniu wtorek, 24 maja 2016 19:37:27 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
W dniu 2016-05-24 o 19:35, J.F. pisze:

można było, ale transakcja traktowana jako gotówkowa czyli zupełnie się to nie opłacało
Tam nie opłacało od razu. Dla mnie bez różnicy jest czy gotówkowa czy bezgotówkowa.

Data: 2016-05-25 00:32:38
Autor: Kris
lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
W dniu środa, 25 maja 2016 08:55:03 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
Przykład "Dla mnie bez różnicy jest czy gotówkowa czy bezgotówkowa w moim abonamencie 200 PLN miesięcznie za kartę".
Mam kartę w której wypłaty z wszystkich bankomatów są darmowe wiec dla mnie płacenia karta na poczcie nie generuje żadnych kosztów.

Data: 2016-05-25 09:45:40
Autor: Kamil Jońca
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

Hm. W znanych mi TOiP, odpowiednie pozycje to:
a) wypłaty z bankomatów obcych
b) wypłaty w oddziałach innych banków.

I wypłaty w okienku pocztowym łapią się na b) a nie na a).
Więc nie bardzo rozumiem Twój komentarz.
KJ
  "Triumph without Victory, The Unreported History of the Persian
  Gulf War", -Headline published in the U.S. News & World Report,
  1992.

Data: 2016-05-25 01:05:14
Autor: Kris
W dniu środa, 25 maja 2016 09:47:03 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]

> mnie płacenia karta na poczcie nie generuje żadnych kosztów.

Hm. W znanych mi TOiP, odpowiednie pozycje to:

Płatność na poczcie zalicza mi jako wypłatę z bankomatu a ta jest dla mojej karty darmowa.

Data: 2016-05-25 01:27:05
Autor: Dawid Rutkowski
lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
Płatność na poczcie zalicza mi jako wypłatę z bankomatu a ta jest dla mojej karty darmowa.

To pochwal się w końcu, jaki to bank wydaje/wydawał takie magiczne karty i oczywiście powiedz też dokładnie, jakiego typu jest to karta i czy przypadkiem nie otrzymałeś jej w jakiejś promocji ?

Ja też mam dwie darmowe kredytówki - z citi - i to nie simplicity, tylko gold - bo zostałem podobno "losowo wybrany" do tej oferty - i z db - a to w ramach przeprosin banku za to, że źle mnie poinformowali o warunkach zwolnienia z opłat - i czy to ma oznaczać, że każdy może dostać KK gold z citi czy silver z db bez opłat ?

Data: 2016-05-25 23:35:33
Autor: janek z pola
Dawid Rutkowski wrote:

[...]

Nie poda nam, jaki to jest rodzaj oferty, bo jest to oferta zbyt niszowa.

Zresztą - to jest taka dziecinada "mam, ale nie powiem". No jeżeli to by była oferta nie wiążąca się z jakimiś szczególnymi udogodnieniami w stronę wąskiej grupy osób, to przecież chyba żaden problem podać nazwę tej oferty.

[...]

A widzisz - Krisa nie stać na tak wielką odwagę, żeby napisać coś w stylu jak Ty napisałeś powyżej. --
Wysłane z pola.

Data: 2016-05-28 00:14:31
Autor: Kris
lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
W dniu środa, 25 maja 2016 23:35:37 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
..
[...]

Sranie w banie.
Janku, wychyl łeb z tego Twojego pola i sam poszukaj.

A widzisz - Krisa nie stać na tak wielką odwagę, żeby napisać coś w stylu jak Ty napisałeś powyżej.
Jeden przykład podał Borys, ja znam co najmniej dwa kolejne konta spełniające warunek o który tak pyszczysz.
I nie trzeba żebrać o żadne przeprosiny;)

Data: 2016-05-25 10:19:03
Autor: janek z pola

napisał:
[...]

Spróbuję to wytłumaczyć: Kris ma jakąś niszową ofertę, prawdopodobnie kierowaną do pracowników instytucji finansowych albo będącą składnikiem jakiegoś większego pakietu dostępnego przy trudnych do spełnienia warunkach (np. saldo średniomisięczne 1 mln PLN na rachunku).

Taką ofertę ma pewnie ze 100 osób w tym kraju, ale Krisowi to nie przeszkadza w sianiu zamętu i sugerowaniu jakoby bezpłatna wypłata z terminala w okienku pocztowym była oczywistą oczywistością.

Ze swojej strony mogę to skomentować tak, że żal straszny z wypowiedzi typu jak Kris tutaj uskutecznia, bo potem ktoś może sobie pomyśleć, że rzeczywiście wypłaty realizowane w ten sposób są bezpłatne.

No, ale musimy to znieść. Kris musi się koniecznie pochwalić, że ma za darmo coś, co 99.999999999999999999999999999999% społeczeństwa płaci. Tylko problem w tym, że mało kto sobie zdaje sprawę, jakie to Kris ma super warunki w banku. Jakby napisał, że mu bankomat wydaje podwójnie a obciąża tylko jeden raz - to by większość ludzi zrozumiała. Ale jak napisze, że mu bank nie pobiera opłaty za wypłatę w okienku obcego banku, to raczej mało osób się zorientuje w jego szczęściu. Zamiast tego wychodzi sianie zamętu.

Także Kris - jak chcesz się nam tutaj pochwalić, że masz warunki lepsze niż 99.999999999999999999999999999999% społeczeństwa, to mam dwie propozycje:

a) albo podawaj takie przypadki, które są dla większości jasne - np. opisany powyżej przykład z bankomatem - to każdy zrozumie

b) albo pisz jasno "jestem mega wybrany i nie dorastacie mi do pięt, gdyż" i w tym miejscu możesz sobie opisać brak opłaty za jakąś mało popularną usługę

Jak nie uwzględnisz tych propozycji, to raczej nikt Tobie nie będzie tutaj zazdrościł Twojego wyjątkowego cennika, ponieważ po prostu nikt się nie zorientuje, że jesteś w tej malutkiej części wybranych klientów.

--
Wysłane z pola.

Data: 2016-05-25 05:19:36
Autor: Kris
W dniu środa, 25 maja 2016 10:19:11 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:

[...]
Srata

Taką ofertę ma pewnie ze 100 osób w tym kraju, ale Krisowi to nie przeszkadza w sianiu zamętu i sugerowaniu jakoby bezpłatna wypłata z terminala w okienku pocztowym była oczywistą oczywistością.
Znasz TOiP wszystkich banków zapewne

Ze swojej strony mogę to skomentować tak, że żal straszny z wypowiedzi typu jak Kris tutaj uskutecznia, bo potem ktoś może sobie pomyśleć, że rzeczywiście wypłaty realizowane w ten sposób są bezpłatne.
Jakbyś czytał ze zrozumieniem to byś wyczytał że napisałem "DLA mnie bez różnicy" Słowo klucz "Dla mnie" W przeciwieństwie do Ciebie nie podejmuję się zgadywać jakie karty z jakim TOiP maja inni.

Także Kris - jak chcesz się nam tutaj pochwalić, że masz warunki >lepsze niż  99.999999999999999999999999999999% społeczeństwa, to mam >dwie propozycje:
Ciachnę poniższe bzdury daruj Sobie dalsze pisanie.

Jak nie uwzględnisz tych propozycji, to raczej nikt Tobie nie będzie >tutaj  zazdrościł Twojego wyjątkowego cennika, ponieważ po prostu nikt >się nie  zorientuje, że jesteś w tej malutkiej części wybranych >klientów.

Niczego mi nikt nie musi zazdrościć- napisałem po prostu jak ja mam a skoro ty wywnioskowałeś że sugerowałem ze tak ma większość to Twój problem
I tyle w tym temacie

Data: 2016-05-25 06:12:50
Autor: Dawid Rutkowski
lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
Cool, KD specjalnie do płacenia na poczcie, ale cool, nic dziwnego, że się o tym nie słyszy ;)
Ale może to jest KD z banku pocztowego ?
U nich zdecydowanie taka "płatność" na poczcie nie może być wypłatą w okienku innego banku, bo o ile wiem to właśnie ta "płatność" jest realizowana jako wypłata kartą w okienku banku pocztowego.
A z drugiej strony to właśnie pod naciąganie na poczcie (i być może jeszcze w urzędach państwowych - kiedyś w urzędzie Ursynowa można było zapłacić tylko MC i też tak mi się wydaje, że to nie była "płatność" tylko "wypłata kartą w okienku") są skonstruowane te pozycje w TOiP - chyba że ktoś naprawdę z takiej wypłaty skorzystał, może wtedy, jak bankomat był zepsuty (bo chyba mało który oddział banku bankomatu nie ma).

Data: 2016-05-25 15:43:32
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości
[...]

No wiesz - TOiP jest tak zrobione, zebys d* drogiemu pracownikowi nie zawracal.
Szczegolnie w innym banku - bo one miedzy soba tez lubia sobie za usluge policzyc, i to drogo :-)

Urzad z kolei lubi sciagnac od klienta ile mu sie nalezy. A nie tam pomniejszone o prowizje.
Poczta tez lubi, skoro taryfa rzecz swieta, ale prawde mowiac - za uslugi wlasne moglaby te prowizje zaplacic.
Gorzej jak klient placi "za mieszkanie", 500zl powiedzmy, oplata dla poczty 5zl, a prowizja dla Visy 2%.
To jest zaden interes.

Rozwiazanie jak widac znalazlo sie, ale niekoniecznie mile dla klienta :-)

J.

Data: 2016-05-25 12:24:59
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "janek z pola" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:ni3n5p$ca3$1gioia.aioe.org...

No, ale musimy to znieść. Kris musi się koniecznie pochwalić, że ma za darmo
coś, co 99.999999999999999999999999999999% społeczeństwa płaci.

Coś Ci z rachunkami nie wyszło :).
Wychodzi, że 10^-32 społeczeństwa nie płaci. Jeśli jest nas 30mln to wychodzi, że 3*10^-25 osoby nie płaci.
Jeśli typowa osoba (w zaokrągleniu) waży 100kg to wychodzi, że 3*10^-20 grama osoby nie płaci.
Czyli Kris też płaci tylko jakiś (niewidoczny gołym okiem) skrawek paznokcia Krisa jest zwolniony :)
P.G.

Data: 2016-05-25 22:20:57
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 25 May 2016 10:19:03 +0200, janek z pola napisał(a):

[...]

Nie przesadzaj, np. Aquarius Intensive ma to za darmo, a to jest konto,
które może być bezpłatne za sumę wpływów miesięcznych.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2016-05-25 10:05:40
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:02503887-2bd3-423f-aa08-f71bed0d2bafgooglegroups.com...
[...]

Z tego co inni piszą wynika, że to podchodzi nie pod bankomat tylko wypłatę w innym banku - inna pozycja w TPiO.
P.G.

Data: 2016-05-25 04:59:46
Autor: Kris
W dniu środa, 25 maja 2016 10:05:35 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

Z tego co inni piszą wynika, że to podchodzi nie pod bankomat tylko wypłatę w innym banku - inna pozycja w TPiO.
Niektóre instytucje finansowe mają w TOiP tylko wypłata z bankomatu, nie mają nic o wypłacie w oddziałach innych banków
U mnie tak jest
Karta debetowa jak by to miało znaczenie

Data: 2016-05-28 09:33:00
Autor: cef
W dniu 2016-05-25 o 13:59, Kris pisze:
[...]

Ja mam kartę, przy której za nic nie płacę,
nie płacę za przelewy, za wypłaty z czegokolwiek czy to terminal czy bankomat,
nie ma płatnego rachunku do niej, żadnych warunków do spełnienia itp.
Żadnych kosztów.

Data: 2016-05-29 17:10:52
Autor: Tomasz Chmielewski
On 05/28/2016 04:33 PM, cef wrote:
[...]

A jak z przewalutowaniami (np. przy płatności inną walutą w internecie czy podczas pobytu za granicą)?

Tomasz Chmielewski
http://www.ptravaler.com

Data: 2016-05-29 11:39:30
Autor: cef
napisał:

[...]

Nie wiem, nie używałem.
W zasadzie jakby spojrzeć czysto formalnie, to warunki jakie podałem
spełnia nawet kawałek plastiku nie będący kartą płatniczą.
Przykładowo karta Payback: za nic nie płacę,
nie płacę za przelewy, za wypłaty z czegokolwiek czy to terminal czy
bankomat, nie ma płatnego rachunku do niej, żadnych warunków do spełnienia itp.
Żadnych kosztów. Więc wolałbym, żeby jak ktoś się chwali swoim superproduktem
zamiast enigmatycznego "sprawdź sobie" czy "sam poszukaj" podał po prostu
jaki to produkt.

Data: 2016-05-29 12:23:03
Autor: janek z pola

#########################################################

[...]

Akurat sam w poprzedniej wiadomości - zaznaczyłem powyżej znakami "###" - zrobiłeś dokładnie przeciwnie do swojej propozycji. --
Wysłane z pola.

Data: 2016-05-29 13:39:49
Autor: cef
W dniu 2016-05-29 o 12:23, janek z pola pisze:

Akurat sam w poprzedniej wiadomości - zaznaczyłem powyżej znakami "###" -
zrobiłeś dokładnie przeciwnie do swojej propozycji.

Chyba nie dotarł do Ciebie mój zamysł.
Napisałem to właśnie z myślą o karcie Payback.
Jak ktoś nie potrafi napisać jaki ma superprodukt -
kartę czy rachunek i nie potrafi tego zdefiniować, to
albo jest to coś dostępne jedynie
dla specyficznej grupy klientów czy wybranej,
i niech to napisze zamiast się wymądrzać.
Takie przechwałki mnie po prostu smieszą.

Data: 2016-05-29 21:34:02
Autor: janek z pola
cef wrote:

[...]

Taki kierunek popieram.

--
Wysłane z pola.

Data: 2016-05-25 10:44:34
Autor: ąćęłńóśźż
lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
IMHO jak w obcym bankomacie.
Nie tylko na polskiej poczcie, podobnie np. na chorwackiej.

-- -- -
Z tego co inni piszą wynika, że to podchodzi nie pod bankomat tylko wypłatę w innym banku - inna pozycja w TPiO.

Data: 2016-05-25 01:12:57
Autor: Marek
On Tue, 24 May 2016 12:16:41 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
Tam nie opłacało od razu. Dla mnie bez różnicy jest czy
 gotówkowa czy bezgotówkowa.

No ale limity wypłat gotówkowych (tak  poczta obsługuje te transakcje kartą) + ew. prowizje za nie mogą być inne niż limity płatności bezgotówkowych. Z pkt. banku są to dwie  różne rodzaje operacji. To, że nie masz prowizji z wypłaty gotówkowej to tylko taki chwilowy kaprys banku, może się.to zmienić.

--
Marek

Data: 2016-05-24 22:07:33
Autor: Kris
lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
W dniu środa, 25 maja 2016 01:13:05 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
..

No ale limity wypłat gotówkowych (tak  poczta obsługuje te transakcje kartą) + ew. prowizje za nie mogą być inne niż limity płatności bezgotówkowych.
Limity mogę zwiększać zmniejszać, ale od kilku lat nie było takiej potrzeby
Z pkt. banku są to dwie  różne rodzaje operacji. To, że nie masz prowizji z wypłaty gotówkowej to tylko taki chwilowy kaprys banku, może się.to zmienić.
Ta chwila trwa już ładnych kilka lat.

Data: 2016-05-24 23:10:05
Autor: orzelg
W dniu wtorek, 24 maja 2016 19:35:33 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Tylko placac prowizje jak za skorzystanie z "obcego bankomatu", bo tak to jakos poczta zrobila ...

PP - Kraków ul. Grochowska 2 - można płacić kartą ale jest to na zasadzie: Wypłata gotówki w okienku innego banku"
Sam się naciąłem jakieś 2 lata temu i 10zł mnie skasowali za taką usługę. Zapłacisz tak parę razy w miesiącu a nie sprawdzisz na bieżąco co się dzieje na koncie i w plecy 100
Kombinacje gorzej niż w Providencie

Data: 2016-06-04 13:36:57
Autor: mwtyczek
W dniu wtorek, 24 maja 2016 17:38:50 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
[...]

Witam,

tutaj jakaś g*wnoburza się rozpętała, a na tytułowe pytanie nie widać odpowiedzi. Czy ktoś z obecnych dotarł do listy tychże 200 placówek prowadzących ten pilotażowy program płatności kartą ?

Data: 2016-06-05 10:46:46
Autor: Slavekk
W dniu 2016-06-04 o 22:36, mwtyczek@gmail.com pisze:
[...]

Pewnie nie ma takiej listy i tyle.
Poczta na swojej stronie informuje tylko o "bankomacie na poczcie"
A może wejdą w to?
http://prnews.pl/wiadomosci/wkrotce-w-urzedzie-zaplacisz-smartfonem-3534847.html

Sławek

Data: 2016-06-05 19:48:12
Autor: mm
lista placówek poczty polskiej na których m oĹźna płacić kartami
Data: 2016-06-05 20:09:29
Autor: Slavekk
lista placówek poczty polskiej na których m oĹźna płacić kartami
W dniu 2016-06-05 o 19:48, mm pisze:
tutaj cos jest o Dolnym Śląsku:
http://www.gazetawroclawska.pl/dolny-slask/a/na-poczcie-zaplacisz-karta-gdzie-na-dolnym-slasku-lista-placowek,10040048/

O, POSy od PKPBP.
To pewnie i BLIKa będą obsługiwać.

Sławek

Data: 2016-06-05 20:20:17
Autor: Slavekk
W dniu 2016-06-05 o 20:09, Slavekk pisze:
W dniu 2016-06-05 o 19:48, mm pisze:
tutaj cos jest o Dolnym Śląsku:
http://www.gazetawroclawska.pl/dolny-slask/a/na-poczcie-zaplacisz-karta-gdzie-na-dolnym-slasku-lista-placowek,10040048/

O, POSy od PKO BP. <- errata