lista prawdziwych polaków na grupie

Data: 2009-03-08 21:33:38
Autor: pl_we
lista prawdziwych polaków na grupie
1. panslavista
2. colgatesbilly
3. boukun
4. bolek
5. mkarwan
 i inni których nie wymieniłem a którzy nie lubiom żydów i kochają rosiję

Data: 2009-03-08 21:44:36
Autor: AndrzejN

Użytkownik "pl_we" <www234@amorki.pl> napisał w wiadomości news:2dc3.000001da.49b42ba2newsgate.onet.pl...
[...]

A Ty? Czy prawdziwy Polak powinien jednak pisać poprawnie?
AN

Data: 2009-03-08 21:51:40
Autor: jadrys
AndrzejN pisze:
[...]

Niekoniecznie..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-09 00:25:37
Autor: ColgatesBilly

"AndrzejN" <andy4@poczta.onet.pl> wrote in message news:gp1anm$3tv$1news.onet.pl...

[...]

Poprawnie...politycznie!

Poza tym, stek oszczerstw.
Nie wiem jak inni, ale ja nie jestem Polakiem!

Kol

Data: 2009-03-08 23:34:36
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:IBXsl.1001$9v4.128uutiset.elisa.fi...

[...]

-- -- -- -
kol no wlasnie kim jestes?
awe

Data: 2009-03-08 23:37:01
Autor: Panslavista
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> "AndrzejN" <andy4@poczta.onet.pl> wrote in message

>>> 2. colgatesbilly
>>> 3. boukun
>>> 4. bolek

> Poprawnie...politycznie!
>
> Poza tym, stek oszczerstw.
> Nie wiem jak inni, ale ja nie jestem Polakiem!
>
> Kol
-- -- -- -
kol no wlasnie kim jestes?
awe

Nie widzisz, ze ma jednego pejsa?

Data: 2009-03-09 10:07:50
Autor: ColgatesBilly

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:gp1h51$o8f$1news.onet.pl...

[...]

Polanem... wielkopolanem.

Kol

Data: 2009-03-09 09:32:21
Autor: Panslavista

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message

> -- -- -- -
> kol no wlasnie kim jestes?
> awe

Polanem... wielkopolanem.

Kol

Pyra z jednym pejsem. :-))))

Data: 2009-03-09 10:56:13
Autor: ColgatesBilly

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gp2kn2$npc$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Polanem... wielkopolanem.

Kol

Pyra z jednym pejsem. :-))))

Bacz na swoj jezyk, hardy i nieokrzesany Wislanie !!
( Wislaniu?)
Torz wasza sobiepijanska glupota sprowadzila nam roznych Mazowieckich ku
Polszczej utraceniu !
Na zawszec Beee ostaniecie, Polskom B, stolica wykradziona Przemyslowi i Gnieznowi

Kol

Data: 2009-03-09 12:42:29
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:z74tl.1031$9v4.969uutiset.elisa.fi...

[...]

-- -- -- -- -
srutu tutu, albos polak albos zyt
awe

Data: 2009-03-09 14:28:58
Autor: ColgatesBilly

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:gp2v9k$3lv$1news.onet.pl...

[...]

Pewnie kiedys tam musial byc jaki zyt, bo nie mam wybaczenia,
i obce mi zdezorganizowane, skomlonce, myndrkujace bierne dziadowstwo.

Sumarujac: wzor Polaka... dla Polakow  ;)

P-Kol

Data: 2009-03-09 06:23:05
Autor: Jerzyn
[...]

Tych co kochaja rosje to wzorem targowicy nalezy na latarnie tylko.

Data: 2009-03-09 06:35:09
Autor: Warchol
On Mon, 9 Mar 2009 06:23:05 +0100, "Jerzyn" <police@onet.eu> wrote:

U?tkownik "pl_we" <www234@amorki.pl> napisa?w wiadomo?i news:2dc3.000001da.49b42ba2newsgate.onet.pl...
> 1. panslavista
> 2. colgatesbilly
> 3. boukun
> 4. bolek
> 5. mkarwan
>
> i inni kt?h nie wymieni?m a kt? nie lubiom ?d? kochaj?rosij?Tych co kochaja rosje to wzorem targowicy nalezy na latarnie tylko.

 a co z bigusiem? on tez kocha matuszke.

--

 HeSk

Data: 2009-03-09 06:44:32
Autor: Panslavista
Użytkownik "Jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości

> [...]
>
> i inni których nie wymieniłem a którzy nie lubiom żydów i kochają rosiję
Tych co kochaja rosje to wzorem targowicy nalezy na latarnie tylko.

Nie znasz historii - Targowica była przeciw władzy parchatych jakobinów w
Polsce. Tak naprawdę Konstutucja 3 Maja przyniosła korzyść jedynie parchom,
bo chłopów pańszczyźnianych uwolnił car.

A ja, Panslavista traktuję wszystkich Słowian jednakowo, z tym, że Rosję
cenię za jej wyważoną politykę. Może dlatego, że parchów we władzach tam nie
ma.

Data: 2009-03-09 07:15:23
Autor: Jerzyn
lista prawdziwych polaków na grupie

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gp2af7$e14$1atlantis.news.neostrada.pl...
tylko.

Nie znasz historii - Targowica była przeciw władzy parchatych jakobinów w
Polsce. Tak naprawdę Konstutucja 3 Maja przyniosła korzyść jedynie parchom,
bo chłopów pańszczyźnianych uwolnił car.
 Co cep to cepem bedzie zawsze, nie doczytales widac ze  zdrajcy konfederaci dalej zwani targowiczanami  zwrócili się o pomoc do Rosji, co wykorzystała Katarzyna II, wysyłając przeciwko Polsce 100-tysięczną armię. W trwającej od maja do lipca 1792 wojnie polsko-rosyjskiej wojsko polskie poniosło klęskę..Takich konfederatow co szukali pomocy w Rosji to tylko na latarnie. Jak ci nie pasuje to popros ruskich o azyl .

Data: 2009-03-09 08:05:33
Autor: Panslavista

> [...]
latarnie.
Jak ci nie pasuje to popros ruskich o azyl .

Tak, tak, a co robił król polski - abdykował w wyniku buntu jakobińskiego
sterowanego przez parchów. Znam historię i wiem, jakiej historii autorem
była żydwa Schechter.
Doucz się ćwoku.

Data: 2009-03-09 11:42:44
Autor: Jerzyn

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gp2f77$nn3$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie dosc ze kacap to jeszcze kurdupel ,gorzej nie moze byc .Jaki to mezczyzna o wysokosci siedzacego psa.

Data: 2009-03-09 10:21:30
Autor: ColgatesBilly

"Jerzyn" <police@onet.eu> wrote in message news:gp297c$5lj$1news.onet.pl...

[...]

A jaka masz recepte na tych co  "kochaja" szwabow, zydow czy socjalistow?
- bo zdaje sie, ze bawet nie pomyslales przymulonym lbem...

Data: 2009-03-09 14:59:30
Autor: Jerzyn
lista prawdziwych polaków na grupie

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:mk4tl.1035$9v4.705uutiset.elisa.fi...
tylko.

A jaka masz recepte na tych co  "kochaja" szwabow, zydow czy socjalistow?
- bo zdaje sie, ze bawet nie pomyslales przymulonym lbem...
Zdrajcow na latarnie barani lbie ,zadowolony jestes kacapie ?

lista prawdziwych polaków na grupie