listwy na drzwi

Data: 2015-05-10 23:24:34
Autor: uciu
listwy na drzwi
Jest sobie auto z fabrycznymi listwami (jakaś guma) na drzwiach.
Ostatnio była mała obcierka i lakiernik malując drzwi jedną listwe wymienił na nową.
Druga listwa, po tej samej stronie pozostała stara.

Przy odbieraniu auta nie było widać różnicy w kolorze bo listwy były czymś natłuszczone.

Teraz po miesiącu różnica w kolorze jest spora.
Jedna jest czarna świecąca (nowa), druga jest szara matowa(stara)

Da się jakoś odnowić starą listwe.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-11 10:10:17
Autor: Robson
listwy na drzwi
Da się jakoś odnowić starą listwe.

Cieszymy się z tobą, że da się odnowić listwę i nie będzie ci już spędzać snu z oczu.

Data: 2015-05-11 16:51:45
Autor: Wiwo
listwy na drzwi

Użytkownik "uciu" <adam.uttecht@gmail.com> napisał w wiadomości news:c2a9772b-f9f1-46a8-b36d-72b7aa237c2bgooglegroups.com...

Da się jakoś odnowić starą listwe.

Opalarka albo chemia. Zapytaj wujka G o wyblaknięte plastiki, wskaże środki i instrukcje.

Wiwo

Data: 2015-05-11 23:21:22
Autor: uciu
listwy na drzwi

Opalarka albo chemia. Zapytaj wujka G o wyblaknięte plastiki, wskaże środki i instrukcje.

pytałem... opalarka nie daje nic, próbowałem - to nie jest plastik a poliuretan (PUR).

Chemia jest tymczasowa - do mycia

MOże jakaś polerka by dała rade - ale jej niestety nie mam:-)

Pozdrawiam

Data: 2015-05-12 09:33:05
Autor: Wiwo
listwy na drzwi

Użytkownik "uciu" <adam.uttecht@gmail.com> napisał w wiadomości news:bcfd103a-5547-43b7-a401-1a19f7cdad57googlegroups.com...

Chemia jest tymczasowa - do mycia

Chemie są różne. Od nabłyszczaczy w stylu plaka, po barwniki na bazie lakierów.

MOże jakaś polerka by dała rade - ale jej niestety nie mam:-)

Szybciej, taniej i pewnie z lepszym efektem będzie zakupić nową listwę...

Wiwo

Data: 2015-05-12 01:31:24
Autor: uciu
listwy na drzwi

Szybciej, taniej i pewnie z lepszym efektem będzie zakupić nową listwę...

pytałem w salonie:-) tylko komplet za 700...
na allegro brak

pOZDRAWIAM

Data: 2015-05-12 01:42:43
Autor: sczygiel
listwy na drzwi
W dniu wtorek, 12 maja 2015 10:31:27 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> Szybciej, taniej i pewnie z lepszym efektem będzie zakupić nową listwę...

pytałem w salonie:-) tylko komplet za 700...
na allegro brak

pOZDRAWIAM

Kup puszke lakieru poliuretanowego.
Po umyciu i pomalowaniu będzie się świecić i błyszczeć.

Jednak jeśli wyblakło od UV to może sie okazać że bez szlifowania i polerowania i tak będzie blade.

Jak nie masz pasty polerskiej i filcu to weź choć paste do zębów i szmate i zobacz jak sie poleruje i czy te czerń wyciągniesz spod wyblaknietego koloru.

Od biedy zamaluj na czarno jakimś zwykłym lakierem samochodowym w spreju.

--
Lukasz Sczygiel

listwy na drzwi