listy kupy - 1

Data: 2009-06-22 10:13:26
Autor: mkarwan
listy kupy - 1
W jednym z listów kupa napisał, że jest gejem.
Oto fragment tego listu.

"Gdyby twoje teoria była prawdziwa, to ja, jako gej,
                                                             ^^^^^^^^^
musiałbym już dawno stać się heterykiem,
bo przecież ciągle w TV puszczają romanse heteryckie,
na ulicach przeważają pary heteryckie,
a seksizm heterycki jest obecny nawet w reklamach telewizyjnych :)"

Dowód:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f23b9be3beb5581c?hl=pl
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f23b9be3beb5581c?hl=pl&dmode=source

Data: 2009-06-22 10:56:38
Autor: boukun
listy kupy - 1

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1nej8$s2v$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To mogłaby być parafraza do jakiegoś jego wcześniejszego tekstu. Że też ci się tak chce wszystkich czytać?

boukun

Data: 2009-06-22 10:59:04
Autor: Piotr
listy kupy - 1
Dnia Mon, 22 Jun 2009 10:13:26 +0200, mkarwan napisał(a):

"Gdyby twoje teoria była prawdziwa, to ja, jako gej,..."

No i? Jakie to ma znaczenie co kupa pisuje? Dziś to, jutro tamto...
Przecież ten troll zmyśla wg obstalunku.
Piotr

Data: 2009-06-22 11:05:43
Autor: mkarwan
listy kupy - 1
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:wkqys9zmssgn.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To list z wcześniejszego okresu kiedy zdarzały mu sie przypływy szczerości.
Będzie to widoczne w innych jego listach.

Data: 2009-06-22 12:03:22
Autor: Piotr
listy kupy - 1
Dnia Mon, 22 Jun 2009 11:05:43 +0200, mkarwan napisał(a):

To list z wcześniejszego okresu kiedy zdarzały mu sie przypływy szczerości.
Będzie to widoczne w innych jego listach.

Czyli kupa to nie jest sukinsyn, tylko biedny, sfrustrowany homoś?
Piotr

Data: 2009-06-22 13:17:14
Autor: mkarwan
listy kupy - 1

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1r327lh70mjao.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Dlaczego pedalstwo ma wykluczać sukinsyństwo?

Data: 2009-06-22 11:08:18
Autor: awe
listy kupy - 1
No ale to wiadomo. Troche potem dezinformuje. Sciaga z netu nieswoje filmy amatorskie i publikuje jako swoje. Potem pokazuje stare zdjecie i przedstawia jako swojego dziadka w niemieckim mundurze.
Prawda natomiast jest taka ze to gej, polzyd, a do tego lewak.
awe

Data: 2009-06-22 12:00:59
Autor: sofu
listy kupy - 1

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

=======
Widzę, że to ścierwo was intryguje. Zupełnie niepotrzebnie!
Na różnych forach, listach dyskusyjnych trafiaja sie takie kreatury.
Pamietam niejakiego "słodzika" vel "malinowy dropsik", to ścierwo o podobnej
naturze do klocka.
Zastanawianie sie nad nim nie ma zupelnie sensu podobnie jak np. dociekanie
kto nasrał na chodnik ulicy.
Dla uzyskania efektu wkurwienia publiki bedzie sie wcielal w rożne postacie.
Zapewne bardzo bysmy sie zdziwili gdybysmy zobaczyli to gówno w realu?!

sofu

Data: 2009-06-22 12:05:49
Autor: Piotr
listy kupy - 1
Dnia Mon, 22 Jun 2009 12:00:59 +0200, sofu napisał(a):

Pamietam niejakiego "słodzika" vel "malinowy dropsik", to ścierwo o podobnej
naturze do klocka.

A to nie jest ten sam? Słodzik, dropsik, Inkowski, Vogelstein,
Jeshua... itp.
Piotr

Data: 2009-06-22 12:44:01
Autor: awe
listy kupy - 1

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xde0i50bdlwg.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Nie dosc ze kupa to ma nasrane w glowie. Dlugo jestem na necie ale takiego zawodnika nigdy nie spotkalem. No ale my tez wiemy jak mu podzialac na podswiadomosc. Tylko ze z tego nic nie wynika.
Dawno nie czytalem tu sensownej dyskusji. Zagladam na grupe bardzo niechetnie.
awe

Data: 2009-06-22 12:57:54
Autor: sofu
listy kupy - 1

> [...]
podobnej
> naturze do klocka.

A to nie jest ten sam? Słodzik, dropsik, Inkowski, Vogelstein,

-- -- -- -

Jesli to byłby ten sam to na 100 % byłby pedałem!

sofu

Data: 2009-06-22 13:05:40
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
listy kupy - 1
sofu wrote:

[...]

To najprawdopodobniej ten sam, ale to jest raczej pedofil.
Niedawno prosił bekona, żeby zakradł się pod prysznic, gdy jego nieletnia
córka będzie się kompała, nagrał film i wrzucił na neta.

Dodam, że bekon nawet nie starał się protestować. Oni obaj tacy sami.
--
Pit

Data: 2009-06-22 13:23:26
Autor: Piotr
listy kupy - 1
Dnia Mon, 22 Jun 2009 13:05:40 +0200, Pit Kowalski albo Nowak napisał(a):

[...]

Dla wałkuna - władcy plemników, liczy się tylko syn. W wałkuństwie kobiety to podludzie, więc dlaczegóż by nie miał spełnić tej skromnej "prośby" kupy?
Piotr

Data: 2009-06-22 13:25:01
Autor: raff
listy kupy - 1
[...]

Pedofil, pedofil. A miejsce takich jest w pierdlu albo do kastracji chemicznej.

R.

Data: 2009-06-22 14:23:37
Autor: sofu
listy kupy - 1

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości

> To najprawdopodobniej ten sam, ale to jest raczej pedofil.

Pedofil, pedofil. A miejsce takich jest w pierdlu albo do kastracji
chemicznej.

R.
-- -- -- -- -

Tamten opowiadał ze szczegółami, ze ma chłopka, ktory go wali w dupsko i ze
jest pasywny w zwiazku.
Ale jak sie zorientowałem po gatce zboczen mial w sobie wiele.
Zauwazcie, ze tej kurwie nie wystaczy gadanie nazwijmy to polityczne. On
wciąż wchodzi we watki, ktore odzwiercedlaja jego skłonności i zboczenia.
Myśle, ze pełna chirurgiczna kastracja na początek, mogłaby mu wiele pomóc.

sofu

Data: 2009-06-22 14:36:08
Autor: awe
listy kupy - 1

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:h1nsuj$5dt$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Myśle, ze pełna chirurgiczna kastracja na początek, mogłaby mu wiele pomóc.

-- -- -- -- --
e tam Tusk jest za kastracja chemiczna - dobre i tyle - jesli byloby rozwiazaniem problemu.
awe

Data: 2009-06-22 14:49:41
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
listy kupy - 1
awe wrote:

[...]

Jest, jest. Tak samo jak za wszystkim co obiecał. ;)

--
Pit

Data: 2009-06-23 13:40:54
Autor: awe
listy kupy - 1

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h1nvej$cdt$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
no tak, gdyby tylko dalo mu to poparcie i prezydenture dalby sie wbic na pal.
awe

Data: 2009-06-23 13:57:14
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
listy kupy - 1
awe wrote:

[...]

O nie, z pewnością nie!
Z kołkiem w dupie ciężko poganiać za gałą. ;)
--
Pit

Data: 2009-06-22 23:25:39
Autor: konserwator
listy kupy - 1

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

czemu chemicznej?
nie lepiej sklapelikiem pociagnac?

Data: 2009-06-22 23:22:50
Autor: konserwator
listy kupy - 1

[...]

mi sie wydaje, ze ten Kupa to stefan Niesioloski...
obzydliwy typ...

Data: 2009-06-23 08:31:17
Autor: sofu
listy kupy - 1

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości
=======
mi sie wydaje, ze ten Kupa to stefan Niesioloski...
obzydliwy typ...

No nie wiem? Ale faktem jest że Stefan Niesiołowski to obrzydliwy typ! To
odpowiednik Klocka w Polityce.

sofu

Data: 2009-06-22 17:35:34
Autor: CYC
listy kupy - 1

[...]

DowódAlez to zadna rewelacja !!!.

Tylko zboczony czlowiek moze pisac to co piesze ten zyd !.

cyc

Data: 2009-06-22 18:54:16
Autor:
listy kupy - 1
On Mon, 22 Jun 2009 10:13:26 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

W jednym z listów kupa napisał, że jest gejem. [...]

 "kupa" jest zaprogramowany na kobiety tylko nosi sie jak "pedzio".
 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-23 08:41:45
Autor: sofu
listy kupy - 1

wrote:

W jednym z listów kupa napisał, że jest gejem. [...]

 "kupa" jest zaprogramowany na kobiety tylko nosi sie jak "pedzio".

-- -- -- -- -

Niekoniecznie, choc byc moze?
Bardzo czesto wsród niedojrzałej emocjonalniemłodziezy dochodzi do stosunków
(praktyk, inicjacji) homoseksualanych na tle niemoznosci nawiazania
stosunków z płcia przeciwną. Wiekszosc z tego wyrasta, ale jest pewna grupka
pojebów ktorym to zostaje już na stałe. Kupsko byc moze marzy o normalnych
stosunkach z kobietmi, ale nie potrafi nawiazywac normalnych znajomosci z
kobietami. To jest moim zdaniem bezsporne bo o tym sam pisał.
Pozostaja mu marzenia o róznych Portman, samogwałt, pederastia, płatna
miłosć z kurwami. Jego poglady na świat sa moim zdaniem zdeterminowane
nieprawidłowo uformowana sfera seksualnosci.
To niebezpieczne ścierwo (drugi Hitlerek), miejmy nadzieje, ze nie bedzie mu
dane odgrywac w zyciu jakiejs znaczacej roli.

sofu

listy kupy - 1